|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
20-09-24, 14:47 | #61 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Artig at ordet leken blir dratt fram for det er nemlig det eg kunne tenke meg vere litt meir av. Og med leken meiner eg ikkje å leike meg men å være meir spontan og seie meir ja til ting. No har det nesten blitt slik i heimen at om finn på noko aktivt spontant blir eg ikkje spurt en gong. Typisk sein båttur, kajakkpadling, familiepadel osv. Eg har blitt litt lat rett og slett
20-09-24, 14:51 | #62 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?
Sånn at ingen tror jeg er sosiopat/annet:
20-09-24, 14:55 | #63 |
|
Bør kanskje presisere litt hva jeg mente her - det er ikke at det ikke er topp å være fornøyd med den man er. Men alle disse trådene som ligger ute nå er jo littegrann brennbare, hvis det er lesere der ute som ender med å gå rundt og tenke at de er anormale og antagelig kraftig deprimert/selvhatende/hva nå enn bare fordi de ikke ELSKER personligheten sin, kroppen sin og matinntaket sitt 24/7 året rundt, så kan det være helt okei å normalisere at det er helt normalt og kanskje også litt sunt å ikke hverken strebe etter eller nødvendigvis mene at man har oppnådd perfeksjon. |
20-09-24, 15:01 | #64 |
geskjeftig
|
Det er litt det jeg var inne på i mitt innlegg også.
20-09-24, 15:20 | #65 |
lettere utlada
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jeg vet egentlig ikke... Jeg er fornøyd med det at jeg kan forholde meg til mange typer mennesker, er høflig, snill og stort sett blid. Men jeg hater at jeg er så usikker i meg selv, at jeg måler meg i andre og at jeg aldri finner roen.
20-09-24, 16:40 | #66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja jeg er jo det, sånn stort sett |
21-09-24, 15:19 | #67 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jeg blir litt kritisk og streng av og til også synes jeg at jeg er altfor sta for både mitt og andres beste, men jeg tror jeg går mer i pluss enn i minus hva personlighet gjelder. Det som betyr mest for meg med hvem jeg er, er at jeg er flink til å se andre.
21-09-24, 18:38 | #68 |
Bokglad
Hvor: Agder
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Herregud, nei.
21-09-24, 18:43 | #69 |
Bokglad
Hvor: Agder
|
Å, jada - her er jeg også.
23-09-24, 15:34 | #70 |
Introvert textrovert
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?jeg har tenkt litt på dette med å ta mye plass.
24-09-24, 13:33 | #71 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, stort sett. Jeg har lett for å være glad for det jeg har, og lever etter mottoet "det ordner seg for snille jenter". Jeg er stort sett snill, tror jeg, og min erfaring er at ting ordner seg, på en eller annen måte. Det er få ting utenom kjipe greier i min aller nærmeste familie (og en generell tristhet med tanke på all krig og elendighet som plutselig blir så tett på, men som jeg får gjort lite med) som vipper meg av pinnen. Sammenlignet flertallet av nærmeste familie er jeg nok litt snarsint, men har blitt mye flinkere til å telle til 10 med alderen, så jeg tror ikke den delen av personligheten heller er noe jeg vil endre på. |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|