Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-21, 22:14   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Jeg er i Oslo og vurderer en Ikea-tur i morgen for å se kjøkken og benkeplater live før mulig oppussing. Da dukker det opp spørsmål:

Når er det lurest/minst dumt å dra på en lørdag?
Hvordan kommer man seg dit på enkleste måte uten bil?

Jeg har ingen preferanser ang. Furuset eller Slependen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-21, 22:20   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Det er varmt imorgen så jeg tror det blir stille der. Men ellers tipper jeg å møte opp når det åpner eller sent på kvelden. Jeg hadde nok forsøkt å være der når de åpner, for da er luften ren og alt er nyvasket.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-21, 22:38   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Jeg hadde forsøkt sent på kvelden. Erfaringsmessig er det mange barnefamilier som også tenker at "når de åpner" er et godt tidspunkt. Men om du bare skal se og ikke handle noe, kan kanskje IKEA Planning Studio i Oslo sentrum være et alternativ?

Om du vil til en av IKEAene kan du ta bussen fra Fred Olsens gate 5, den går hver halve time (09:00, 09:30 osv). Annenhver gang til Slependen og Furuset.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-21, 22:41   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

På Furuset er det ofte en del familier på kveldene, noen med slitne barn. Tror det er mindre folk og raskere tempo på dem som kommer tidlig rett etter åpning.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-21, 22:45   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde forsøkt sent på kvelden. Erfaringsmessig er det mange barnefamilier som også tenker at "når de åpner" er et godt tidspunkt. Men om du bare skal se og ikke handle noe, kan kanskje IKEA Planning Studio i Oslo sentrum være et alternativ?

Om du vil til en av IKEAene kan du ta bussen fra Fred Olsens gate 5, den går hver halve time (09:00, 09:30 osv). Annenhver gang til Slependen og Furuset.

Jeg skal ikke kjøpe, nei – bare rekognosere. Må sjekke Planning Studio. Aldri hørt om.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 00:54   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Du kan også ta 100-bussen til Kjeller fra bussterminalen til Ikea Furuset. Men den er ikke gratis.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 01:09   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Det er bedre plass på Slependen, så jeg hadde nok dratt dit for rekognosering. Jeg var innom Furuset en lørdag i fjor og ble lettere sjokkert over hvordan folk sto som sild i tønne der.


Sist redigert av Timar : 03-07-21 kl 10:05.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 09:47   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

IKEA Furuset er visstnok den butikken med aller flest kunder pr kvadratmeter - på verdensbasis; sier ryktene. Vi er der jevnlig og det er nesten alltid mye folk. Den ligger allikevel så mye nærmere oss at vi drar dit fremfor Slependen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 10:28   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Takk for tips. Jeg klarte ikke å bli klok på om man bare kan komme på IKEA Planning Studio eller om man må ha en avtale, men jeg prøver meg der først. Hvis det ikke går, ser jeg om jeg orker å prøve meg på gratisbuss til Slependen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 13:57   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Planning Studio var akkurat det jeg trengte, takk for tipset Input! Jeg fikk sett frontene jeg har valgt og de aktuelle benkeplatene "live", og slapp å dra til en av butikkene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-21, 17:44   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea på en lørdag – når og hvordan?

Så flott!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no