Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-20, 16:21   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg kjøpte denne for å teste ut på mitt problemområde; haka. Spent på resultatet.

Jeg syns jeg har hatt god effekt på området rundt nesen. Bruker alltid å ha en del fet flassende hud der og vanskelig å få det fint selv med sminke. Så veldig fornøyd med det. For øyeblikket er det lenge siden jeg har hatt noe utbrudd på haken, så vanskelig å si der bortsett fra at huden generelt er mykere.

Har bestilt produkter jeg fikk anbefalt for blandingshud til både morgen og kveldsrutine fra the ordinary. Så spent på hvordan resultatetet av det blir.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-20, 17:52   #62
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den paradis-mascaraen til L’Oreal - heftige greier. Jeg har naturlig lange svarte øyevipper så det har gjerne vært litt hipp som happ hva jeg har brukt, men den her ga skikkelig dådyr-look og kjempeforskjell.

Con er at ansiktsgjenkjenninga på mobilen ikke funker mer. (Sikkert en tilfeldighet men himla god salgspitch da.)

Jeg kjøpte den etter din anbefaling her, Mave, men har fortsatt ikke testet den Tyder på at jeg sminker meg rimelig sjelden når jeg ser at denne var fra februar

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-20, 21:27   #63
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Anbefal et produkt

https://www.google.com/search?q=lind...8dfs9m6M30mt5M

Anbefaler Linda Johansen sin Rescue Mask! Når huden er gørr og tørr og sliten, bruker jeg denne - og den gjør bare underverker for gløden!!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-20, 14:57   #64
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Anbefal et produkt

REDKEN All Soft Megamask og Redken All Soft Mega Hydramelt Leave-In har reddet det knusktørre håret mitt. Jeg har prøvd mye som ikke har funket, men disse to er helt fantastiske!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 19:35   #65
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hellerenser.

En batteridrevet dings som gjør at man slipper å sitte på kne og rense stein for stein, men bare freser seg bortover i full fart.

https://www.jula.no/catalog/hage/hag...renser-009534/

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 20:54   #66
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg har lett etter mascara etter at YSL kuttet ut babydoll mascara. Nå tror jeg at heg har funnet en billig arvtaker. Maybelline snapscara. Veldig god børste og lett å vaske av. Sånn ser den ut i 2:1...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 13:04   #67
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ullplagg får jeg visst aldri nok av, og balaklava har jeg ofte ønsket meg på fjellturer om vinteren. Denne fra Janus kjøpte jeg på Obs i dag så jeg har ikke fått testet den ut enda, men jeg tror den er bra altså. Liker at det er mesh man kan dra over nesen sånn at man faktisk får puste, og den er tettsittende nok til at den vil holde seg på plass.
https://www.janus.no/herre/balaclava-ull/432878-886

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-21, 19:07   #68
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hvem skulle tro at jeg skulle anbefale kosttilskudd.

Uansett. Jeg sliter med dødt og livløst hår. Så beit jeg på en reklame på Facebook. 300 kr og det kunne ikke gjøre det verre liksom.

Jeg har brukt det en måned. Jeg aner ikke om det funker på håret. Men neglene mine! Jeg har alltid hatt gumminegler som fliser seg. En negl er sprukket vertikalt. Krisenegler. Men etter en måned på disse her vitaminene så har jeg plutselig negler som begynner å bli lange. Og harde.

https://hairluxious.no/?gclid=CjwKCA...hoC0PUQAvD_BwE

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-21, 20:54   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nå fant jeg igjen tipset på isen. Husket ikke hvor jeg hadde lest det og kjøpte den når jeg så den på REMA.
Men , tusen takk for tipset, Strå. Eller, kanskje ikke.
Men jeg elsker is og lakris så dette måtte jo bli bra. Likte den kjempegodt. Det beste er at jeg får ha den helt i fred.

Salt karamell er perfekt fordi du liker lakris?

Altså, is med salt karamell kan jeg godt like, men LAKRIS må være endad veldig mye bedre....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 21:45   #70
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne teen er en av de bedre chaiblandingene jeg har smakt! Hvem skulle trodd et IKEA kan te.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 21:45   #71
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

I full size ja.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 10-04-21 kl 21:59.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 21:55   #72
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ikke et helt konkret forslag, men altså: Pizzastål Mannen kjøpte 6 mm tykt stål med spade på Finn, og etter det har vi produsert pizza over en lav sko. Dagens hadde reinskav og saus av kesam, tyttebær og timian.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 14:29   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ducati Scrambler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 14:34   #74
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Maybelline sky high mascara. Hypet, ja. Men gir lange fine vipper.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 20:07   #75
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Heller ikke et spesifikt produkt, men stekeovn med pyrolyse gjorde min bortimot svarte støpejernspanne fin og rød igjen. Moren min lurte veldig på hvorfor jeg absolutt måtte låne stekeovnen hennes.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 01:28   #76
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne mascaraen. Seriøst helt sykt mye bedre enn alle andre jeg har elsket opp gjennom tidene. Må kjøpes fra England, men kommer kjapt - og hva annet kan man bruke penger på enn nettshopping for tiden liksom. Og pene vipper vises på Teamsmøter i det minste.

https://www.charlottetilbury.com/eu/...lashes-mascara

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 08:10   #77
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne mascaraen. Seriøst helt sykt mye bedre enn alle andre jeg har elsket opp gjennom tidene. Må kjøpes fra England, men kommer kjapt - og hva annet kan man bruke penger på enn nettshopping for tiden liksom. Og pene vipper vises på Teamsmøter i det minste.

https://www.charlottetilbury.com/eu/...lashes-mascara

Vannfast?

Bill.mrk: lett påvirkelig

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 09:15   #78
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Lettpåvirkelige meg skulle bestille sånn mascara. Men de nekter å ta kredittkortet mitt. Da sparte jeg de pengene.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 09:50   #79
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Børsten ligner på denne som forsåvidt virker, men jeg synes børsten er vond.


__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 10:33   #80
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Lettpåvirkelige meg skulle bestille sånn mascara. Men de nekter å ta kredittkortet mitt. Da sparte jeg de pengene.

https://www.cultbeauty.co.uk/ har Charlotte Tilbury, og veldig greit opplegg for bestilling (fikser norsk moms så du slipper gebyrer og tull).

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no