Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-21, 22:48   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Jeg har sikla etter en omslagskjole fra byTiMo i evigheter, utsolgt overalt da det er fjorårets (eller en enda eldre) modell.
Plutselig dukket den opp hos en privat selger, og jeg har så lyst til å slå til. Men jeg har aldri prøvd den på, så jeg er så redd for å bomme på størrelsen. Og hos privat kjøper kan den jo ikke returneres.

Kan noen si noe om hvordan omslagskjolene fra byTiMo er i størrelsen? Jeg trekker litt over ryggen (42 i bluser), bruker 80E i BH og er 1,72 lang.

Det er denne kjolen: https://www.bytimo.no/product/delica...-green-garden/

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 23:19   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har sikla etter en omslagskjole fra byTiMo i evigheter, utsolgt overalt da det er fjorårets (eller en enda eldre) modell.
Plutselig dukket den opp hos en privat selger, og jeg har så lyst til å slå til. Men jeg har aldri prøvd den på, så jeg er så redd for å bomme på størrelsen. Og hos privat kjøper kan den jo ikke returneres.

Kan noen si noe om hvordan omslagskjolene fra byTiMo er i størrelsen? Jeg trekker litt over ryggen (42 i bluser), bruker 80E i BH og er 1,72 lang.

Det er denne kjolen: https://www.bytimo.no/product/delica...-green-garden/

Jeg syns egentlig de er gode i str på kjoler.
Jeg er en M/38, men i omslagskjole har jeg ofte i S/36.
By the way så er det lagersalg hos TiMo i Oslo denne helga mener jeg…

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 23:26   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg syns egentlig de er gode i str på kjoler.
Jeg er en M/38, men i omslagskjole har jeg ofte i S/36.
By the way så er det lagersalg hos TiMo i Oslo denne helga mener jeg…

Hjelper lite for en stakkars bergenser.

Takk for svar.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 23:27   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hjelper lite for en stakkars bergenser.

Takk for svar.

Blir langt å dra da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 01:09   #5
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: byTiMo-kjoler, hvordan er de i størrelsen?

Superfin kjole! De holder seg vel bra i pris om du skulle bomme på størrelsen?
Jeg har en (veldig) gammel By Timo som er litt snau over bysten - men omslagskjole bør jo være mer snill sånn sett, og den er så gammel at det neppe er representativt.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no