Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å arve i "feil" farge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-14, 22:21   #41
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Så lenge ungen godtar det så er det greit tenker jeg. Lillesøster sin favorittfarge er blå og så grønn, så hun arver gjerne etter storebror. Til og med guttetruser vil hun bruke. (Ble plukket frem noen i verste bleiesluttperioden)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:22   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Her er også eldste jente og yngste gutt. Han har arvet lite etter henne fordi mye har vært så jentete og ikke minst fordi hun er så mye større enn han var på lik alder at det vil bli svært lenge til det passer. Derfor har heller en venninnes datter arvet klærne etter eldste og så har min sønn arvet etter min venninnes sønn. Men skiutstyr, sykkel osv har han arvet etter søsteren bortsett fra den sykkelen som var rosa og det ene rosa skiparet. Han hadde nektet totalt å bruke det, plutselig blitt svært bevisst på farger i høst. Jeg spurte om han kunne tenke seg å bruke mørk lilla, men fikk da til svar at de andre guttene i barnehagen hadde ledd av en gutt som gikk i lilla, så da var det helt utelukket at han skulle bruke den fargen. I fjor hadde han ikke brydd seg.

Eldste har forresten hatt endel blått vintertøy (mer praktisk farge enn rosa) og det har han selvsagt arvet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 23:58   #43
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Egentlig ett lite problem her med storesøster og gutt/jente tvilling småsøsken. Det er jo lillesøster som stort sett arver fra storesøster, så storesøster kan fråtse i de fargene hun vil når hun skal ha nytt. Men lillebror er ikke spesielt interessert i "jentefarger" merker jeg. Sleit med slalomstøvler i fjor som var hvite med en lilla stripe. Og han blånektet rosa/lilla/hvite ski. Og jeg tvinger ham ikke, det går bare ut over motivasjonen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 00:44   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Så lenge ungen ikke protesterer så ser ikke jeg problemet. Han kommer sikkert til å protesterer tids nok.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 06:16   #45
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Om minsten ville bruke storesøsterens klær, så hadde han fått gjort det. Mannen min hadde nok steilet litt ved lilla jakke og funnet en annen til ham de gangene han gjorde ham klar, men jeg hadde latt han velge selv.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 07:29   #46
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Tvillingjenta vår arver broren som er en del høyere enn henne. Det går helt fint, men jeg vet jeg hadde fått vansker andre veien. Hun tolererer "guttefarger", mens han skyr rosa og lilla. Jeg har kjøpt lilla plagg til ham - lilla er da en flott farge til gutter!, men han nekter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 08:43   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Minste her (6) har arvet en del fra søstra (9). Han ELSKET den lilla dressen sin, blant annet. Men på et tidspunkt fikk han kommentarer fra de store gutta, så da ville han ikke mer, og fikk slippe. Han måtte pent bruke de rosa-lilla Frostskiene etter mellomsøster i forfjor og litt i fjor.

Nå er de like store, både i høyde og skostørrelse, så nå er det slutt på arving.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 16:19   #48
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Jeg lurer på om dere som lar søsken slippe å arve fordi de erklærer en farge som uønsket (jeg tenker da ikke på klær som er veldig utpreget jente- eller gutteklær i utformingen), ville dere gjort det samme dersom det var søsken av samme kjønn med ulik fargepreferanse?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 16:35   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på om dere som lar søsken slippe å arve fordi de erklærer en farge som uønsket (jeg tenker da ikke på klær som er veldig utpreget jente- eller gutteklær i utformingen), ville dere gjort det samme dersom det var søsken av samme kjønn med ulik fargepreferanse?

Det hadde vel kommet an på ungen. Ikke ti ville hester kan få på snuppa et plagg hun ikke ønsker å gå med. Knerten er litt mer sånn "eh ... nei ... jeg vet ikke om jeg synes den er så fin", men tar det på seg hvis vi insisterer. (Det er vel derfor han i juleferien stod slalåm med knallrosa ski.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:21   #50
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på om dere som lar søsken slippe å arve fordi de erklærer en farge som uønsket (jeg tenker da ikke på klær som er veldig utpreget jente- eller gutteklær i utformingen), ville dere gjort det samme dersom det var søsken av samme kjønn med ulik fargepreferanse?

Nei, lillesøster må arve fra storesøster, og ville ikke sluppet unna dette på grunn av ulik fargepreferanse. Livet er urettferdig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:48   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på om dere som lar søsken slippe å arve fordi de erklærer en farge som uønsket (jeg tenker da ikke på klær som er veldig utpreget jente- eller gutteklær i utformingen), ville dere gjort det samme dersom det var søsken av samme kjønn med ulik fargepreferanse?

