Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-21, 15:21   #701
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jammen... Rips er jo så godt!! Jeg er misunnelig.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 16:11   #702
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Rips spises rett fra buskene, det er heldigvis rips dit vi flytter. Det som ikke spises under plukking havner i fryseren og blir saft før eller siden. Det er jo skikkelig digg. Men altså dette er såpekassetråden da. Så jeg gruffer over fortsatt svimmelhet. Mutter'n støtter meg når vi går. Det sier mye.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 20:01   #703
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Tomme jernlager og lav HB. Og fastlegen klarer ikke å skjønne at jeg ikke tar opp jerntilskudd oralt fordi jeg er vektoperert. Selv ikke etter TRE jerninfusjoner ila. seks uker i vinter før nivåene karret seg såvidt over nedre grense. Så nå må jeg spise Duroferon x2 i fjorten dager og så ta nye prøver før jeg kan få det intravenøst.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 21:47   #704
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det jævla gjerdet! Skulle malt det i et halvt år nå, og i kveld har jeg faktisk tid, men... sjokolade.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 21:57   #705
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Det jævla gjerdet! Skulle malt det i et halvt år nå, og i kveld har jeg faktisk tid, men... sjokolade.

Podcast eller lydbok! Og sjokolade i baklomma?

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:05   #706
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Podcast eller lydbok! Og sjokolade i baklomma?

Kan ikke være ute med hodetelefoner siden ungene ligger inne og sover. I tilfelle de plutselig ikke ligger og sover lenger. Mulig det er å strekke det langt, men jeg går f.eks. fortsatt heller ikke ut med søpla når jeg er aleine med ungene, i tilfelle jeg dauer på veien.

Det virket sinnsykt når jeg skrev det ned.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:08   #707
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Kan daue inne på sofaen og, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:11   #708
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kan daue inne på sofaen og, da?

Godt poeng!

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:19   #709
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:26   #710
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.458
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Kan ikke være ute med hodetelefoner siden ungene ligger inne og sover. I tilfelle de plutselig ikke ligger og sover lenger. Mulig det er å strekke det langt, men jeg går f.eks. fortsatt heller ikke ut med søpla når jeg er aleine med ungene, i tilfelle jeg dauer på veien.

Det virket sinnsykt når jeg skrev det ned.

Hvor gamle er ungene dine?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:39   #711
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor gamle er ungene dine?

12 og 15.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 22:47   #712
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

12 og 15.

Er det noen ekstra ett-tall der? Jeg tror kanskje ikke det er krise at en 12- og 15-åring er alene inne, mens du er rett utenfor.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 23:01   #713
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror kanskje ikke det er krise at en 12- og 15-åring er alene inne, mens du er rett utenfor.

Det var diplomatisk formulert. Jeg bare tulla (selvsagt). Det er en femåring som fort blir redd og en toåring som gjerne stuper på hodet ut av sprinkelsenga hvis han ikke blir hørt umiddelbart, men det er nok fortsatt en risiko jeg sikkert kan leve med da. Jeg har en gjennomgående tendens til å vektlegge konsekvens mer enn sannsynlighet i mine hverdagslige risikovurderinger.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 23:03   #714
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

At du ikke vil gå ut med en toåring i hus skjønner jeg godt, altså. Femåringen kunne du sikkert forklart at "mamma er rett utenfor og fikser gjerdet, så det er bare å komme ut".

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 23:09   #715
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Marla, du har all verdens grunn til å bli på sofaen. Kos deg med sjokoladen din, du! Om noen år kan du bestikke ungene til å male gjerdet for deg!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-08-21, 23:13   #716
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jammen... Rips er jo så godt!! Jeg er misunnelig.

Bestemor sin rips er surr som f..

Men tipsene som er i pappas hage er kjempegode

Så rips er ikke bare rips

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 09:23   #717
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Bestemor sin rips er surr som f..

Men tipsene som er i pappas hage er kjempegode

Så rips er ikke bare rips

Men... Men... SUKKER!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 09:29   #718
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg er skikkelig røyksugen, og har vært det i dagesvis??? Sist jeg sluttet å røyke ( ) var for tre år siden, har ikke tenkt noe særlig på det siden da. WTF liksom. Har ikke tenkt å begynne igjen altså, men det er da MAKS ANNOYING.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 10:24   #719
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Men... Men... SUKKER!

Sukker hjalp ikke på bestemor sine og pappa sine spises uten sukker søte er de

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 10:26   #720
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er skikkelig røyksugen, og har vært det i dagesvis??? Sist jeg sluttet å røyke ( ) var for tre år siden, har ikke tenkt noe særlig på det siden da. WTF liksom. Har ikke tenkt å begynne igjen altså, men det er da MAKS ANNOYING.

ALTSÅ!!!

Jeg slutta å røyke igjen ( ) i går midt på dagen. Siden da har jeg effektivt ryddet kjøkkenskap og fryser og gått opp tre, fire kilo.

Gnnnghgnngnngngn. Hadde egentlig tenkt til å vente til etter pandemi men nå har jeg ikke råd til å vente lenger pga pandemi.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no