Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

&/%€# europark€%#=&€! (Happy ending!)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 14:01   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

&/%€# europark€%#=&€! (Happy ending!)

Jeg har nettopp kommet hjem etter en handletur som ble noe dyrere enn jeg forventet. Jeg har fått parkeringsbot, og ganske så uberettiget også synes jeg.
Bilen parkeres i parkeringshuset, og da jeg skal ta parkeringsbillett for 3 timer gratisparkering er automaten ute av drift. Jeg tar det derfor som en selvfølge at jeg slipper å ta lapp inntil dette er fikset, og går trøstig inn og gjør det jeg skal.
Når jeg så kommer ut igjen, ligger det en gul plastremse under vindusviskeren

Jeg har selvsagt sendt klage, og forventer at jeg slipper å betale. At ikke de klarer å holde automatene sine i orden, og i drift, er søren meg ikke mitt problem.

Blir det krøll her, så skal de søren meg få så mye bråk som de aldri før har fått. Og det e r en trussel.

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:10   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Hvis det var flere automater på stedet er det nok forventet at man går videre til en annen en. Vi har europark på flere av stedene i byen her, og min erfaring er at det er slik.
Dersom det kun er 1 automat blir saken en annen syns jeg.

Irriterende er det okke som!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:12   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Akkurat der er det bare en automat. Man må inn i en annen del av garasjen for å komme til en annen automat. Den eneste andre automaten ved inngangen i parkeringshuset er for betaling av plasser helt inntil inngangen, der får man ikke gratisbilletter.
Jeg kjenner jeg er margsur nå altså!

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:04   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Jeg slipper å betale

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:05   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Avgjort på under tre timer?

Hvor forbanna var du egentlig 'a?

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:06   #6
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Noe annet skulle tatt seg ut! Fint at de ordner opp.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:07   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Det gikk unna. Du må ha vært virkelig sint.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:59   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Avgjort på under tre timer?

Hvor forbanna var du egentlig 'a?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:02   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Sånt skjer ofte på Metrosenteret hvor vi har samme system Montro om de har en person i full stilling som svarer på henvendelser derfra..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:47   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Avgjort på under tre timer?

Hvor forbanna var du egentlig 'a?

det lurer jeg også på......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:19   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Sånt skjer ofte på Metrosenteret hvor vi har samme system Montro om de har en person i full stilling som svarer på henvendelser derfra..

Det var på Metro
Og jeg sendte klage til Europark først, men fant ut at å vente i 8! uker på svar - se det gadd jeg ikke. Sendte derfor en mail til senterledelsen, om at de burde holde seg for gode til å holde på sånn - og etter en time fikk jeg svar om at jeg selvsagt skulle slippe å betale
Jeg ymtet forsiktig om at det fantes jo sentere rundt omkring, hvor man ikke har et sånt tullete billettsystem.

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:31   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Bra ordenet opp i!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:41   #13
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Sjugger blir schjikkelig sinna.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:59   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Sjugger blir schjikkelig sinna.

Haha, ja du vet det du

  Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:39   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€!!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var på Metro
Og jeg sendte klage til Europark først, men fant ut at å vente i 8! uker på svar - se det gadd jeg ikke. Sendte derfor en mail til senterledelsen, om at de burde holde seg for gode til å holde på sånn - og etter en time fikk jeg svar om at jeg selvsagt skulle slippe å betale
Jeg ymtet forsiktig om at det fantes jo sentere rundt omkring, hvor man ikke har et sånt tullete billettsystem.

Sånn skal det gjøres, Sjugger

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:46   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€! (Happy ending!)

Jeg har gjort det samme en gang - fikk bot utenfor en butikk og klaget til butikkledelsen. De betalte boten for meg og sa opp avtalen med parkeringsselskapet. Det hjelper så absolutt å si i fra!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:53   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: &/%€# europark€%#=&€! (Happy ending!)

Jeg klarte å holde mailen min saklig og rolig, på tross av at jeg var så sint at jeg ristet. Sånne idiotiske, tåpelige ting kan få meg til å flippe helt. Ting som kanskje er helt ubetydelige egentlig, men som oppleves så urettferdig. Jeg kan jo ikke noe for at de ikke klarer å holde billettmaskinene sine i orden. Hadde jeg parkert ulovlig hadde det vært noe helt annet. Irritert hadde jeg nok vært da også, men på meg selv

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no