Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Grilling i (lav)blokk - yay or nay?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det greit å ha kullgrill når man bor tett på (tett på som i sameie/blokk) andre?
Yay! 11 20,37%
Nay! 37 68,52%
Hæ? Grilling? 6 11,11%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-21, 00:29   #41
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grilling i (lav)blokk - yay or nay?

I vårt sameie er det tillatt med gass og elektrisk grill, kun det, ikke kull eller åpen ild ellers. Avhengig av forholdene i blokka, - materialer, alder, brannverntiltak, hvor tett man bor tenker jeg det også kan være aktuelt å utelukke gassgrill, om man bor tett, om brannvernstandard tilsier det osv., eller om oppbevaring av alle gassflaskene til alle grillene ikke kan gjøres forsvarlig. Bor selv i enebolig, og vi har aldri hatt gassflasker /grill med ild oppi husveggen. Gassgrill har stått flere meter fra selve husveggen. Ville ikke vært komfortabel med gassgrill og oppbevaring av gass på en liten balkong inntil veggen min.

Men jeg ville tro brannvesenet kunne komme med en anbefaling til sameiet. Da har man også en troverdig og ekstern kilde, enten man er brannbekymret eller grillentusiast. Å ha noen fellesgriller på et fellesareal kan også være en mulighet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no