Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte kjeder du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-21, 13:26   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Det er så godt som aldri. Bortsett fra når jeg står ute i byen i piskende regn og venter på bussen på vei hjem fra jobb. Men da er det kanskje mer snakk om lidelse

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:34   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg av og til, men med mobilen og et par bokapper varer det sjeldent lenge. Oftest prøver jeg, og lykkes med, å fantasere om ting i steden. Unntaket er møter hvor en eller flere deltakere ikke evner å holde seg til tema. Da kjeder jeg meg, i hvert fall hvis jeg ikke er i posisjon til å stramme opp diskusjonene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:43   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Aldri. Jeg kan i hvert fall ikke huske det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:46   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg er rastløs av meg, men kjeder meg sjelden allikevel. Det er alltid noe å finne på. I dag har jeg for eksempel vasket kjøkken, stue, bad og soverom fordi jeg ikke hadde noe bedre å finne på.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:50   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg ALDRI. Jeg bruker i hvert fall aldri det ordet. Noe kan jo være kjedelig å gjøre som å rake i hagen, men da lytter jeg på podcast eller snakker med mannen. Har jeg ikke noe å gjøre så har jeg masse å finne på. Noen ganger er det til og med veldig deilig å ikke gjøre noe. I tillegg så har jeg nok ganske livfull fantasi og sitter jeg og venter på noen så ser jeg på folk, drømmer om en ferie, eller sjekker noe på mobilen.

Jeg skal ut nå, men etterpå skal jeg legge opp en poll om det å kjede seg og hvordan man takler korona og om det har noen sammenheng. Det har jeg nemlig tenkt på i forbindelsen med hvordan kollegaer takler korona.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:53   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg ikke, men kan veldig ofte føle meg giddeløs og unyttig - fordi de tingene jeg liter å gjøre (surre på mobilen, se krim, legge puslespill) ikke er innafor det jeg opplever at andre ser på som akseptable aktiviteter. Det eneste mannen i huset synes å mene er akseptabelt, er hagearbeid, maling, rydding og skuffer og boder, i tillegg til å gjøre meningsfylte turaktiviteter med lange pauser, gjerne inkl. tenning av bål. Og å se på sjakk. Nå er de på tur, mens jeg har vaska bad, gulv og kjøkken og vært aldeles rasende - på jobben i seg sjøl og på meg selv som har utsatt det for lenge.

Dette blir kanskje litt på siden, men jeg sliter en del med at jeg ikke liker sånne ting som alle andre liker - innbiller jeg meg. Jeg liker ikke meg sjøl heller - jeg er grunnleggende lat. En gang var vi på hyttetur med noen slektninger, litt yngre enn oss. Dama i huset der ble rastløs straks hun hadde satt seg ned. Jeg husker det så godt fordi det var en tilstand jeg har opplevd så sjelden at jeg nesten hadde glemt at den fantes. Hun tok til å rydde, lage mat og sette i gang prosjekter. Dette er så fremmed for meg. Jeg setter meg helst i en krok og håper at ingen oppdager meg, mens jeg sysler med mitt på mobilen, leser et blad eller liknende.

Så kort sagt: Jeg kjeder meg ikke, men jeg misliker (den mer eller mindre reelle) vissheten om at andre synes jeg er lat.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 13:57   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Men hva mener dere med å kjede seg da? At man ikke klarer å finne på noe å gjøre? Eller at man må gjøre kjedelige ting? Livet er jo fullt av ganske kjedelige ting som må gjøres, men de må jo gjøres likevel, og som Pelen hører jeg jo gjerne en podcast mens jeg rydder hus osv. Så blir det litt kjekkere.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:04   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg aldri, men det hender jeg må gjøre kjedelige ting.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:04   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Magica og jeg er inne på det samme her.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:17   #30
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg nesten aldri tror jeg. Det nærmeste jeg kommer er kanskje lange køer hvor man ikke kan lese/dille med noe annet.

Jeg kan dog bli rastløs og lei hjemmetilværelsen nå, hvor en aldri har et minutt i fred. Dessuten er det alltid noe en burde ha gjort hjemme, som plager meg, men som jeg likevel ikke får unna. Gåturer i fred og ro er det som gir mest sjelefred nå. En elendig egenskap jeg har er at jeg klarer ikke kose meg med f.eks påskekrim da det hele tiden er noen her som kommer eller går ut av rommet, lager lyd, koker te, skramler og synger og fjaser.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:18   #31
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men hva mener dere med å kjede seg da? At man ikke klarer å finne på noe å gjøre? Eller at man må gjøre kjedelige ting? Livet er jo fullt av ganske kjedelige ting som må gjøres, men de må jo gjøres likevel, og som Pelen hører jeg jo gjerne en podcast mens jeg rydder hus osv. Så blir det litt kjekkere.

