Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nye foreldreportalen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-21, 08:48   #1
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Nye foreldreportalen?

Jeg googlet noe random og et av treffene kom fra «nye.foreldreportalen», er dette en slags backup-side? Layout og fargevalg var annerledes og jeg lurte et sekund om jeg var i et alternativt univers.

Mitt siste besøk der var for 5 år siden, det kan ikke jeg huske, men alle dagens åpne tråder lå der.


Twilightzone

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-21, 08:52   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye foreldreportalen?

Det er nye løsningen som HP leker med, men som ikke er klar for lansering (og jeg vet ikke om den blir det, siden den er HP sin lekeplass, ikke min). Men den er satt opp til å speile alt som legges inn av innlegg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-21, 08:54   #3
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er nye løsningen som HP leker med, men som ikke er klar for lansering (og jeg vet ikke om den blir det, siden den er HP sin lekeplass, ikke min). Men den er satt opp til å speile alt som legges inn av innlegg.

Ahh, kult.
Flinke HP, jeg er imponert!

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-21, 09:47   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye foreldreportalen?

Har surret meg innom der via google jeg en gang eller to også, kom jeg på nå.

fin lekeplass.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no