Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Begynne i kor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 20:33   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Begynne i kor?

Jeg har lyst å begynne i kor, men har ingen anelse om hvordan, eller hvor.

Tenkte søke på google. Har ikke lyst på kirkekor akkurat. Noen som går i kor, er det bare å melde seg på?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:05   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynne i kor?

Noen kor kan du bare melde deg inn i, mens andre kor må det prøvesynges og det må være ledig plass.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:06   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynne i kor?

Det varierer jo, noen kor har opptaksprøver, mens på andre kor er det jo stort sett bare å dukke opp.

Kor er morsomt, og en gang skal jeg begynne å synge i kor igjen, må bare få større unger evt en kjæreste så skal jeg begynne.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:11   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynne i kor?

Jeg er litt pysete jeg når det kommer til nye ting, men målet for 2014 var å gjøre noe med det. Tørre litt mer og våge å utfordre meg på nye ting. Dette var en av dem.

Jeg kan synge tror jeg, eller andre sier jeg er flink. Men har aldri sunget i kor eller på noen som helst profesjonelt nivå. Har lyst å lære meg å synge bedre og ha det gøy rett og slett.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:12   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynne i kor?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Noen kor kan du bare melde deg inn i, mens andre kor må det prøvesynges og det må være ledig plass.

Opptaksprøve hadde jeg aldri turt.

Jeg hadde rett og slett dødd litt tror jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:24   #6
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Begynne i kor?

Det finnes jo massevis av kor som bare venter på at du skal begynne! Hvor bor du hen, da? Det enkleste er jo hvis du kjenner noen som allerede er med i et kor, og slenge seg med. Men mange kor finnes også på Google.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:10   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynne i kor?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det finnes jo massevis av kor som bare venter på at du skal begynne! Hvor bor du hen, da? Det enkleste er jo hvis du kjenner noen som allerede er med i et kor, og slenge seg med. Men mange kor finnes også på Google.

Bor i Vestfold. Er ingen jeg kjenner som går i kor, så må bare finne et å prøve tenker jeg.

Fant en side, alle kan synge. Det er vist et sangkurs (kor). Som går fra slutten av januar til mai. Koster 1300 kr.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:48   #8
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begynne i kor?

Her i byen har vi mange,mange kor! Tror de fleste har en slags opptaksprøve. Om du ikke finner noe i hjembyen din så kan du jo se hitover.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:52   #9
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynne i kor?

Sjekk ut Korforbundets webside. Der finner du informasjon om medlemskor.

Jeg tror det er mer og mer vanlig med opptaksprøve. Om ikke annet, så for å finne ut hvilken stemme du skal synge. Vanligvis gjøres slikt med bare dirigenten, og det er ikke noe å bekymre seg for. De korene jeg har vært i har tatt opp sangere i januar og i august, så nå er sjansen der for deg. Hiv deg rundt!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no