Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Finnes det en skotørker for vårt behov?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 17:58   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Finnes det en skotørker for vårt behov?

Jeg innser at vi trenger en skotørker. Problemet er bare at jeg nekter å ha den hengende fremme på veggen i gangen mellom hver gang vi bruker den. Kan man la være å montere opp en helt vanlig skotørker og bare la den ligge på gulvet mens man tørker sko de gangene man trenger det? Eller finnes det skotørkere man ikke trenger skru fast i veggen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:02   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?


Disse fra Jernia plugges i stikkontakten ved behov og skal ikke monteres.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:07   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Å billig! Og perfekt, vi har et gavekort på Jernia liggende.

Er det stor forskjell på kvaliteten/effektiviteten på skotørkere?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:07   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

I barnehagen til poden lå de lenge på gulvet før vaktmesteren fikk hengt dem opp. Gikk fint det.

Jeg har innsett at vi trenger en skotørker vi også.
(I hvert fall etter at ett av podens to par med støvler gikk i stykker. Ungen er jo søkkvåt fra innerst til ytterst hver dag. Selv om det ikke regner. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:11   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Zol: svigers har denne, og jeg tror helt ærlig ikke den er like god som de som bruker varmluft. Søkkvåte støvler blir ikke tørre over natten, for eksempel, men den er god på fukt, og du kan bruke dem i votter også. Jeg vil si at den forsvarer prisen på 200 kr.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:15   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Jeg har en skotørker til å henge på vegg som jeg har latt stå på gulvet når jeg bruker den. Tror ikke det er noe problem; vil tro du kan bruke hvilken som helst.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:16   #7
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Ville heller kjørt varianten med å henge fram lufttørkeren. Den er enkel å hekte på krok (og ta av igjen). Vår gikk i stykker og jeg erstattet den med den som er vist på bildet her, men den duger ikke i støvler eller cherrox, så jeg må kjøpe meg en til. Som skal få henge på vegg - permanent.

Men ungene skal ikke få leke KRAKEN med denne nye, slik at den også tar kvelden.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:16   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Jeg kupper tråden litt, zol.


Her er skotørker som tørker akkurat like støvler som poden har. Det må da bli bra?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 19:11   #9
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Vi har sånn som Lille Ru viser og den kan helt fint gjemmes bort når den ikke er i bruk. Tørker fort og lager ikke stort vesen av seg når den står på.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 19:28   #10
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Jeg venter på denne sammenleggbare saken, bestilt på www.trumf.no:




Sitat:

Svært praktisk, sammenleggbar støveltørker. Perfekt til alle slags fottøy. Unik løsning med UV lys som dreper bakterier og vond lukt. Skånsom mot materialet i fottøyet, kompakt og stillegående.

Koster 499,-.

  Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 19:33   #11
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Den virker kjekk Emma!

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 19:35   #12
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Den virker kjekk Emma!

Men det gjenstår å se om den funker tilfredsstillende, da...

  Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:15   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Vel, denne trenger å tørke sko over natten, så da blir det en sånn som Ru viser. Vi har også sånne støvler - ment to be . Hva koster en slik kjøpes hvor da?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 23:31   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vel, denne trenger å tørke sko over natten, så da blir det en sånn som Ru viser. Vi har også sånne støvler - ment to be . Hva koster en slik kjøpes hvor da?

Mente vi betalte ca. 300 for skotørkeren vår på Elkjøp. En sånn med 4 rør som blåser luft. Tørker jeg støvler så putter jeg to rør i hver støvel. Et langt nedi og ett litt høyere opp. Veldig effektivt. Med joggesko om jeg bare tørker et par så har jeg den ene inni og den andre oppå, så tørker den fra begge sider samtidig. Vår ligger bare oppå ei bruskasse på vaskerommet når vi tørker. Men en kan jo bare ha et feste montert et sted og ta vekk skotørkeren. Lett å legge vekk i ei hylle, men et must når det er uttissing eller gjennombløting av sko og støvler.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:56   #15
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finnes det en skotørker for vårt behov?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg venter på denne sammenleggbare saken, bestilt på www.trumf.no:






Koster 499,-.

Fikk den i dag. Den måtte jo testes, så jeg fylte Snuppas støvler med vann, helte det ut igjen og startet skotørkeren. Må innrømme at jeg var litt skeptisk, for den ser litt pinglete ut. Men da jeg sjekket etter ca tre timer var støvlene faktisk knusktørre. Og den tar utrolig liten plass. :fornøyd:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no