Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-20, 16:01   #41
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

På tross av at jeg ikke er glad i hunder tror jeg nok at jeg og mange med meg er bedre til både å lese kroppsspråket og vite hva jeg skal gjøre hvis kjæledyret var en hund (for eksempel). Det er kanskje det som ville være det problematiske - hvordan lese fra kroppsspråket hva slangen har tenkt å gjøre (kommer den til å angripe?) og hvordan oppføre seg for å komme forbi beistet og ut av leiligheten.

Viktig poeng. Jeg er slangeeier og har stor forståelse for at det finnes mange som har fobi, men i og med at disse dyrene er lovlige å ha så burde man gå ut med informasjon i media, nettopp fordi uhell kan skje og de kan en sjelden gang smette ut av buret i lik linje med andre burdyr.

Slangen på bildet er totalt ufarlig for både voksne, barn, katter og hunder. Skulle den mot formodning være stresset og aggressiv, vil et bitt være mindre vondt enn fra en katt. Denne her så bare nysgjerrig ut.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-20, 16:52   #42
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg flyttet også inn på hotell samme dag, da leiligheten jeg bodde i på Sri Lanka ble invadert av rotter. Der gikk grensa altså. Jeg har kanskje en irrasjonell angst for rotter. :innrømmer:
.

Jeg er helt crazy redd for gnagere. Det er min største frykt. Særlig rotter.
Jeg er ikke spesielt redd slanger, men har ikke noe erfaring med dem så jeg hadde nok fått ganske hetta og panikken om jeg plutselig hadde en pyton i hus. Jeg hadde ikke visst om den var farlig eller ikke så det hadde vel vært helt krise

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-20, 23:00   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Her har vi en ny en i samme serie.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-20, 23:05   #44
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Jeg skjønte at jeg ikke skulle klikke meg inn på den første, for da hadde jeg såvidt sett noe om saken, men det hadde jeg glemt nå, og så litt for mye. Kommer til å ha mareritt i natt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-20, 23:10   #45
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her har vi en ny en i samme serie.

Den leste jeg før i kveld.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-20, 23:32   #46
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg hadde daua. