Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pris plenklipping i borettslag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-21, 18:55   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Pris plenklipping i borettslag

Hva anser dere som en grei timespris for plenklipping/kantklipping i Borettslag? Det benyttes ikke traktorklipper, kun vanlig gressklipper og gresstrimmer. Usikker hvor stort areal det dreier seg om, men det tar en 4-5 timer å få klipt over alt.

Det er snakk om hvitt arbeid som gjøres når det passer den som har jobben.

Tilleggsinfo: prisen ble sist justert for ca 6 år siden.


Sist redigert av Luvi : 13-06-21 kl 19:13.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 19:04   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris plenklipping i Borettslag

Ihvertfall 200 kr/ timen, synes jeg. Avhenger litt av om hvem som holder klipperen, men dersom borettslaget holder klipper og vedlikehold av den, synes jeg det er en ok pris. Ville lagt til grunn 5 timer-ish, dvs 1000 kr pr gang, og om vedkommende da drar på så jobben er raskere gjort noen ganger er det vedkommendes fortjeneste, men da er det også rom for at jobben kan være seig enkelte ganger, feks når gresset gror godt.

Jeg er generelt for at den som tar på seg en innsats for fellesskapet skal få greit betalt, slik at folk skal ha lyst til å fortsette. Det ligger da i kortene at jeg er glad for at noen gjør det så jeg slipper, og jeg er villig til å betale.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no