Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Oth? Tfk? Ew?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 09:56   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oth? Tfk? Ew?



Jeg kjøpte jo vogn (OTH) her inne, og så har Posten klart å rote den bort!!! Nå er det snart en mnd siden, og jeg har ingen tro på at vi får den

En del av meg tenker at ny vogn er tull, har en Basson Roma duo vogn fra 2005. Bagen er jo kjempegod og stor, og vogna god å trille. Men den er tung og stor

Så driver jeg og sniffer litt da.. men jeg blir jo helt tullerusk?!?!

Det er jo fordeler og ulemper med alle vogner?

OTH sine ulemper er nok at bagen er liiiten .. men jeg hadde tenkt det gikk fordi jeg går mot sommer, og ikke vinter. Dessuten kan den ikke snus som sportsvogn - og fotbrettet kan ikke reguleres?

TFK kan jeg litt lite om.. det er vel litt både og med regulerende fremhjul der eller? Men den kan snus? Og bagen er litt større?

EW kan jeg lite om. Søs har en. Synes den er fin, eneste at jeg liker ikke at ryggstillingen er så "tilbakelent".

HEEELP!?!?

(Har forøvrig ikke lyst bruke noe særlig mer en 5000 tusen på dette, så må bli en bruktvogn)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:01   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Jeg ville satset på en vogn hvor du kan snu sittedelen mot deg, jeg. Vi har Phil and Ted sport, og jeg merker at minstemann ofte blir litt utilpass når han sitter foran og får alle inntrykkene midt i fleisen. Sitter han derimot bak er han veldig fornøyd. Da ser han bare ut på sidene og har ryggen til vogna som beskyttelse mot alle inntrykkene forfra. Det ville nok vært bedre for han å være vendt mot meg mens han var liten, men nå er han snart "stor", og kan nok fint sitte vendt forover (vi valgte å beholde vogna fordi det ikke var så lange turene vi tok, og brukte/bruker heller Mei Tai når vi ferdes plasser med mange mennesker og inntrykk).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:09   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Alle tre vognene er i prinsippet ganske like. Alle tre er kun fremovervendte, alle tre er trehjulinger og alle tre har svingbart forhjul (ikke vanlig EW, men EW Sky). Det som skiller mest er designen og løsningene på kalesje, hvordan ryggen legges ned og hvor stor vognen blir sammenlagt.

Skal jeg komme med ren synsing, så synes jeg EW er en veldig "strippet" vong rent designmessig, den har ingenting av finesser som strengt tatt ikke behøver å være der. Kalesjen er også litt ehhh... rar, og jeg ville nok trengt litt tid på å bli vant til den. Sittestillingen er litt tilbakelent, og lillesøster satt ikke bra i den. Den er veldig lett, tror det er den letteste vognen av disse tre. OTH er den vognen jeg synes er penest, rent designmessig. Den virker litt mer solid enn EW, men er nok ikke det. Sittestillingen er noenlunde den samme som EW. Fotbrettet kan ikke settes opp, noe som gjør at liggestillingen blir litt dum, iallefall for mine unger. OTH blir også veldig lang sammenlagt, synes jeg. TFK er den vognen hvor designerene har valgt å ta med mest mulig av finesser, og det gjør at inntrykket blir litt rotete, synes jeg, og er den vognen som er "styggest" om jeg kan si det slik. Kalesjen er veldig ruvende, og det tok tid før jeg ble vant til det. Vognen er utrolig romslig, og min fireåring har fortsatt plass i den og han er 114 cm lang. Den blir liten sammenlagt, går inn i baggasjerommet på en Peugeot 206, noe som var avgjørende for mitt valg. Den er også litt tyngre enn OTH og EW. Den har en bedre sittestilling enn de to andre vognene, og fotbrettet kan løftes opp, som gjør den til en veldig bra liggevogn også.

Alle tre vognene kan brukes som dypvogn, det er vel varierende hvor stor baggen er. Jeg tror TFK er den som er størst.

Konklusjon: Er man ute etter en fin vogn, velger man OTH. Vil man ha en lett og nett vogn, velger man EW. Og er man ute etter en stor, romslig og praktisk vogn, velger man TFK. Sånn litt satt på spissen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:11   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Har posten rotet bort pakken med vogna di? Er det mulig, sier jeg bare. Den var vel sendt som pakke, hva sier pakkesporingen om pakken? Jeg vet at posten har et sted på alnabru der pakker som de ikke vet hvor skal havner, kanskje den ender der tilslutt.

TFk vogna er kjempegod å trille, bagen er stor og god, og vender mot den som triller. Men når bagperioden er over vender barnet fra deg, der er den lik OTH'n. Den har også lang liggelengde, og husker jeg rett så har du et barn som er lang for aldereren? Da er vel muligheten tilstede for at nr 2 også er lang, så da er TFk fin. Fotbrettet på denne kan reguleres forøvrig.
Et minus med vogna er at på bagen er kalesjen veldig liten, og virker lite lun.

Vi har hatt Teutonia Mistral Sports, og vært veldig fornøyd med den. Den er snubar begge veier, veldig god og trille, og har veldig god og lun kalesje.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:24   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Hannah var jo nesten 5 kg, og har hele tiden vært stor ja.. Så det er nok noe å tenke på.