Jeg vet ikke rett og slett. Hadde kanskje kommet an på alder på barnet, hva slags plagg det var (om det f.eks var en dyr vinterjakke el) og ikke minst litt på barnet.

Før jul gav jeg bort en fin ensfarget rød vinterjakke fra POP til innsamling til Ukraina. Yngste kunne absolutt brukt den, kler godt rødt, men det er så veldig lenge til den vil passe ham. Jakken var i str 134. Han kan enda bruker 104. Da syntes jeg det var tull å ha den liggende i kanskje fem år når andre nok trenger den mer akkurat nå. Han har arvet stort sett mesteparten opp til nå og "trenger" å få litt mer nytt han også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:49   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på om dere som lar søsken slippe å arve fordi de erklærer en farge som uønsket (jeg tenker da ikke på klær som er veldig utpreget jente- eller gutteklær i utformingen), ville dere gjort det samme dersom det var søsken av samme kjønn med ulik fargepreferanse?

De hadde ikke kunnet velge om de skulle arve, men i praksis kan de jo velge om de vil bruke dem - men ganske få unntak, som hjelm og ytterjakke og slikt som man må ha og vi bare har en eller to av.

Det er lenge siden jeg overlot klesvalg til barna, så lenge de holder seg innenfor sunn fornuft.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:58   #53
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Jenta her har gått i barnehagen typiske gutteklær da hun var yngre. Nå lar vi stort sett fettere arve de mest guttete genserne, siden hun har utviklet en sterk preferanse for lilla, rosa, blonder og dilldall. Ytterjakker kjøpt til gutt går som regel helt fint til jente, det samme med dresser. Tror det kan være verre andre veien.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:17   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Så rart at lilla er blitt en jentefarge. På 80/90-tallet var det masse lilla og lyslilla gutteklær.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:26   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Helt ærlig ville jeg nok vært mer bestemt på at en jente skulle bruke brorens blå arvejakke eller -ski enn at en gutt skulle bruke rosa. Minsten har en venninne som har mange eldre brødre, og hun tror jeg aldri har hatt så mye som en sokk kjøpt i gutteavdelinga. Det har hendt mer enn en gang at jeg hadde unnet yngste gutt i flokken litt nytt, for å si det på den måten, men jeg har heller aldri hatt trangen til å dyrke datterens eller min egen indre prinsesse.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:26   #56
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Så rart at lilla er blitt en jentefarge. På 80/90-tallet var det masse lilla og lyslilla gutteklær.

Broren min, født i -88, hadde masse lilla klær. Gjerne i kombinasjon med noe grønt eller turkis husker jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:38   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Mintgrønt og lys lilla var en sikker kombinasjon, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:45   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Så rart at lilla er blitt en jentefarge. På 80/90-tallet var det masse lilla og lyslilla gutteklær.

Sønnen min har en veldig kul aubergine genser med et romskip på som jeg kjøpte i USA. Den er veldig kul. Jeg opplevde det lettere å finne klær i alle mulige farger til både gutter og jenter der, hvertfall i noen av butikkene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 18:49   #59
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Guttungen her har nettopp funnet ut at rosa er jentefarge, lilla er lillesøsterfarge (for hun har nesten bare lilla klær ) og rødt kan gå under tvil.
Han har heldigvis ingen kvaler med å bruke den rosa forede regnbuksa han MÅTTE ha i fjor sommer, og der kommer jeg ikke til å tvinge ham hvis/når han ombestemmer seg, da vi har ei som står i arvekø.
Men når det kommer til mine unger og klær og farger så har jeg innfunnet meg med at det er den minst viktige kampen å kjempe, så der godtar jeg det meste og sørger for å informere alle som kan finne på å kjøpe klær til dem at det er fint om de kan byttes.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 20:25   #60
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å arve i "feil" farge

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville ikke lagt opp til at Poden "måtte" arvet typiske jentesaker, men hvis han ville arve, så hadde han selvsagt fått det.
Hvis han ville gått med rosa paljetter hadde han fått det. Om han ville gå med blomstrete badehette og snorkel hadde han fått det.

Også hadde han nok sluttet med det om kommentarene han fikk plaget ham.

Sånn er det her også. Mellombror har arvet litt av hvert fra storesøster, og inntil en viss alder gjorde det ham ingenting om det var "jentete". Minstemann "ælske lilla", og valgte seg lilla vintersko, som stadig forbyttes med et par jenter i barnehagen som har like. Han kledde seg også ut som prinsesse på karneval i fjor, etter eget ønske.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no