Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farsdag - markerer dere denne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-16, 07:33   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Gave. Kort. Oppmerksomhet. Til mannen og til pappa.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 07:57   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, vi feirer ikke noen av dagene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 09:53   #43
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, de feires ikke hos oss.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 13:22   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Barna synes det er stas, og de tegner alltid tegninger og lager kort selv. Synes det er koselig jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 15:13   #45
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, vi markerer ikke farsdag og morsdag.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 15:43   #46
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Jeg bruker å ha min egen lille minnemarkering for pappa som døde på farsdagen for noen år siden.

Og så har jeg bestemt meg for å slutte og legge tilrette for å feire farsdagen for faren til ungene og hans far da det ikke gjøres noe som helst for å markere hverken morsdag eller min bursdag.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 21:30   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Pappa fikk blomsten i dag da de var her på kaffe og kaker, tror vi sier det er en kombinasjon av forsinket bursdagsfeiring for meg og farsdagen hans.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 22:10   #48
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Feirer ikkje. Frå oppveksta er eg vand med at vi lager kort og drar på besøk til farmor og farfar denne dagen. Men i svigerfamilien er det ingen slike tradisjonar. Og det er like greit, for begge dagane er inneklemt mellom eit rush av bursdager, så behovet for feiring eg litt metta.

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Nå fekk du meg til å le høgt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 22:10   #49
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Kaffe og en sjokoladebit på senga. En liten gave (noe han har bruk for) og et kort fra ungene. Ungene er små, og jeg bruker alle anledninger jeg har til å lære dem å "feire" andre😊

Mannen bruker å kjøpe ei bok til meg på morsdagen. Jeg leser bortimot hundre bøker i året, mens han leser ca. to. Så at han surrer rundt i en bokhandel for å finne ei bok til meg er rett og slett 💕.

Vi feiret aldri mors- eller farsdag hjemme da jeg var lita, men etter at vi flyttet ut har vi brukt å gi en liten oppmerksomhet. Far får sigarillos, Gullbrød og et kort. Mor får ei bok eller en bukett, avhengig av om vi møtes på dagen eller ikke.

__________________
--------------
2012 & 2014
artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 22:11   #50
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Fra og med i år feirer vi ikke slike dager.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 23:38   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

En liten oppmerksomhet gir vi på både morsdag og farsdag. I morgen får mannen 16 par med tennissokker som han trenger. Vi har vel kake en og annen gang også. Men vi gjør ikke veldig mye ut av det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 23:48   #52
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Vi feirer alt som feires kan hjemme hos oss.
Han får sove lenge, frokost på senga, akkurat i morgen er det nystekte rundstykker Og kaffe. Vesla har laget kort og det blir en liten gaveting. I morgen er det en kinobillett. Dette får min bror og fra sine barn, så får de to gå på kino sammen neste helg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-16, 23:49   #53
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Det hender det blir en liten oppmerksomhet, men det er ikke forventet fra noen av oss. I dag kjøpte sønnen en Flax julekalender han ville gi faren sin i morgen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 00:16   #54
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Datter laget kort til faren, som han fikk før han reiste på jobb utenlands. Han fikk også en termokopp han har ønsket seg. Noen markering utover det blir det ikke. Jeg synes slike dager er noe tullball, særlig rett oppunder jul. Mannen min er av en helt annen oppfattelse, og har vokst opp med at dette er en viktig greie.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 00:22   #55
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Ikke egentlig, av naturlige årsaker. Men AKS hadde laget farsdagskort, til tross for at rundt en tredel av Ungens klasse ikke har noen kjent far. Dermed fikk vi kort begge to i anledning farsdagen: "til bege mammaene mine jeg håper dere får en veldi fin dag."

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 06:20   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Jeg stusser litt på at begge ungene kommer hjem med kort de har lager på hhv bhg og Sfo. Det passer jo fint for mine unger, men jeg trodde det var "politisk ukorrekt" å gjøre slikt. Men nå skal nå begge på julegudstjeneste om en måneds tid også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 08:54   #57
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Vi feirer. Kaffe, hjemmelagede kort og årets Pondusbok til mannen, hver år. Min far får dette i år: https://www3.verdensgaver.no/privat/index.cfm?p=FAR2 Han kommer til å bli veldig fornøyd.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 09:06   #58
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg stusser litt på at begge ungene kommer hjem med kort de har lager på hhv bhg og Sfo. Det passer jo fint for mine unger, men jeg trodde det var "politisk ukorrekt" å gjøre slikt. Men nå skal nå begge på julegudstjeneste om en måneds tid også.

Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og vi har aldri pleid å lage noe i forbindelse med disse dagene. Det har hendt at en forelder har spurt om barnet kunne tegne en tegning i forbindelse med en av disse dagene, og det har vi selvsagt fikset.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 10:45   #59
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Nei, ikke annet enn at vi har en ekstra god søndagsmiddag, og gjerne litt godt til kaffen.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 10:55   #60
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Bor ikke sammen jentas far så morsdag og farsdag feires ikke. Jeg har heller ingen grunn til å feire hverken min mor eller far så det utgår å markere de også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no