Ikke lett!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:27   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Store barn er en av grunnene til at jeg valgte TFK, for meg var det viktig at vi fikk en vogn som varte ut vognperioden. Baggen er jo også stor, noe som betyr at man kan bruke den som dypvogn lenger før man må gå over til sportsvogndelen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:34   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

TFK har klart den lengste bagen. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den nå som gutten vokser ut av bagen når han er rundt 4 måneder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:03   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Hartan kombivognene kan snus begge veier og har lange liggebager, tror den nærmer seg 90 cm). Men den som har svingbart forhjul er ikke å anbefale, trillekomforten på de med fast forhjul er mye bedre. Og det er gode vogner selv om jeg personlig er drittlei et svingbart forhjul som har falt av mange, mange ganger.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:11   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Hvis du vil ha 3 hjuling hadde jeg valgt Babyjogger City Elite. Den beste vogna jeg noen gang har hatt, og jeg har prøvd mange.

  Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:23   #10
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

EW har like stor bag enn TFK. TFK sin er 82 cm, men buet i enden, EW sin er 80 cm, men firkantet. Det er derfor bedre plass til pose i EW enn TFK.

Jeg har EW og er så langt fornøyd med den. Jeg har kun brukt baggen hittil, så jeg vet lite om sportsvogna. Som bagvogn er den veldig god ihvertfall.

PS! Jeg har rød bag som jeg regner med å være ferdig med i mars. Da kan den selges.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:25   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Vi har tfk.
Strevde sikkelig når jeg var gravid med å finne vogn.
Når vi var nede i Horten hos en kompis. Var både innom babyshop og barnshus. tror vi rukte noen timer der jah hehe.

De jeg vurderte var sky, oth, tfk og buggis..
Buggisen valgte jeg tilig bort. Ikke akurat en terengvogn.

Jeg valgte TFK pga:
Hand bremsa
Reg. fotbrett.

Vi bor oppe på en "fjell" og bakkene ned her fra er 2 km lang, så var egelig hanbremsen som avgjore det hele.
Har trillet opp og ned den bakken med en 20 kg simo. og aldri mere, spes uten handbrems hehe

Bagen spilte og en rolle. Men nå ser jeg at det ikke hadde spilt noen rolle.
Hun nektet å ligge i dennå, og den ble trangt med henne og pose.
Og jeg gidder ikke å gå tur med en hylende unge...
Som før har trivdes i vogna.
Så har satt på sportsvogndelen. Hun strtrives. Hun sitter ikke rett opp da, men på sitt\ligg og på ligg.
Ser henne over kalesjen., har bare kalesjen over når hun sover og når det regner.

Hadde en emmaljunga cherox som jeg hadde tenkt å bruke om hun måtte tilig opp i sportsvogna , og bruke den å ha hene mot meg. Men denne ble øddelagt når vi var på kreta nå i september.


den er genial i skogen, på turstier, i byen,på snø, på is

Men hadde sikkert bitt like fornøyd med en oth eller sky.

Og turbo har plass i tfk`en og han er lang.
skulle ha kjøpt denne når han var 1 1\2 og forlang til andre vogner

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:29   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

EW har like stor bag enn TFK. TFK sin er 82 cm, men buet i enden, EW sin er 80 cm, men firkantet. Det er derfor bedre plass til pose i EW enn TFK.

Jeg har EW og er så langt fornøyd med den. Jeg har kun brukt baggen hittil, så jeg vet lite om sportsvogna. Som bagvogn er den veldig god ihvertfall.

PS! Jeg har rød bag som jeg regner med å være ferdig med i mars. Da kan den selges.


Åh da skulle jeg vel ha valgt sky hehe.

Men her var problemet at posene var for lange, og ble klumpete i bagen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:30   #13
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Wtf.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:46   #14
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Jeg synes ikke Hartanvognen er spesielt stor. Det er mye mulig de har blitt større siden jeg hadde det, men vi måtte bytte ut vår før storebror var blitt to år for han hadde vokst ut av sportsvogna. Baggen vokste han ut av da han var tre måneder. Men den har veldig god trillekomfort, det skal den ha.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:49   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

En venninne av meg hadde først OTH, men ville teste TFK også, og byttet så til den. Hun er fornøyd med valget, selv om hun mente OTH var bedre å trille og hadde bedre demping.

Jeg har selv OTH er er fornøyd. Så fornøyd at jeg ikke vurderer å bytte den. Har ikke prøvd de andre, så det vet jeg ikke noe om. Skal ha den med bag til nr.3, og så en Mistral når ungen vil sitte, men er for liten til å sitte fra meg. ca. 6 måneder av vogntida at OTH ikke er så velegnet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:41   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men her var problemet at posene var for lange, og ble klumpete i bagen

Jeg får plass til både den gamle skinnposen fra 70-tallet og voksiposen i EW (ikke samtidig da). Allikevel regner jeg med at hun vokser ut av bagen når hun er 4-5 mnd. Mine to andre har vokst ut av simobagen på den tiden.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:52   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Oth? Tfk? Ew?

Ingen av dem.
En som man kan ha sittedelen også mot seg iom. at barna er ganske små når de vokser ut av baggene (og på TFK som har den største baggen begrenser det seg uansett, for hvor lenge "gidder" ungen å ligge helt flatt hele tiden?).

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 15:47   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Egentlig er det jo liten vits i å spørre om noe sånt
For erfaringene rundt vognene er så ulike?!
Og man har ulik smak.

:fortsatt i villrede:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:05   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Likte denne litt da

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...cabVb8hU883642

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:53   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.009
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Likte denne litt da

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...cabVb8hU883642

Jeg har sett den IRL og den er helt rå. Virkelig!

OTH utgikk for vår del siden jeg skulle få høstbarn og trengte plass i bagen lenge. I tillegg vil ikke jeg personlig ha små barn vendt fra meg.

Vi endte opp med en buggis, men så triller vi bare i byen. Hadde min første ordentlige trilletur med den i går, og den var virkelig en drøm å trille. Men skal være den første til å innrømme at den nok ikke er så velegnet i mer ulendt terreng.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no