Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-12, 22:52   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne bloggen... Hva tenker du?

Ja, hva tenker FP om innholdet og ektheten i denne bloggen? Er det virkelig en fortvilet far som prøver å dele av sin frustrasjon, eller er dette en fiks måte å få folk til å støtte opp om et "godt formål" ala damen som blogget om fake kreftsykdom og fikk finansiert både oppussing av kjøkken og sydentur.

Ble delt meg på FB, og personlig synes jeg det ikke var måte på sutring, men jeg er kanskje ikke målgruppen heller.

Les bloggen her:
http://pappatil02.wordpress.com/2012/

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 22:58   #2
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg er skeptisk kjenner jeg, men jeg er nok litt skeptisk av natur. Hva er forresten målgruppa?

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:05   #3
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Jeg er skeptisk kjenner jeg, men jeg er nok litt skeptisk av natur. Hva er forresten målgruppa?

Lettrørte, lettlurte og ikke minst snille mennesker

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:06   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Skeptisk og hjernen min begynner umiddelbart å tenke "hvorfor ikke heller gjøre sånn og slik". Men det er jo politisk ukorrekt, tror jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:08   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Skeptisk og hjernen min begynner umiddelbart å tenke "hvorfor ikke heller gjøre sånn og slik". Men det er jo politisk ukorrekt, tror jeg.

Ikke sant? Det ble litt for heftig for meg når barna satt med glederstårer på kinn mens de spiste smågodt og sånn, men jeg er en jo uPK kyniker.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:08   #6
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Skeptisk og hjernen min begynner umiddelbart å tenke "hvorfor ikke heller gjøre sånn og slik". Men det er jo politisk ukorrekt, tror jeg.

Vel, sånn funker min hjerne også. Jeg er nok heller ikke i målgruppa.
Det går jo også på at bloggen er svært anonym. På den annen side tigger han ikke direkte?

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:10   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg kjenner jeg ikke er lettrørt og lettlurt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:11   #8
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg er nok en smule naiv. Men jeg sitter med klump i magen og synes synd på denne familien som lever slik. Spesielt barna.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:12   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Veldig skeptisk kjenner jeg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:14   #10
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Dette blir litt too much og treffer ingen annen nerve i meg enn en ansiktsnerve som til stadighet rykker i det ene øyenbrynet mitt.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:15   #11
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Vel, sånn funker min hjerne også. Jeg er nok heller ikke i målgruppa.
Det går jo også på at bloggen er svært anonym. På den annen side tigger han ikke direkte?

Tja, han har nå laget en en Facebook-side også, og referer til mailer fra lesere og sånn, så han kan vel kontaktes enten via blogg eller FB. Jeg kan ikke tro at de innleggene han har skrevet er ment for annet enn at noen skal synes synd på og bidra med noe :grusom:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:18   #12
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg tror man kan få ganske mange middager for en internettregning, men så er vel tilgang til nettet snart en menneskerett.

P.K., og også skeptisk.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:18   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Litt too much for meg og. Jeg får litt lyst til å riste vedkommende og be ham ta seg sammen, men det er heller ikke særlig PK. Men uansett hvor håpløs situasjonen er, så har det ihvertfall aldri hjulpet noe å sette seg ned og sutre over hvor fælt man har det. Om ikke formålet er tigging, så klart. Ser at vedkommende har opprettet en anonym FB-side også, og kyniske meg antar at det dukker opp et kontonummer snart.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:19   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg er nok en smule naiv. Men jeg sitter med klump i magen og synes synd på denne familien som lever slik. Spesielt barna.

Vet du, det er faktisk jeg også, lettrørt altså. Dette her ble imidlertid bare irriterende og jeg klarer ikke la meg bevege (mens jeg hulket over Lines hjelpere på TV2...)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:24   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg er også lettrørt på mange områder, men han her trykket på helt feil knapper for min del.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:24   #16
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg tror man kan få ganske mange middager for en internettregning, men så er vel tilgang til nettet snart en menneskerett.

P.K., og også skeptisk.

Det tenkte jeg også...

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:26   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Hvor er kona hans oppi dette, forresten? Han sier ingenting om at hun er syk/trygdet. Det skal da være mulig for en familie i det minste å leie en bolig på én lønning idag?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:26   #18
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Tja, han har nå laget en en Facebook-side også, og referer til mailer fra lesere og sånn, så han kan vel kontaktes enten via blogg eller FB. Jeg kan ikke tro at de innleggene han har skrevet er ment for annet enn at noen skal synes synd på og bidra med noe :grusom:

Jeg er dessverre enig med Billa. Dessverre fordi problemstillingen er fryktelig i seg selv, og om det virkelig er så galt som det kan synes, er dette i mitt hode HELT feil måte å kommunisere det på. Han skriver at han ikke skal sette seg ned på gata med et pappkrus. Might as well have? Hva er forskjellen? Måten han trykker på knapper hos (noen av) oss på ved bl.a å referere til gaver han har fått av De Gode Mennesker gir meg en emmen smak i munnen.
Men for all del. Det kan være kyniker'n i meg som avfeier dette som ren og skjær tigging, og jeg kan vente med slå med klubba til kontonummeret blir lagt ut på FB-kontoen.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:29   #19
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Ganske treffende profilbilde på den FB-kontoen, forøvrig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:48   #20
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg er av dem som lar seg lure fort og er særdeles lettrørt.
Jeg blir bare megaskeptisk og kynikeren i meg får fritt spillerom av denne bloggen.
Jeg har ingen tro på at han har opprettet bloggen bare for å få skrevet av seg litt tungsinn. FB-profilen har jeg ikke vært inne på.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no