Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-21, 09:02   #41
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, det hender vi kjører venner av barna hjem, men de sitter jo gjerne og spiser middag med oss og sånt så det er ikke som om selve bilkjøringen er det som utgjør den største smittefaren. Ellers kjører vi ikke med noen andre passasjerer, men det gjør vi ikke utenom korona heller (alle har bil).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 23-04-21 kl 10:40.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 09:37   #42
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Har ikke bil, men har kjørt med kolleger. Da i baksetet og med munnbind på begge, som antagelig Er mindre risky enn å ta taxi (samme praksis, men mye sjåfører fra smittetunge steder og grupper), som jeg gjør mye.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 09:42   #43
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Nei, men jeg har sitti på med en kollega tidligere i år. Alle i bilen hadde munnbind.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 10:21   #44
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Kjører ungenes venner hjem av og til. Da har de uansett vært noen timer hos oss, spist middag etc.

Har ikke hatt voksne som ikke er nærkontakter som passasjer. Det skjer jo ikke ellers heller.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 10:38   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Hadde noen trengtes å kjøres så hadde jeg gjort det. Gjør det ikke bare for å være grei liksom. Da må jeg ha tid til det eller evnt. hvis det hadde vært at jeg skulle gått tur med denne venninne. Taxier kjører jo folk hele tiden, så det er jo bare å bruke munnbind i bilen om en kjører noen en ikke bor med. Hadde ikke hatt noe problem med det. Er mer hva jeg gidder å bruke tid på eller ikke av unødvendige turer. Hadde det vært viktige ting så hadde jeg uansett gjort det både med og uten munnbind hvis det var noen kjente venner som trengte hjelp til nødvendig kjøring. Jeg vet jo akkurat hvem jeg har vært sammen med uansett.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 10:51   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Noen venner av barna på vei til trening. Ikke munnbind.

Egen venninne en gang, med munnbind.

Min 80 år gamle vaksinerte mor, uten munnbind.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 11:19   #47
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja. Venner av barna og to av mine koronoa-venner har jeg kjørt bil med i hele år. Og min mor, ved et par anledninger.

Da restriksjonene var mindre strenge i høst, var jeg på fjelltur med åtte venninner. Da bodde vi fire stykker i én hytte, og fire stykker i den andre - og kjørte med samme fordeling i to biler tur/retur.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 11:44   #48
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Mellomste sine venninner en sjelden gang.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 17:12   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Det er en del smitte i området, og jeg har mye nærkontakter i jobben min.
Hvis jeg blir smittet, er det ikke på fritiden min. Så; jeg hadde tatt på en venninne som ba om det, og synes du er en nier på sær-skalaen her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 17:33   #50
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er en del smitte i området, og jeg har mye nærkontakter i jobben min.
Hvis jeg blir smittet, er det ikke på fritiden min. Så; jeg hadde tatt på en venninne som ba om det, og synes du er en nier på sær-skalaen her.

Du kunne jo da smittet venninnen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 17:37   #51
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Du kunne jo da smittet venninnen?

Kanskje det, men det får bli hennes problem, hvis hun absolutt må presse seg inn i bilen til en med 100 nærkontakter i uken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 21:12   #52
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, har hatt passasjerer i bilen, eller sittet på. Kun 1 venninne og mine foreldre. Ikke i perioder med mye smitte. Jeg er i risikosonen, men har ikke tenkt på det som problematisk.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 22:10   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.395
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Jeg har hatt noen av Herremannens venner i bilen, men da har jeg hatt maske på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 22:31   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, men det er bare to nære venner som får lov, og da har vi munnbind begge to.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 00:03   #55
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja. Men sånt må jo vurderes ut fra smittetrykk. Da vi hadde smitte rundt nyttår var jo alle veldig restriktive. Nå ville sånne begrensninger virket fullstendig snåle.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 08:26   #56
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Utvalgte. Eksmann, kjæreste, kollegaer på jobbreiser, mamma, BPA assistenter. Men ikke unødvendige folk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 08:28   #57
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Hadde en passasjer i går. Munnbind på oss begge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 09:24   #58
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, i all hovedsak barnas venner.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 11:49   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kanskje det, men det får bli hennes problem, hvis hun absolutt må presse seg inn i bilen til en med 100 nærkontakter i uken.

Ja, eller så hadde hun smittet deg, det hadde jo vært litt småklønete når du har hundre nærkontakter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 13:40   #60
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Jeg er sjeldent i bil og kjører selv ennå sjeldnere, så i all hovedsak er svaret nei. Siden mars i fjor har barnebarna vært i bilen tre ganger, Eldste og Yngste 2-3 ganger hver. Broder'n og kjæresten én gang i juni 2020, venninna mi én gang i forrige uke. Mutter'n har vi fraktet mere rundt fram til jul i fjor. De fleste turene var forresten ikke jeg i bilen, men Helten. Jeg går eller sykler stort sett når jeg skal noe og kan forvente at venner og slekt gjør det samme slik vi bor.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no