Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Favoritt-turbukse?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-21, 01:29   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg har et ganske ambivalent forhodlntil twentyfour, fordi de 1) bruker en blogger/influencer som jeg har problemer med fordi hun eksponerer ungene sine noe voldsomt og 2) fordi de driver spekulativt rundt (manglende) reklamemerking. Så jeg har ikke kjøpt fra dem på årevis. Men god turbukse trumfer. Så på den annen side er jeg nå er kunde igjen, så jeg vil anta at mine innsigelser rundt deres markedsføring nå kan tillegges vekt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 14-10-21 kl 09:06.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 05:14   #42
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg ante ikke at dette ble frontet av en blogger, men på den annen side, det blir jo det meste nå til dags. Jeg kan være ganske sta på sånt hvis jeg vil, for eksempel har jeg aldri aldri kjøpt Moe det står Berit Nordstrand på. Men kan ikke huske å ha sett reklame for disse.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 09:38   #43
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Min favoritt er Norrøna Svalbard.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 11:52   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har et ganske ambivalent forhodlntil twentyfour, fordi de 1) bruker en blogger/influencer som jeg har problemer med fordi hun eksponerer ungene sine noe voldsomt og 2) fordi de driver spekulativt rundt (manglende) reklamemerking. Så jeg har ikke kjøpt fra dem på årevis. Men god turbukse trumfer. Så på den annen side er jeg nå er kunde igjen, så jeg vil anta at mine innsigelser rundt deres markedsføring nå kan tillegges vekt.

Ja, jeg er helt enig. Jeg hadde foretrukket om noen andre hadde laget myke, billige turbukser, med benlengde for de under 1.65…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 17:47   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg har lenge vært på jakt etter den perfekte turbuksen, og nå tror jeg jeg har funnet den: Bergans Cecilie Skog Mountain Softshell.

Har ikke kjøpt den ennå, for jeg ville sjekke nettet. Og den koster mye mindre på Get Inspired enn på Intersport, der jeg prøvde den.

Noen som har denne og er fornøyd?

Prøvde også tre modeller fra Twentyfour, men de passet liksom ikke. Selv om jeg definitivt liker fargene deres bedre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 21:15   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Kjøpte nevnte bukse og elsker den allerede!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 22:02   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Så bra!

Min favoritt er fra HH, den som heter "Verglas hiking pants". Den er utrolig komfortabel, perfekt til min kroppsfasong, ikke for vid og ikke for trang (liker ikke tilsittende turbukser, men heller ikke veldig baggy), gode lommer, justeringsmuligheter og god lufting. Ikke rosa, men litt sånn støvete grålilla. Kjøpte den da den på ett eller annet tidspunkt var på kampanjetilbud til 999 kr på Intersport.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-09-22 kl 23:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 22:05   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Fin! Er det også en sånn tynn type?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 22:10   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Ja, den er ganske tynn. Det svarte er strech, det lilla er litt sånn matt "børstet" i overflata, som utvasket bomull (godt forklart ja), i bomull- og polyesterblanding, og mykt mot huden. Den er ikke vanntett, men holder vannet ute til en viss grad.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 23:06   #50
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.406
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg går alltid tur i treningstights. Foretrekker det og går alltid tilbake til det. Det er rett og slett mest komfortabelt, og jeg kan uten problemer vaske den etter hver tur.

Er det iskaldt eller regner, tar jeg en skallbukse utenpå. Men det er uhyre sjelden.

Jeg går som regel fort når jeg går på tur. Det spiller muligens inn.

Her og. Kan også ha en tynn ull under hvis behov, dvs på vinteren må det til. Kan anbefale VELDIG dette merket og denne buksa, den er uovertruffen! https://www.dopesnow.com/no/leggings...ech-green-camo

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 23:23   #51
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg går alltid tur i treningstights. Foretrekker det og går alltid tilbake til det. Det er rett og slett mest komfortabelt

Gleder meg til å høre hvilken aktivitet den nye turbuksen er tiltenkt .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 23:40   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Gleder meg til å høre hvilken aktivitet den nye turbuksen er tiltenkt .

Ja, sant.

Etter et år med relativt hyppige fjellturer ble jeg fristet til å kjøpe en turbukse for første gang i mitt liv. Skallbukser har jeg alltid hatt, men ikke tynn turbukse. Men jeg elsker fremdeles tights. Er dog spent på om jeg vil svette mindre i denne lette buksa.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-22, 23:42   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Her og. Kan også ha en tynn ull under hvis behov, dvs på vinteren må det til. Kan anbefale VELDIG dette merket og denne buksa, den er uovertruffen! https://www.dopesnow.com/no/leggings...ech-green-camo


Er denne å få tak i i fysisk butikk?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 00:52   #54
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.406
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er denne å få tak i i fysisk butikk?

Aner ikke! Nettsiden er veldig god, klikk på finn din størrelse.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 07:17   #55
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg traver i disse dager rundt i London i min tynne Vikafjell turbukse. Reiser kun med en liten under-setet sekk, og i tillegg til en capri og løpetights er dette det jeg har med av bukser. Fjelltur, hundelufting, storbyturer; den passer til det meste.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 11:07   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Om man vil ha en fôret/vannavstøtende tur/skitights til vinteren, så er Kari Traa Tirill-tightsen så behagelig at jeg gleder meg til å bruke den. Den er på salg flere steder nå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-22, 15:29   #57
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg har vært så fornøyd med min Norrøna Falketind. Imidlertid kom jeg i skade for å gi den bort under flytting nå i sommer. Ble litt ivrig og kastet feil bukse i container. :cry: Men, dnebeste gleden er å gjøre andre glad, så jeg håper noen vet å verdsette det de fant. da de åpnet posen. Det betyr at jeg må ut og kjøpe ny, og det blir nok enda en svart Falketind på meg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-22, 20:39   #58
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

har ikke prøvd den, men her er en morsom turbukse som dukket opp i feeden min på IG. Er jo litt smart da.

https://sheflyapparel.com/

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-22, 21:11   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Se der ja! Men ser for meg at trusa og evt stillongsen man har under vil være i veien ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-09-22 kl 21:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-22, 11:34   #60
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Se der ja! Men ser for meg at trusa og evt stillongsen man har under vil være i veien ...

Må gå kommando da��
Enig med ullbukse, kanskje det er en egen forretningsidé med glidelås i ullbuksa.
Men ser jo på reklamen at det bare er å zippe ned og la det fosse når man henger i en fjellvegg, men føles litt usjarmerende ….

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no