Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farsdag - markerer dere denne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-16, 12:07   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Vi har egentlig aldri feiret det så voldsomt nei, kanskje et kort/tegning fra ungene og frokost på senga, men svært sjelden. Nå er det i hvert fall litt vanskelig i og med at vi er skilt og begge har nye partnere, og min egen pappa døde i 2000. Så hvem feirer jeg?
Regner med eksmannen får oppmerksomhet fra samboeren og ungene våre (de har ikke barn sammen) siden ungene er hos dem denne helgen. Min samboer er invitert bort til sin eks og ungene deres i en time eller to i kveld, fordi ungene hadde kjøpt gave de ville gi. De har alltid feiret slike ting så det synes jeg jo bare er koselig. Men kjenner jeg sliter mer om han skal dra bort dit og feire morsdagen i februar, vet ikke om jeg synes DET er så ok. Får se når den tid kommer. Dersom vi har ungene her den helgen (vi har 5 tilsammen) så regner jeg med jeg får litt oppmerksomhet fra sambo og dem, men skjønner jo at ungene hans kan synes det er litt sårt om vi bare skal feire meg men ikke deres mor. Ikke lett, det der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 12:12   #62
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, vi pleier ikke å feire hos oss, men jeg gir en oppmerksomhet og ringer mine egne foreldre på dagene. Hadde vi bodd i samme by som dem, hadde jeg nok invitert dem på middag, tenker jeg.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 12:23   #63
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.453
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, jeg er ikke vokst opp med det som tradisjon (ut over de kortene vi laget på skolen), og har ikke kommet på at jeg skulle starte opp med det heller. Det er vanskelig nok å kjøpe gave til pappa til jul og bursdag (som er få dager over nyttår), om jeg ikke skal spekulere ut noe til farsdag også. Særlig når han selv alltid har gitt uttrykk for at han synes det er noe tøys.

Mannen er jo ikke min far, så han kjøper jeg i alle fall ikke noe til. Men hvis ungene vil lage noe til han, eller gi han frokost på senga, så får de selvsagt gjøre det. Noen år kommer de på at de skal lage noe, andre år gjør de det ikke. I år har ene ungen laget et kort.

Men i dag har vi flere ting å feire, så jeg tenkte å lage en kake, for en gangs skyld.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 15:53   #64
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Vi feirer med gave og kake. Før ga jeg også gave til mine foreldre, det har jeg sluttet med.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 16:32   #65
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

God frokost og en liten gave hvis vi husker det. I år fikk mannen en fempakning med sokker og crocs.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 17:38   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

I år fikk mannen en fempakning med sokker og crocs.



Min fikk fire espressokopper. Plutselig ble vi begge karikaturer på bostedene våre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 19:44   #67
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Min fikk fire espressokopper. Plutselig ble vi begge karikaturer på bostedene våre.

Fantastisk!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:16   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Av mine nærmeste venninner har jeg fått inntrykk av at vi er rare som ikke feirer farsdag og morsdag. Helten var knapt nok vant med jul- og bursdagsfeiring, så han føler seg fortsatt overveldet av jula hvet år.

Da jeg vokste opp feiret vi alt som feires kunne og gjerne sammen med andre slektninger som også feiret alt som kunne feires. Det ble fort et bursdagsselskap hver helg. Jeg savner det egentlig, det var mye spill og moro og alle hjalp til med oppvaska og rydding osv. Og så mye latter.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no