Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-21, 20:42   #221
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Tyttebær er uspiselig som noe annet enn syltetøy til kjøttkaker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-09-21, 20:55   #222
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Å like trollkrem forutsetter at man liker tyttebær. Det gjør jeg ikke.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-09-21, 21:11   #223
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Å like trollkrem forutsetter at man liker tyttebær. Det gjør jeg ikke.

Ikke jeg heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 13-09-21, 00:53   #224
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg laget meg en nydelig bananbrødblings her. Ofret den siste brødskiva i huset for en liten fest av ei skive med banan og jordbærsyltetøy. Og så smakte det helt rart? Jeg ba mannen smake, og han bare: Åja, stemmer, jeg lagde tyttebærsyltetøy og fylte det på et syltetøyglass. Tenkte visst ikke på å merke glasset.
Grøss. Og

Og som sagt, det var siste brødskiva vi hadde i hus.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 13-09-21, 00:59   #225
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Å like trollkrem forutsetter at man liker tyttebær. Det gjør jeg ikke.

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-21, 02:33   #226
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Folk som må lage masse mat midt på natta, sånn at vi må vekke ungene når brannalarmen i bygget går. Ingenting er bedre enn det.

Alarmen gikk for 40 minutter siden og først nå kom brannvesenet. Det er jo også veldig betryggende.

Og til sist: vi har fått gå inn igjen nå, men noen av pensjonistene i blokka synes det var riktig så trivelig å sitte og skråle på benken rett under soveromsvinduet mitt, så de trenger ikke gå inn, de...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-09-21, 14:57   #227
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9


Vil ha framskynda en time, men umulig å nå fram.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 14-09-21, 13:05   #228
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

hvorfor må man minst en gang i året levere inn dokumentasjon på hvem man er!!! Og GDPR og hva har du???!!! Holder det ikke med en gang, og så ferdig med det?

annemede er aktiv nå  
Gammel 15-09-21, 10:27   #229
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Kan vi ikke bare spole fram til neste fredag?!!!
Har allerede vært på do 4 ganger. Ikke får jeg flytta timen min fram heller.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-09-21, 23:02   #230
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hvorfor spiste ingen andre opp kransekaka? Jeg er kvalm!!

annemede er aktiv nå  
Gammel 15-09-21, 23:05   #231
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Sykehuset har egentlig en fire ukers svar frist på en klage.

I dag kom denne etter 3 mnd og jeg er mildt sagt bare forbanna på svaret. De påstår de har gitt meg forsvarlig behandling i forhold til pnes/epilepsi. Spl var bekymret og ringte etter lege gjentatte ganger men lege kom ikke opp fordi han var opptatt før etter 3 timer.

Bare bull shit hele greia

Vurderer snart å flytte fra hele stavanger både for å slippe sus (både somatisk og psykiatrisk)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 17-09-21, 16:55   #232
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Sånn. Da er jeg på legevakta igjen. Med helvetessmerter i venstre ankel. Og en hevelse på størrelse med en plomme. Heldigvis blei jeg ferdig med en nevrologisk undersøkelse jeg har ventet et halvt år på først.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-09-21, 17:04   #233
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sånn. Da er jeg på legevakta igjen. Med helvetessmerter i venstre ankel. Og en hevelse på størrelse med en plomme. Heldigvis blei jeg ferdig med en nevrologisk undersøkelse jeg har ventet et halvt år på først.

Uffda. Nok nå. God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-09-21, 20:52   #234
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Uffda. Nok nå. God bedring.

Heldigvis er det bare en kraftig betennelse sa legevaktlegen. Medisiner er mottatt, apotekeren ble så glad da Helten troppet opp med leg og fullmakt. Men jeg gikk glipp av utekveld med gamle kollegaer i dag og Utøyatur for veteraner i mårra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-09-21, 20:58   #235
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Æsjda, Strå. Kjip start på helga.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 17-09-21, 21:20   #236
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Æsjda, Strå. Kjip start på helga.

Får ikke prikket deg, men takk. Muligens blir det Utøyatur likevel, med lånte krykker og den bestilte guiden som tar hensyn til flere tungtgående. Men det forutsetter at de sinnsyke smertene har roet seg nok ned.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-09-21, 21:19   #237
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

#1 Senebetennelse i albuen (evt muskelfestet) som aldri ser ut til å gi seg. Jeg har forsøkt tablettkur mot det før, uten annen effekt enn kvalme.
#2 Rift (? Selvdiagnostisert, det kom en høy poppelyd etterfulgt av skarp smerte under trening) i en muskel i siden/mellom ribbeina som aldri gir seg. Først var det så vondt at jeg kaldsvettet, nå, tre uker senere, trener jeg igjen med babyvekter, men jeg kan fortsatt kjenne det om morgenen.

(I-landsproblemer i den store sammenhengen, og sikkert selvpåført)

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 18-09-21, 21:24   #238
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Det er mer enn gruff. I bilen som passerte så satt det unge på fanget til mor i passasjersetet.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 18-09-21, 21:43   #239
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det er mer enn gruff. I bilen som passerte så satt det unge på fanget til mor i passasjersetet.

Burde ikke skje det der nei..

Jeg har en venn som har en gutt som fikk lappen for noen uker siden. Kjørt for fort, kjørt uten setebelte og måtte bråbremse så guttungen slo hode i bjelken (hjernerystelse..) med en energidrikk i hånden. Og nå traff guttungen traff nå et rådyr og bilen er kondemnert..

Jeg gjør meg noen tanker om at guttungen kanskje ikke er klar for lappen enda..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 18-09-21, 21:52   #240
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg trodde virkelig vi hadde kommet lenger.
Tenkte at muligens så hasta det og de var på vei til legevakta. Til jeg kom på at den har flytta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no