Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva er de beste plassene på teater?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-19, 00:29   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva er de beste plassene på teater?

Helt spesifikt, sal 2 på Det Norske Teater. Det er ledig på første rad. Er det best, eller er det bedre å sitte noen rader bakenfor for å få bedre overblikk og lyd eller annet jeg ikke har tenkt på?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 00:58   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Sal 2 er liten og det er egentlig litt det samme hvor du sitter. Du er tett på uansett. Hva skal du se?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 01:01   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Hvis det er ledig på f.eks. Rad 4 så hadde jeg nok selv foretrukket det. For meg er midten viktigst. Det går helt fint å sitte på Rad 2 (første rad), men det er en smakssak. Hva som er best avhenger også av forestillingen. Noen egner seg mer til overblikk, mens andre er flott å få mer "på seg". Uansett så er Scene 2 og 3 intimscener, så man er godt "med" i forestillingen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 15:50   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Hovedscenen på Det Norske Teater; Hvor er det best å sitte? Helt på høyre side på første rad eller rad 10 midt i?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 16:30   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Rad 10, midt i

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 17:06   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

De gangene jeg har sittet foran og helt til høyre eller venstre synes jeg lydbildet blir veldig skjevt. Nå skal det sies at jeg er litt tunghørt fra før, det kan hende det spiller inn.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 17:41   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Som utgangspunkt tenker jeg midt på og noen rader bak.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 20:54   #8
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hovedscenen på Det Norske Teater; Hvor er det best å sitte? Helt på høyre side på første rad eller rad 10 midt i?

Jeg ville valgt rad 10 midt på. Rad 2 er ofte veldig nære.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-22, 21:06   #9
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Jeg sitter alltid på første/andre hvis jeg kan, selv om det er litt på siden. Du går med så mye mer mimikk og uttrykk hvis man er tett på.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-22, 08:12   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Jeg synes jeg får med litt ulike ting på plasseringer som drt. Foran er man veldig tett på og får med detaljer i ansiktsuttrykk, rekvisitter og kostymer. Lenger bak er det mer oversikt over scenen, får mer det store bildet. Jeg liker begge deler. Rad 10 er nær scenen det også, får gjerne mye detaljer da også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-22, 09:39   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Det er jo veldig god helning der? Jeg tror jeg ville tatt rad 10.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-22, 10:45   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Det Norske, Scene 2: På fø5ste raid er det ingenting mellom deg og scenen, scenegulvet er flatt så du sitter liksom "på" scenen. Jeg liker å sitte litt lenger bak.

Det Norske, hovedscenen: Der ville jeg valgt foran rad 6 om mulig. Salen er veldig stor, og selv om den er bratt syns jeg man raskt kommer langt unna. Første rad på siden funker helt fint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-22, 18:55   #13
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er de beste plassene på teater?

Takk for svar alle sammen! Jeg bestilte i går og så ikke alle svarene før jeg måtte velge. Det ble rad 11 seks plasser fra sidden. Håper det ikke blir for langt unna. Skal oppdatere tråden med erfaringen.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no