Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: innetider for tenåringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-21, 06:24   #101
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg vil at en voksen skal være våken til alle er inne. Litt problematisk når vi voksne gjerne kan legge oss lenge før kl 22.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 06:33   #102
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg legger meg. Mannen min er uansett våken til over midnatt. Året rundt egentlig.

Forøvrig har vår 16-åring innetid kl 23.30.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 07:41   #103
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.433
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg synes også det er greit å være våken til alle har kommet hjem, men jeg legger meg vanligvis ikke før midnatt uansett, jeg er også glad i lyse sommerkvelder. 13-åringene må i utgangspunktet være inne kl 23 nå om dagen (men det kan tøyes hvis de spør, men det er sjelden), mens for 16-åringen har jeg gradvis sluppet opp, etter hvert som jeg har sett at hun alltid holder avtaler eller ringer for å spørre om å få være lenger, og etter hva vennene hennes gjør. Som regel kommer hun rundt, eller like over midnatt hvis hun er ute, men er hun hjemme hos noen kan klokka bli halv ett før hun kommer hjem. Hører jeg ikke noe fra henne før jeg får behov for å legge meg selv ringer jeg, eller sender en melding, og da svarer hun alltid med en gang. Jeg har vanligvis ikke noe problem med å holde meg våken til hun kommer, men har jeg det kan det hende jeg legger meg før (i går var to av venninnene hennes her hos oss til over midnatt, da la jeg meg før de gikk).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 07:45   #104
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg er veldig A-menneske og trenger å legge meg.

Dersom tenåringene har vært i nærmiljøet har jeg vært tilfreds med å vite hvor de er og at de har en plan om når de skal komme hjem. Jeg klarer å legge meg og å sovne uten at de har kommet hjem.

Nå skal det sies at ingen av dem var sene ute før de begynte på videregående.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 07:54   #105
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Det er først det siste året eller så mine har begynt å være seint ute. De har ikke noen bestemt innetid (det har ikke vært nødvendig), men jeg må innrømme at jeg ikke greier å sovne før de er hjemme igjen. :hønemor:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 08:02   #106
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Herregud, disse innetid-greiene er så vanskelig for en som ikke har lyst til å legge seg før ungdommen er i hus.

Når "alle andre" har innetid ved midnatt, fordi alle andre foreldre visstnok rangler til langt på natt, så er det ikke så enkelt å være hun som liker å være i seng til klokken 23. Jeg sliter skikkelig med å sette en grense som både tar hensyn til mitt behov for å legge meg til en anstendig tid, og ungdommens behov for å være ute i lange, lyse sommernetter. Er det bare jeg som syns det er greit å være våken til alle er i hus?

Vi synes også det, og det gav tidvis altfor lite søvn de første ferieukene til storebror her, mens vi jobbet. Det er upraktisk.
Vi begynte etterhvert legge oss så han selv låste seg inn og kom inn og sa hei. Litt enklere når man er i seng i det minste.

Vi er trege med å legge oss til vanlig også, men det ble enda senere av at vi liksom ventet før vi startet leggingen.

Har ingen løsning egentlig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 08:11   #107
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg legger meg, mannen er våken. Jeg er A-menneske , de to andre b. Er han hos venner, er senest kl 1, er de ute er det inn 23/24

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 08:17   #108
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Ville har i utgangspunktet innetid kl 21, men det er åpent for forhandlinger ved behov.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 08:20   #109
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi legger oss 23:30, de fleste vennene hennes har innetid kl 23. Men hun er ikke trøtt, begynner med saker og ting, og bruker en evighet på badet. Så diskusjoner har vi.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 09:02   #110
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi har egentlig ikke noen spesiell innetid, men jeg har sagt at jeg vil at 06-eren skal være hjemme mellom 23.30 og 24. Fordi faren hans skal på jobb, og jeg vil legge meg. Han driver og styrer med masse når han kommer hjem, og er på ingen måte stille og rolig. Han er inne i en ekstrem ego-boble om dagen, og skjønner ikke problemet med noe som helst. Men han har kommet hjem innen 24.

Eldste på 18.5 er lite ute, og han får styre seg selv. Han bråker uansett ikke på samme måte som lillebror. (Jeg fatter ikke at det går an å få to SÅ ulike unger.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 09:15   #111
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Anne C: Jeg tror vi er mange som opplever at to unger på ingen måte er like.

