Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bytter du gaver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 13:14   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bytter du gaver?

Bytter du ting du har fått i gave? Hvilke restriksjoner har du? Eller har du ingen? Blir du lei deg hvis noen bytter det du gir bort i gave?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:16   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Ja, jeg bytter gaver (feil størrelse, overhodet ikke min smak, har fra før, trenger ikke), og nei, jeg blir overhodet ikke lei om noen bytter gaver jeg har gitt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 09-01-14 kl 13:24.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:17   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Stort sett bare hvis det er feil størrelse eller jeg har det fra før. De fleste jeg får gave fra gir meg ting jeg ønsker å beholde.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:19   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Får jeg/vi dobbelt opp, noe som ikke passer eller overhode ikke faller i smak - eller vi har det fra før av, så er jeg neimen ikke redd for å bytte altså. Og nei, jeg blir ikke lei meg hvis noen bytter det de har fått; det kan være så mange grunner for det at det ikke er noe å ta inn over seg. Det får være tanken som teller, begge veier, tenker jeg. Stort sett er det ikke en problemstilling dog.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:25   #5
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter og jeg setter pris på at de jeg gir til også gjør det. Synes det er bedre at ting blir byttet enn at det ikke blir brukt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:28   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter, men ikke ofte.
Får jeg ting som jeg absolutt ikke kan bruke, bytter jeg de.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:29   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter hvis jeg aldri kommer til å bruke det. Selvsagt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:32   #8
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter gaver hvis jeg får ting jeg ikke har bruk for, men lar vær hvis jeg må spørre giver om kvittering eller hvor det er kjøpt. I mannens familie er det mindre tradisjon for å bytte gaver, og der har jeg lagt merke til mange pyntegjenstander som står fremme en liten stund for så aldri å sees igjen.

Blir på ingen måte lei meg hvis noen bytter en gave jeg har gitt, og passer alltid på å legge ved byttelapp eller nevne hvor det er kjøpt.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:34   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter klær vesla har fått om det er feil str eller om det er ting hun ikke vil komme til å bruke av praktiske årsaker. Når det gjelder gaver jeg får så er det bare klær jeg bytter, men det får jeg heller så og si aldri. Til jul nå fikk jeg et skjerf i en farge jeg ikke kler, så det byttet jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:38   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter, og har vel ingen restriksjoner jeg kommer på. Jeg forventer at de jeg gir gaver, som vet de ikke kommer til å bruke det, bytter det Det presiserer jeg. Jeg er særdeles opptatt av at ting skal brukes, og synes man skal sette seg ned å tenke litt over forbrukersamfunnet om man er imot bytting av gaver. Jeg tror nemlig at mye ender opp i søppelet etterhvert. Så det hjelper gjerne å se litt større på det, enn en mulig såret gavegiver

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:43   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter dersom noe blir helt feil og jeg vet at det ikke vil bli brukt. Men jeg må innrømme at det er enkelte jeg kvier meg for å bytte gavene fra, fordi jeg vet at jeg vil få en reaksjon.

Denne julen måtte vi bytte en gave som storesøster fikk. Det var en gave som ble helt feil for henne og hun rett og slett ble flau over. Og jeg syns egentlig at det var rart at avsender trodde at det var noe hun kunne like. Dette var fra en person som blir lett fornærmet, men jeg syntes ikke at det var rett at vi skulle beholde noe som storesøster absolutt ikke hadde lyst å ha og som tok mye plass.

Jeg blir ikke fornærmet dersom noen bytter ting jeg kjøper til dem. Synes det er bedre enn at det bare blir skapfyll.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:44   #12
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter hvis jeg får dobbelt, hvis klær ikke passer eller hvis det er noe vi ikke kommer til å bruke. Så lenge alternativet er at tingene ikke blir brukt og evt. havner på loppis er det bedre å bytte dem. Jeg har f.eks. et julekaffeservise stående som vi aldri ønsket oss og aldri bruker - det burde nok vært byttet. Det samme gjelder de 16 vinglassene mannen fikk og som til slutt havnet på hytta (hvor de heller ikke brukes noe særlig...).

