Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-21, 21:18   #21
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, det har jeg. Men når jeg tenker etter, så er det jammen ikke mange gangene det siste året, uansett. Så helt innafor, tenker jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:23   #22
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.400
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, men ikke så ofte. Har kjørt svigerfar til en del ganger til tannlegen og har kjørt og hentet tenåringen og ei venninne.
Og i dag da jeg stoppet og plukket opp eldre nabo med gangvansker på vei hjem fra butikken.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:34   #23
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ungene og ei kollega som jeg uansett er nærkontakt med. Og ei singel venninne jeg omgås. Ellers er det jo få andre jeg treffer egentlig.

Men ja. Jeg hadde non glatt sittet i bilen med andre jeg kjenner godt og vet er forsiktige og etterlever det som finnes av regler og sånn. #sluske

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:36   #24
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.233
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Jeg har én venninne; vi er hverandres kohort. Vi gjør alt sammen med (bare) hverandre, og kjører bil sammen uten munnbind. Ellers ingen andre.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:36   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

For å svare på det HI trekker opp er det i alle fall helt innafor å si nei til å ta med en venninne på noe som ikke en gang er en nødvendig biltur. Jeg har gått mye tur med en venninne i vinter og vi har med vilje funnet løsninger der vi ikke er i samme bil. At man blir smittet dersom man sitter i bilen sammen på galt tidspunkt, er nesten ikke noe å lure på en gang.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:56   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

De jeg omgås uansett har jeg også gjerne i bilen. Det er ikke akkurat veldig mange ....

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 21:57   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja. Lagkompis av guttungen sitter på til og fra trening og treningskamp, når dette foregår utenfor gangavstand (de har hatt innendørstreninger på en annen kant av byen gjennom vinteren). De har ikke bil, og han kommer seg ikke på trening ellers. Han og guttungen går i samme klasse. Akkurat nå sitter de sammen på toerpult også.

Eldste sitter også på med lagvenninner til og fra treninger/treningskamper i andre bydeler når mannen ikke kan kjøre henne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 22:00   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Tror jeg har hatt med meg venner av ungene noen få ganger. Ellers kan jeg ikke komme på at jeg har hatt passasjerer utenom nærmeste familie i bilen. Og så har jeg sittet på i bilen til mine foreldre et par ganger.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 22:22   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Et par ganger. Med munnbind.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 22:26   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, i sommer da vi ikke hadde smitte omtrent i landet hadde jeg passasjerer én gang. Etter det har jeg to ganger, men da brukte vi alle munnbind.
Jeg har ikke sittet på hos andre, og ikke tatt buss/trikk på over ett år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 22:32   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Det kan jeg ikke huske å ha gjort, bortsett fra da jeg hentet niesen min på sykehuset (hun var på krykker) og hjem til oss (eneste besøket vi har hatt innenfor dørene siden vinterferien, tror jeg). Uansett, da brukte jeg munnbind, og kjørte med vinduene åpne.

Men eldste har fått lov til å kjøre kompiser, så jeg er ikke helt konsekvent.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-21, 23:29   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, mamma og venninnen til Frøkna. Begge er nå vaksinert, men før de var det var de begge å anse som vår kohort.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 00:02   #33
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.641
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, kompiser av ungene til og fra.
Og korte turer i vinter til skigåing.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 00:18   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

En sjelden gang den nærmeste vennen til hvert av barna. Og moren min hadde jeg i bilen da vi markerte hennes søsters 70-årsdag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 06:45   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Jeg kjører stadig med moren min i bilen, begge har munnbind.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 07:20   #36
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Barnas venner kjører vi en del på. De er på besøk her, og våre barn hos dem, så risikoen med å ha dem i bil er ikke så mye større enn det vi allerede da er eksponert for.

Jeg har også to venninner som jeg går tur med og har klubb med. Om det passer sånn så kjører vi også sammen. Det skjer kanskje en gang i mnd eller deromkring.

Med unntak av noen få perioder, så har det vært lave smittetall i Bergen, så det har ikke opplevdes som veldig utrygt.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 07:49   #37
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Ja, to faste venner av eldste som i blant sitter på til eller fra aktivitet. Det er for langt å gå, og vi vil helst unngå kollektivt.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 07:56   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Bare barna og min søster. Hun er fullvaksinert og jeg har fått en dose AZ, så vi holder avstand og klemmer ikke men kan sette oss i bil sammen.

Bruker ellers veldig lite bil og har lite omgang med folk, så det er forsåvidt bare normaltilstand.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 08:34   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Det der løser seg greit av seg selv. Jeg har ikke bil, men motorsykkel. Få venninner som vil sitte på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 09:02   #40
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona: Har du passasjerer i bilen din?

Sjeldent. Det har vært 2-3 tilfeller av venner av barna i bilen gjennom pandemien. Den som iblant får skyss, men også rimelig sjeldent, er moren min. Da er det gjerne snakk om at mannen min har kjørt henne på sykehus. Munnbind på begge, ja.

Det er ikke aktuelt å kjøre noen på unødvendig tur.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no