At det er masse jeg har lyst til å gjøre, men ikke får med meg noen på.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:21   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Kjeder meg sjelden. Har alltid noe å gjøre på. Kjedelige ting piffes opp med podkast/lydbok.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:23   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Enig med flere over her – det er mye som er kjedelig å gjøre, men som jeg gjør likevel, og at det er kjedelig betyr ikke for meg at jeg kjeder meg når jeg gjør det. For meg betyr det å kjede seg at jeg ikke finner på noe å gjøre, og det skjer aldri. Som bluen er jeg grunnleggende lat, og dessuten er jeg introvert. Det er sikkert en fordel; jeg kan fylle mye tid alene med mobilen eller et strikketøy og TV.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:24   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

At det er masse jeg har lyst til å gjøre, men ikke får med meg noen på.

Så da kjeder du deg i stedet?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:31   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Så da kjeder du deg i stedet?

Jeg gjør det. Jeg liker ikke å være alene mer enn maks en dag i slengen og kjeder meg selv pm jeg gjør andre ting.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:38   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

At det er masse jeg har lyst til å gjøre, men ikke får med meg noen på.

Her er jeg forunt med en mann som tar svært lite initiativ, men som stort sett blir med på det jeg foreslår.

Og sånn ellers er jeg godt fornøyd hvis jeg bare har strikketøy og tv. gså grunnleggende lat:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 15:11   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Gubben her er samme type. Har null initiativ selv men blir med på det meste av det jeg foreslår, bestemmer.
Kjeder meg aldri.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 15:22   #38
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Jeg kjeder meg når jeg må gjøre noe kjedelig, f.eks. å vente på treige barn, røre i kjeler mens de koker, gå tur langs fortau eller gjøre langdrygt husarbeid. Ellers veldig sjelden.

Jeg hadde gått i streik og blitt rasende hvis folk skulle legge seg opp i mine prosjekter, som Bluen har det. :furie:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 15:25   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Vil si aldri. jeg er ofte giddalaus og lat, men kjeder meg ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 15:33   #40
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kjeder meg ikke, men kan veldig ofte føle meg giddeløs og unyttig - fordi de tingene jeg liter å gjøre (surre på mobilen, se krim, legge puslespill) ikke er innafor det jeg opplever at andre ser på som akseptable aktiviteter. Det eneste mannen i huset synes å mene er akseptabelt, er hagearbeid, maling, rydding og skuffer og boder, i tillegg til å gjøre meningsfylte turaktiviteter med lange pauser, gjerne inkl. tenning av bål. Og å se på sjakk. Nå er de på tur, mens jeg har vaska bad, gulv og kjøkken og vært aldeles rasende - på jobben i seg sjøl og på meg selv som har utsatt det for lenge.

Dette blir kanskje litt på siden, men jeg sliter en del med at jeg ikke liker sånne ting som alle andre liker - innbiller jeg meg. Jeg liker ikke meg sjøl heller - jeg er grunnleggende lat. En gang var vi på hyttetur med noen slektninger, litt yngre enn oss. Dama i huset der ble rastløs straks hun hadde satt seg ned. Jeg husker det så godt fordi det var en tilstand jeg har opplevd så sjelden at jeg nesten hadde glemt at den fantes. Hun tok til å rydde, lage mat og sette i gang prosjekter. Dette er så fremmed for meg. Jeg setter meg helst i en krok og håper at ingen oppdager meg, mens jeg sysler med mitt på mobilen, leser et blad eller liknende.

Så kort sagt: Jeg kjeder meg ikke, men jeg misliker (den mer eller mindre reelle) vissheten om at andre synes jeg er lat.

Å himmel dette har vi kranglet mye om her. Veldig mye! Jeg HAAAAAATER å gå på ski. Virkelig hater det. Men gjør det av og til.
Men det er ikke koz og gøy. Det er faens dritt!!
Jeg vil mye heller strikke, se en film, stelle hestene mine, vaske badet eller tømme sluket enn å gå på ski. Men ski er den eneste JÆVLA saliggjørende aktiviteter som har _verdi_.
Mannen har lært, så han maser ikke om ski (lenger) og skjønner at jeg gjerne er inne en hel dag om vinteren og LIKER det.
Svigermor derimot
Hun har snart ødelagt skigleden til alle barna med det JÆVLA gnålet sitt om ski ski ski ski og faens ski!!

Muligens litt of topic altså. Men det måtte ut

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no