Som regel pleier jeg å spørre hva folk ønsker seg, men om jeg skulle bomme har jeg ikke noe mot at de bytter gavene. Målet med en gave er jo at folk skal få noe de blir glad for, ikke at de skal ha stående noe jeg liker.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:45   #13
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Nei, jeg gjør vel i grunn ikke det. Bytter klær hvis det er feil størrelse (gjelder i hovedsak barna), men lite annet. Hvis jeg får to like bøker bytter jeg den ene, men om jeg får ei bok jeg ikke egentlig ønsker meg bytter jeg den ikke. Får heldigvis lite pynteting, men bytter ikke når jeg får det. Jeg er litt dum på det der, for jeg blir ikke fornærmet om andre bytter det jeg gir til dem. Er ganske nøye på at det er byttelapp på det jeg gir. Unntak for de som bytter alt de får, alltid, da ser jeg ikke hensikt i å gi gaver lenger og reduserer innsatsen min for å finne noe bra. Jeg kjenner noen få som stort sett ikke beholder noen gaver de får til jul og bursdager - og som driver heftig bytting og nærmest butikk i romjulen (får gjerne tilgodelapp på det de har fått og som er kjøpt til full pris, og så kan man kose seg på salg), og da blir jeg litt motvillig til å gi penger også, for det hele bærer mer eller mindre preg av en innsamling. (Vi snakker om voksne, ikke barn og unge som jeg har større forståelse for at de ønsker seg penger.)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 13:58   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter hvis jeg får klær i feil størrelse til ungene, eller får to like bøker o.l. Andre ting bytter jeg så og si aldri, hvis det bare er at det ikke er helt min smak, eller ikke har bruk for det. Ikke på grunn av at jeg er veldig imot det, men jeg er for samvittighetsfull/sentimental til å få meg til å gjøre det. Om jeg liker gaven eller ikke beholder jeg den uansett, som et minne om den som har gitt det til meg. Men jeg er heller ikke så opptatt av at alt må matche eller være så veldig smakfullt og stilig alltid, så lenge jeg har et personlig forhold til det. Men det er utrolig sjelden at det er en problemstilling. Jeg tror folk kjenner meg ganske godt, for jeg kan nesten ikke huske at jeg har fått noe som har vært helt bom. Jeg husker jeg en gang tidlig i 20-årene fikk et par telyseholdere i krystall fra min mormor, som ikke var helt min smak. Krystalllyseholdere var dessuten det siste jeg hadde bruk for som fattig student. Jeg fikk meg likevel ikke til å bytte dem, og lenge stod de bare i et skap. Nå har både smaken og stilen forandret seg til en viss grad siden studietiden, jeg har brukt dem mer og mer, og oppdaget at de gir et utrolig fint lysskinn på bordet de står på. Min mormor er død for flere år siden, og nå elsker jeg dem, og er veldig glad for at jeg ikke byttet dem! Det varierer om jeg har dem framme eller ikke, men hver gang jeg setter dem fram så minner de meg om henne.

Snakket akkurat om dette med min mor også, for hun har en toalettveske/sminkepung på badet, som hun fikk av ei venninne for 15 år siden, og som hun da syntes var grusom, og kunne ikke fatte hva venninnen tenkte på da hun kjøpte den. Ikke hadde hun behov for flere sminkepunger heller. Men hun beholdt den likevel, den har alltid stått på badet med diverse oppi, hun har ristet på hodet og humret litt med jevne mellomrom og grublet mye på hva som fikk venninnen til å velge nettopp denne til nettopp henne. Hadde hun en mening? Syntes hun den var fin? Var det ironi? Og det festlige er at nå er hun veldig glad i nettopp denne, og synes faktisk den er ganske kul.

Jeg mener at en gave ikke bare trenger å være praktisk påfyll av ting man trenger, men at det også kan være en personlig hilsen, en gest, en måte å vise at man setter pris på noen på, eller et minne om en bestemt person, og sånn sett ha en funksjon om går ut over det rent praktiske. For meg er dette ofte viktigere enn selve tingen. Jo, det er alt for mye bruk og kast i samfunnet, og nettopp derfor vil jeg ta vare på de små tingene som betyr noe mer enn bare å være en ting. Så får jeg heller tenke over mitt eget forbruk på andre områder, for det virkelige problemet med dagens forbrukssamfunn ligger et helt annet sted enn at vi får et par gaver som vi ikke har direkte bruk for.

Men når det er sagt så vet jeg at mange har et helt annet forhold til dette enn hva jeg har, derfor synes jeg det er helt greit at folk bytter dersom jeg har gitt noe som ikke har falt i smak.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-01-14 kl 14:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:04   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Ytterst sjelden, som oftest er det bare lego til barna som de har fra før som blir byttet, sjelden vi får feil str i klær og andre ting. Ellers takker og bukker jeg for det vi får og putter det i ett skap om det ikke helt var min smak.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:38   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Ja, det gjør jeg. Det er sjelden da, og som oftest gaver til barna (feil størrelse på klær eller leker vi har fra før).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:39   #17
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Ja, jeg bytter og blir ikke fornærmet om noen bytter gaver fra oss heller.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ellers takker og bukker jeg for det vi får og putter det i ett skap om det ikke helt var min smak.

Der var jeg også, men skapet er nå fullt av ting jeg ikke trenger, for det meste gaver, så nå bytter jeg i noe vi trenger eller ønsker oss, eller gir bort til noen som trenger. Eller loppemarked, det er en fin ting!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:41   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Nei, skal mye til før jeg bytter noe, om det da ikke er for å få riktig størrelse av noe.

Gaver er minner om folka man får de fra, og de forferdelige multekoppene vi fikk av svigerfar og kjæresten hans er helt perfekte fordi det er just presis akkurat deres stil, og får meg til å fnise litt hver gang jeg åpner skapet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:47   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, skal mye til før jeg bytter noe, om det da ikke er for å få riktig størrelse av noe.

Gaver er minner om folka man får de fra, og de forferdelige multekoppene vi fikk av svigerfar og kjæresten hans er helt perfekte fordi det er just presis akkurat deres stil, og får meg til å fnise litt hver gang jeg åpner skapet.


Sist redigert av My : 09-01-14 kl 14:59.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 14:57   #20
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg bytter gaver (feil størrelse, overhodet ikke min smak, har fra før, trenger ikke), og nei, jeg blir overhodet ikke lei om noen bytter gaver jeg har gitt.

Samme her.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no