Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE C905 - er du fornøyd?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 09:51   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

SE C905 - er du fornøyd?

Jeg har nettopp handlet denne, venter på å få den i posten. Den er så fin.
Kanskje enda finere i virkeligheten enn på bildet her, litt mer kobberfarget egentlig.




Dere som har denne telefonen - er dere fornøyd? Blir bildene bra? Funksjonalitet, menyer og sånt, bra?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 09:58   #2
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Den er fiin!

__________________
www . giblod . no
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 10:03   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg har den, og er kjempefornøyd!

Bildene blir veldig bra ja.

Menyer og funksjonaliteten er vel ganske likt andre SE telefoner. Jeg synes de er helt topp.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 10:29   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg har også litt lyst på denne... er den stor?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:09   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

*drømmer*

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:19   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har også litt lyst på denne... er den stor?

Mja, kommer an på hva du legger i stor...

Den er endel tykkere enn SE K810i feks, og noe bredere. Storesøster har SE W595, og den er noe mindre.

Tror det er tykkelsen på den som er mest merkbar, i forhold til andre, og da spesielt øverst der kameraet ligger.

Men jeg vil ikke kalle den stor i den forstand. God plass til den i bukselomma

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:23   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Veldig fornøyd!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 13:52   #8
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg har også bestilt denne, bare i sølv, og synes posten er uutholdelig treg! (Bestilte på mandag, så så veldig lang tid har det jo ikke gått - bare føles sånn. )

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 22:08   #9
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg står på farten til å bestille denne. Tanken er at den skal erstatte kompaktkameraet jeg ikke har. Speilrefleksen blir i mange tilfeller for stor, og med denne telefonen tenker jeg at jeg kan ta veldig gode bilder når som helst for jeg har jo alltid telefonen med meg. Er det riktig? Er kameraet så godt at det erstatter komtaktkameraet?
Flere som kan si noe om fordeler og (eventuelle) ulemper?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:08   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

jeg har denne isølv, og merker at kompaktkameraet sjelden er med på tur lengre. Bildene er bra, men å zoome en del blir ikke bra.
Veldig godt fornøyd med tlf!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:14   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Lyden på min telefon (når noen ringer, eller når jeg ringer - snakkelyd) har forsvunnet på mystisk vis. Jeg må sette på høytaler for å få snakket med folk, og det er egentlig ikke så stas når man er ute. Noen som har opplevd det samme?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:20   #12
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

*drømmer sammen med Urt*

Hva ligger prisen på nå?

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:25   #13
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

*drømmer sammen med Urt*

Hva ligger prisen på nå?

3.979,- uten binding på Elkjøp sin nettbutikk.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:27   #14
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Kan dere da anbefale å bruke så mye penger på denne telefonen istedet for å kjøpe kompaktkamera (og evt ny telefon når min nå 2 1/2 år gamle tar kvelden)?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:27   #15
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Eg håper at eg kan skaffe meg ein slik i sommer/høst.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:40   #16
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Lyden på min telefon (når noen ringer, eller når jeg ringer - snakkelyd) har forsvunnet på mystisk vis. Jeg må sette på høytaler for å få snakket med folk, og det er egentlig ikke så stas når man er ute. Noen som har opplevd det samme?

Jeg opplevde dette med min K810i for en stund siden. Jeg har ikke funnet ut av det, og kjøpte meg til slutt ny telefon.
Det hjalp å sette i ørepropper for handsfree da, men det blir tungvindt i lengden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 11:38   #17
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg kjøpte denne rett før jul og er fremdeles knallfornøyd!!

Den erstatter kompaktkameraet til det fulle synes nå jeg. Mye kjekkere, da har jeg det alltid med. Av funksjonene har den alt jeg trenger. Den er litt stor for noen kanskje, men jeg har den aldri i lomma, alltid i veska så det spilte liten rolle. Men spesielt stor er den ikke. Heller bare litt tykk

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

jeg har denne isølv, og merker at kompaktkameraet sjelden er med på tur lengre. Bildene er bra, men å zoome en del blir ikke bra.
Veldig godt fornøyd med tlf!

Synes du ikke? Jeg har tatt bilder med full zoom som er klare og fine. Kommer kanskje litt an på.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Lyden på min telefon (når noen ringer, eller når jeg ringer - snakkelyd) har forsvunnet på mystisk vis. Jeg må sette på høytaler for å få snakket med folk, og det er egentlig ikke så stas når man er ute. Noen som har opplevd det samme?

Da må du klage Det skal jo ikke være sånn!

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 11:53   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

nei, mine ble ikke bra med zoom. Skal legge inn påå eurofoto, og her straks så får du se

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 15:07   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Nå har jeg brukt kameraet en del, og jeg synes ikke det erstatter et kompaktkamera dersom det er det eneste kameraet man bruker. Såpass god er ikke bildekvaliteten. Men har man en speilrefleks eller et annet godt kompaktkamera og ønsker å kunne være mer spontan i forhold til bildetaging så synes jeg kameraet fungerer fint.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 15:56   #20
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Jeg har også siklet litt etter denne, men er litt "skremt" av størrelsen (ikke at den er såå stor, men betydelig større enn telefonen jeg har nå) og det at det er Sony Ericsson. Har alltid hatt Nokia og vært fornøyd med det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no