Snuppa har kranglet om innetiden sin siden hun kunne gå (sånn nesten). Knerten ringte meg en dag i forrige uke og spurte når han hadde innetid, og da nesten gråt jeg av glede. For han er aldri ute. Han kom hjem flere timer før jeg hadde sagt han måtte være hjemme, men han var ute med en kompis og det var helt unikt.

Men at de er hjemme betyr ikke at de legger seg. Det er heldigvis ikke noe problem, for de er stille og rolige, så selv om de "gjør" ting som forstyrrer det ikke min søvn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:07   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Med eldste så vet vi ikke alltid om han har kommet hjem, før vi står opp og ser om skoa står der. Men han er altså en voksen mann, tross alt. Men vi har egentlig hatt en greie der han har sendt snap når han kom hjem, hvis vi har lagt oss.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:33   #113
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.433
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi har alltid sittet og ventet til han kom hjem. Innetid pleide å være 23:00 på hverdager og kl 01:00 i helgene. Så ble han 18 og russ. Da kunne vi jo ikke holde på sånn lenger, så det er slutt på innetider, men vi legger oss uten å skru av telefonene i tilfelle det skulle være noe. Jeg sov ikke godt de første nettene, men har vent meg til det, heldigvis.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:38   #114
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Kunsten er jo å slippe opp i riktig tempo. Jeg innser at jeg kommer til å måtte legge meg før han er i hus på ett eller annet tidspunkt. Men iom at han ikke en gang har fylt 16 år, så syns jeg det er litt vel tidlig, selv om han er en fornuftig fyr.

Det er jo meningen at han skal opponere mot grensene som settes, det er bare litt uvant, siden han har vært så veldig til å følge regler tidligere, uten å stille så mange spørsmål. Han kommer fortsatt hjem i tide, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:45   #115
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

For 16-åringen så har dette vært så veldig uaktuelt, hun har jo knapt vært utenfor huset på 15 måneder.

Så vi får vel gå opp dette etter ferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:53   #116
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er jo meningen at han skal opponere mot grensene som settes, det er bare litt uvant, siden han har vært så veldig til å følge regler tidligere, uten å stille så mange spørsmål. Han kommer fortsatt hjem i tide, da.



Noen av oss har litt mer øvelse i dette enn andre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 10:58   #117
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi er nok litt slakkere enn mange. Vi bor på et mindre sted, og gutten kjører så vi vet det ikke er noe rusbruk på gang, og de treffes stort sett i sentrum på en samlingsplass der, eller på en bensinstasjon og kjøper litt mat. Han er snart 17 og har innetid kl. 01. Noen ganger sier jeg at det er ok at han kan komme senere, i natt ble den 02, men da har vi kommunikasjon om det. Jeg legger meg å sove, men setter på klokka 10 minutt etter hans innetid og følger opp om jeg ikke har fått sms om at han er hjemme. I 95% av tilfellene er han inne når han skal, så jeg sover greit de 1-2 timene før han kommer.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 11:49   #118
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi har ingen spesiell innetid, men om vi skal hente så ønsker vi ikke å hente for seint. Jeg blir helt maroder dagen etterpå om jeg ikke får sovet greit om natta.

Dette er kanskje en spinoff, men når står ungdommene opp i sommerferien og helgene? Har dere en viss tid de skal være oppe, eller får de sove så lenge de ønsker?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 12:23   #119
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg er kjip med 17-åringen, men det handler mer om hans helse enn at jeg ikke vil ha han ute. Så han har 22-23 i hverdagene litt etter hva han er ute på og 0030 i helgene. Snart tenåringen har 2030 i hverdagene og 22 i helger og ferier, så sant hun ikke henger i sentrum da er det 21.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-21, 12:36   #120
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.433
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Vi har ingen spesiell innetid, men om vi skal hente så ønsker vi ikke å hente for seint. Jeg blir helt maroder dagen etterpå om jeg ikke får sovet greit om natta.

Dette er kanskje en spinoff, men når står ungdommene opp i sommerferien og helgene? Har dere en viss tid de skal være oppe, eller får de sove så lenge de ønsker?

Vi har nylig hatt en lang diskusjon om akkurat dette. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=205827

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no