Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Prosjekt vaktel

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-13, 21:00   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Prosjekt vaktel

Den rare dama setter i gong nok eit prosjekt.
I dag har me henta 36 vaktel egg. I morgon legg eg dei i maskina.
Dei er pitte pitte små. Eit egg veg ca 10 g. Det er ikkje store greiene. Og inni der skal det vokse ein kylling. Det er ikkje store plassen. Etter det eg les meg fram til, så skal den lille veie ca 7 g når den er heilt nyklekka. Det er ikkje stort. Eg blir nesten litt skjelven med tanken på at eg skal ta meg av nokre så små vesner.
Og sidan desse småtassane er stokk dumme, så er det ei stor utfordring dei første levedagane. Dei skjønner ikkje at dei må eta og drikke, eller korleis dei gjer det. Artig.

Men, i morgon blir egg lagt i maskina. Om 14 dagar, stoppar me vendinga og om 16-17 dagar er det forventa klekking.
Dersom folk syntes det var gøy å følgje klekkinga sist og de vil så gjer eg det same som då, og setter opp eit webkamera dei siste dagane.

*nervøs hønemor*

Alle eggene fekk plass i maskina.


Samanlikning mellom eit lite hønseegg og eit vaktelegg


Om 3 månader kan eg forhåpentlegvis servere slike små skjønne egg.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.

Sist redigert av Hjertensfryd : 08-04-13 kl 18:19.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no