Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Åpne bilvinduer og fjerting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tenker du at noen har fjertet når du ser en bil med flere åpne vinduer (kaldvær)?
But of course! 6 6,82%
Nei, det har helt sikkert en annen forklaring 64 72,73%
Annet, utdyp i tråden 6 6,82%
Dustepoll 12 13,64%
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 18:19   #41
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Da har jeg nok ord på meg for å være en storfjerter denne vinteren.

Når det er dugg/dråper/fukt på vinduene klarer jeg ikke å bedømme avstand, så jeg veiver ned rutene på begge sider før jeg skal kjøre ut i et kryss der jeg må ha klar bane i begge retninger.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:25   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Den tanken har aldri slått meg engang.

Etter å ha kjørt rundt i en bitteliten Opel Corsa, med elendig luftesystem, så er det nok dugg som er det første jeg tenker på når jeg ser biler med åpne vinduer om vinteren.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:31   #43
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Aldri før, men fra nå av.



Siden jeg er helt elendig på å regulere varmen i bilen (på med varme - opp med vinduet for å slippe ut varmen når det har blitt for varmt - på med varme - osv.), så kjører jeg ofte med vinduet åpent.

Men jeg kan innrømme det: Jeg fjerter om jeg .

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 23:30   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.



Jeg tenker at de har sikker kvalme unger i baksetet :btdt:

Det er jo ikke rart de blir kvalme når foreldrene sitter og fiser!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 01:25   #45
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting



Nei egentlig ikke, men hvorfor i all verden leser jeg: "Åpne bihuler og fjerting"...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 02:00   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Aldri før, men fra nå av.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 02:06   #47
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

For vårt vedkommende betyr åpent vindu som regel kvalm unge i baksetet. Da vil de ha luft.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror de røyker.

Den gang jeg var liten var bilvinduene åpne midtvinters fordi vi unga var kvalme av mors røyking - og på grunn av dugg. Må innrømme at andres åpne bilvinduer i kulda overhode ikke setter i gang noen antagelser hos meg, hverken av den ene eller andre typen.

Men hysterisk morsom tråd.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 07:47   #48
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Den tanken har aldri slått meg

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 09:31   #49
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Møtte du meg i går?

Jeg åpner kun vinduet når jeg har fjertet dersom det er kaldt ute. Dermed er det nok sannsynlig at jeg hadde tenkt det samme om andre.
Men jeg har faktisk aldri lagt merke til det!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 09:42   #50
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Selvfølgelig, og man kan observere kvalme koner/barn/ektemenn i bilen som kjefter ved nærmere øyensyn.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 11:03   #51
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Møtte du meg i går?

Jeg åpner kun vinduet når jeg har fjertet dersom det er kaldt ute. Dermed er det nok sannsynlig at jeg hadde tenkt det samme om andre.
Men jeg har faktisk aldri lagt merke til det!

Hehe, ja, si det! Jeg begynner jo å mistenke hva mannen gjør i bilen siden han har slike antakelser om alle

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 17:38   #52
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpne bilvinduer og fjerting



Om du møter meg med bilvinduet åpent er det nok for jeg har med meg hundene i bilen og det trengs luft. Om jeg ikke lufter, så tør jeg ikke tenke på hva folk som deg tror jeg holder på med i bilen, for da er den neddugget all over.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no