Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-21, 15:19   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg trenger nye solbriller. Noen gode forslag? Tenkte opptil kr 2000,-.

Ikke for store, ellers er jeg åpen for det meste.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-21, 15:50   #2
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg må bare si at jeg er svært fornøyd med mine polariserte fra Pilgrim, de er lette og sitter godt på mitt ansikt. Jeg kjøpte mine herfra: https://www.shopping4net.com/no/Soek...rim+solbriller

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 11:04   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Har du kjøpt?
Jeg har hatt samme solbriller i 10 år, Et par store med mørke glass fra Dolche&Gabbana som jeg kjøpte i en brillebutikk i Marbella i 2011. De har holdt utrolig bra.
Men siden det blir nok en sommer hjemme så har jeg lyst på noe nytt.

Har sett litt på nett. Rayban sekskantete. Vil ikke ha de store buede som "alle" har.
Må ut og prøve og se om jeg kler noe sånt. Har sett at de er i både dame og herre og at ikke alle er polariserte.
De må være i gull og ha brun sotfarge på glassene. Noe sånt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 11:12   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg pleier gå gå i en brillebutikk og få hjelp til å prøve og se hva som passer til ansiktet mitt, samt at jeg må like dem da.
Brillene må være polariserte.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 11:24   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Ja, jeg har vært så lite ute på shopping men ska ta en tur i brillebutikker og prøve.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 12:10   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg elsker solbriller, men de må definitivt prøves for at man finner en modell man kler. De du viste bilde av var veldig kule.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 12:34   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg har Ray-Ban sine pilotbriller, og de er fine de altså, men de er tunge og sklir lett ned. Ville absolutt prøvd først, og funnet noen som sitter godt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 13:34   #8
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har du kjøpt?
Jeg har hatt samme solbriller i 10 år, Et par store med mørke glass fra Dolche&Gabbana som jeg kjøpte i en brillebutikk i Marbella i 2011. De har holdt utrolig bra.
Men siden det blir nok en sommer hjemme så har jeg lyst på noe nytt.

Har sett litt på nett. Rayban sekskantete. Vil ikke ha de store buede som "alle" har.
Må ut og prøve og se om jeg kler noe sånt. Har sett at de er i både dame og herre og at ikke alle er polariserte.
De må være i gull og ha brun sotfarge på glassene. Noe sånt.

Ja, jeg har kjøpt, det ble disse: https://www.brilleland.no/solbriller...ayban-0rb4243/ . Veldig fornøyd sålangt. De er polariserte.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-21, 19:41   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Hvorfor vil man ha polariserte briller, egentlig? Jeg har et par som er, og to par som ikke er, men den eneste praktiske forskjellen for meg er at jeg ikke får sett skjermen på mobilen med den ene, når jeg snur skjermen. Har aldri fått med meg noen fordeler.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-21, 20:07   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Jeg har funnet en look som jeg liker, så det går nesten ikke an å se forskjell på de tre jeg veksler på. Det ene paret er ripete, så det bruker jeg for eksempel på stranda eller ute i båt, eller har med på fest. For meg er det veldig viktig å prøve, da jeg har litt bredere hode enn mange standardbriller er laget for, så jeg får veldig lett hodepine med feil solbriller.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 12:28   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvorfor vil man ha polariserte briller, egentlig? Jeg har et par som er, og to par som ikke er, men den eneste praktiske forskjellen for meg er at jeg ikke får sett skjermen på mobilen med den ene, når jeg snur skjermen. Har aldri fått med meg noen fordeler.

Jeg synes øynene slapper mye bedre av med polariserte og at verden blir litt skarpere enn de uten polarisering.

Mtp. skjerm, man ser ofte meg med brillene på snei for å kunne se i mobilen ja

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 12:33   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solbriller skal jeg kjøpe?

Anbefaler å kjøpe to når du finner en du liker, hvertfall hvis det er en modell som ikke er tilgjengelig over alt. I det minste skriv ned modellnummeret.

Bill mrk. Mista favorittbrillene i Atlanteren (KRISE), var innom hver eneste rayban-butikk i hele junaiten, med bilde av brillene, no luck. Har funnet nye nå da, takket være imponerende detektiv-skills fra mannen og netthandel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no