Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-23, 10:02   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Det er kaldt og jeg vil bort herfra!

Vi pleier å dra til varmere strøk på vinteren, da oftest langt bort (Sørøst-Asia etc.) Vi liker kombinasjonen av opplevelser i form av spennende kulturer, annerledes mat, natur, markeder, oppleve byer etc. kombinert med varme og strandliv. Nå er flyreiser blitt utrolig mye dyrere samtidig som verden fortsatt er litt usikker (krig, pandemirestriksjoner etc.), så vi lurer på alternativer. Da er jo Kanariøyene, Madeira etc. nærliggende. Jeg har aldri vært der men innrømmer at jeg er er farget av stereotype bilder om masseturisme, svenske kelnere, tatoveringsstudioer og suvenirbutikker over alt og ikke noe lokal sjarme igjen. Men såklart kan jeg ta feil. Så da spør jeg dere; Er det noen steder for oss på slike reisemål? Et sted som ikke er fullt av turister, men som har opprinnelig flair, små, koselige restauranter og butikker, fin natur, noe å se på, sin egen kultur slik at vi kunne trivdes der og som det er lett å komme til (type fly direkte fra Oslo).


Sist redigert av liefje : 22-01-23 kl 10:30.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no