Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hverdagens trivialiteter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 10:05   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Hverdagens trivialiteter

Er noen ganger hakket for mye for meg. Av ulike årsaker hadde jeg bestemt meg for å ta en rolig morgen for meg selv før jeg vekket unger og kom meg på jobben. Men den gang ei:

1. Tomt for kaffe.
2. Avisen kom ikke.
3. Andungen begynte dagen med å være pottesur og "Vil IKKE i barnehagen!"
4. Knøtto bæsjet oppover ryggen sin i det vi var på vei ut døra. Fullt skift.
5. Andungen falt på vei inn i barnehagen sin. Vått. Fullt skift.
6. Hadde ikke fått i Knøtto frokost, så hun skulle få skive i bilen på vei til hennes bhg. Første skiva forsvant med skinkeosten ned i baksetet.
7. Ikke Knøttos personale på plass i hennes barnehage, tok derfor myye lenger tid enn vanlig.
8. I det jeg skal kjøre ut stikkveien (bakken) fra hennes bhg, er den en fyr som på død og liv skal opp bakken først. Det går ikke, så han får plassert den gamle merca si godt på tvers, slik at jeg er parkert inne. Det tok nye 20 minutter før han kom seg løs.

Dagen kan bare bli bedre.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:08   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Huff da, det der kunne fått det til å bikke over for hvem som helst! :trøster:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:36   #3
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Jeg skal ikke ta min morgenhistorie - jeg prøvde også og hadde alle gode intensjoner - men det gikk dårlig likevel...

Kanskje jeg får det til neste uke?

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:41   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Huff, Anda...håper virkelig dagen din bli bedre uteover dagen!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:20   #5
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Huffda for en kjedelig start på dagen

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:25   #6
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Huff! Og god bedring til dagen din, Anda. Ikke noe gøy når det starter slik når man trenger litt fred og ro.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:27   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Som du sier, så kan det i grunnen bare bli bedre - det håper jeg det blir - sånne morgener er grusomme

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:32   #8
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

I morgen blir bedre, sant?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:00   #9
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Sånne morgener er noe herk! :nyter permisjonstida:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:54   #10
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Huff Anda, denne dagen kan bare bli bedre, og i morgen kommer en ny dag.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:03   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Håper dagen ble bra! Og at du har fått deg:

1. En god kopp kaffe
2. En hyggelig prat på jobben
3. Et morsomt og spennende oppdrag

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:29   #12
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Håper dagen ble bra! Og at du har fått deg:

1. En god kopp kaffe
2. En hyggelig prat på jobben
3. Et morsomt og spennende oppdrag

Så langt har jeg fått:

1. To kopper kaffe (fra automat, ikke gode, men nødvendige)
2. Flere hyggelige prater på jobben
3. Ingen nye og morsomme oppdrag (kjeder meg faktisk)
4. En syk Andamann, som nå er satt på antibiotika

Takk for all omtanke (det var det jeg trengte/trenger)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:41   #13
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Håper Andamannen blir fort bedre igjen da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:12   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagens trivialiteter

Uff, for en kjip start på dagen. Håper det går seg til etter hvert, og god bedring til Andamannen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no