Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-14, 10:15   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Noen som vet hvor man får kjøpt slike? De som brukes i bl.a. sykehussenger.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 10:17   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Jeg har kjøpt på apotek.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 10:18   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Apotek, Homecare osv.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 10:19   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Apotek, bandagist og hos engrosbutikker som f. eks Nordengros.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 10:24   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Medi Buskerud, som ligger ved siden av Tinghuset i Drammen har. (Tverrgate til Engene, ligger på venstre side når du står i Engene og ser opp mot Tinghuset.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 10:49   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Da sjekker jeg ut hvor det er billigst. Får snart en valp som ikke er spesielt glad i snø og kulde. Og må ha dn nødløsning tilfelle jeg ikke får han til å tisse i snøen.
Han er vant til slike i valpegrinda, så i verste fall får jeg legge en slik på snøen, så han i hvert fall tisser UTE.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 19:22   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Hvis du gidder å hente kan du få noen pakker av meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 19:32   #8
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

105kr for pakke m 50

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:15   #9
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Da sjekker jeg ut hvor det er billigst. Får snart en valp som ikke er spesielt glad i snø og kulde. Og må ha dn nødløsning tilfelle jeg ikke får han til å tisse i snøen.
Han er vant til slike i valpegrinda, så i verste fall får jeg legge en slik på snøen, så han i hvert fall tisser UTE.

Vi kjøper på apotek og bruker til valpen. Hun er flink nå til å gå ute men med en halv meter snø på et døgn så er det en utfodring for henne til tider og da går hun på kladd. Hun er og vant til det fra valpegrinda. Bedre det enn over hele huset. Lykke til og gled dere, fantastisk med valp i hus!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 01:20   #10
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

105kr for pakke m 50

Hvor?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 07:04   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis du gidder å hente kan du få noen pakker av meg.

Takk! Skal ikke se bort fra det, om vi kommer til å måtte bruke mange.
Det var ganske dyrt, på apoteket. I hvert til dette formålet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 07:05   #12
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Hvor?

Det eg betaler på apotek1.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 07:30   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Hvor?

Det var, tja.. ca. halv pris av det jeg betalte.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 15:09   #14
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det var, tja.. ca. halv pris av det jeg betalte.

Kommer ann på hvilken str å tenker jeg.

Skal man ha til valp så trenger man ikke større enn den 60x80 var det vel, nå husker jeg ikke helt.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 17:16   #15
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Bruker alltid på valpene fungerer kjempe bra. Men etter en stund når valpene blir litt større går jeg som regel over til avispapir faktisk. Da de synes kladdene er veldig spennende og de er så skjøre det er bare å dytte litt til de så velter de eller krøller seg og da kommer tissen på plastikdelen og bare renner av. Så med min erfaring (10 år med hundeoppdrett) så er det altså avis som er bedre hos de litt eldre valper. Om du kommer frem til at du ønsker kladder anbefaler jeg å "feste" de på en måte legge noe opp på og kanten.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 17:42   #16
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kladd (slike som brukes på sykehus) - hvor får man kjøpt det?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Bruker alltid på valpene fungerer kjempe bra. Men etter en stund når valpene blir litt større går jeg som regel over til avispapir faktisk. Da de synes kladdene er veldig spennende og de er så skjøre det er bare å dytte litt til de så velter de eller krøller seg og da kommer tissen på plastikdelen og bare renner av. Så med min erfaring (10 år med hundeoppdrett) så er det altså avis som er bedre hos de litt eldre valper. Om du kommer frem til at du ønsker kladder anbefaler jeg å "feste" de på en måte legge noe opp på og kanten.

Tror det er litt rasebetont også.
Bruker jeg avispapir har jeg svarte valper av trykksverte. Det er ikke helt tid til å vaske valper hele tiden. Så alle med min rase bruker disse.
Så lenge jeg har brukt disse fra dag1 så er det kun en og annen som blir drept. Stort sett gidder de ikke drepe de, og lar de være.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no