Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-21, 16:36   #201
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi venter og venter på avklaringer omkring lærlingeplasser, og ingenting er klart, men i dag ble Storebror kalt inn til nok et intervju og han ble så glad! Det hadde vært mange søkere og bare det å bli plukket ut og sett og være relevant gjør underverker for selvfølelsen.

Kryss fingre!

Så bra, det er så viktig for ungdommene å komme seg ut i jobb. Krysser fingrene for at han får lærlingplass snart !

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 10-06-21, 16:38   #202
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg synes det var veldig moro å se delvis solformørkelse i dag.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 10-06-21, 20:40   #203
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg blir altså så sjukt glad av å treffe folk igjen! Jeg er introvert, men har jo nå sittet inne til lading i halvannet år, så... Bare det å småprate litt med bussjåføren var så innmari hyggelig, og ikke minst det å TA BUSS! Over kommunegrensa!

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 10-06-21, 21:23   #204
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nyheter om at en bekjent er kreftfri.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 10-06-21, 21:50   #205
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Hyggelig dugnad i ettermiddag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 10-06-21, 22:14   #206
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Studieveileder som innvilget meg ekstra studierett.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 10:47   #207
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg fikk noen tusenlapper i feriepenger fra jobben jeg hadde i fjor. Det var jeg ikke forberedt på så det var en veldig hyggelig overraskelse.
Og nå har jeg akkurat bestilt billett til meg selv til Kongeparken på barnas bursdag. De kommer jo gratis inn så da har jeg faktisk råd til å dra dit. Hadde jeg måttet betale for de og hadde det kostet nesten 1300 kr.
Det er en veldig kjekk bursdagstradisjon for både de og meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 10:51   #208
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg fikk noen tusenlapper i feriepenger fra jobben jeg hadde i fjor. Det var jeg ikke forberedt på så det var en veldig hyggelig overraskelse.
Og nå har jeg akkurat bestilt billett til meg selv til Kongeparken på barnas bursdag. De kommer jo gratis inn så da har jeg faktisk råd til å dra dit. Hadde jeg måttet betale for de og hadde det kostet nesten 1300 kr.
Det er en veldig kjekk bursdagstradisjon for både de og meg.

Håper det blir en super dag der!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 10:58   #209
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Takk!
Det pleier å være fint vær på den tiden så jeg krysser fingrene for det. Dvs. så lenge det ikke regner går det bra

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 11:57   #210
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg hadde heldigvis ikke korona. Ikke det at jeg egentlig trodde det, men det er greit å få det bekreftet.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 11-06-21, 17:38   #211
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Smil

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Det er litt mer levelige temperaturer i dag. Mutter'n strålte på dagens tur og orket å skravle. Jippi. Jeg også har det bedre nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 21:29   #212
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fredag. Vin. Glade barn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 22:37   #213
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nick Cave på nrk2.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 11-06-21, 22:56   #214
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg har fått klemme to av ungene mine i dag! Og jeg har hatt en trivelig samtale med dem sammen med eksen. Det er godt å se at han virker, også som eks.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 12-06-21, 00:39   #215
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nick Cave på nrk2.

Ja.
Jeg kommer aldri over at jeg hadde NC på jobben min, men akkurat under det settet var det mye som skjedde og jeg fikk ikke sett noe. Det var trasig, altså.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 12-06-21, 13:02   #216
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Den følelsen når man snakker med Helten og barnebarn på telefon med høytaler og jeg spør "Skal mormor komme ned nå?" og det ropes JAAAA ved "ko". Den følelsen kan jeg leve lenge på. Da slenger jeg meg på sykkelen dit.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-06-21, 13:31   #217
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Den følelsen når man snakker med Helten og barnebarn på telefon med høytaler og jeg spør "Skal mormor komme ned nå?" og det ropes JAAAA ved "ko". Den følelsen kan jeg leve lenge på. Da slenger jeg meg på sykkelen dit.



En liten tur i nærområdet gjorde godt idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-06-21, 15:41   #218
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Videosamtale med Storesøster som er ute av karantene etter 10 nye dager innestengt på rommet med kun en liten luftegård disponibelt. Som eneste jente sammen med 8 gutter med varierende modenhetsgrad. I tillegg var hun lykkelig over å kunne gå ut av leiren, og få være i sivil - etter at det var innført portforbud og uniformsplikt i 2 uker FØR karantenen startet. Dette året i militæret kommer virkelig til å forme henne som person og å gi henne masse nyttig kunnskap om seg selv og hvordan mennesker funker alene og i gruppe. Og hvordan det å være usynlig for enkelte FORDI MAN ER JENTE, skal og bør håndteres.

Jeg ble SÅ utrolig glad på hennes vegne der hun kvitret seg Røa rundt lykkelig over å være FRI

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 13-06-21, 01:05   #219
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Ungene ble hengende på kjøkkenet med oss etter at vi trakk inn for kvelden etter grilling. Vi løste kryssord i fellesskap, stekte vafler og spilte musikk fra Familieliste på Spotify. Snakk om hummer og kanari. vi dekket sikkert fem ti-år. Seks timer med nn-stop familietid. Det kanjeg knapt huske siden de var små.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 13-06-21, 01:10   #220
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nye utemøbler, fyr i utepeisen, gode venner på krabbe og rekelag, leende gutter og nydelig kveld!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no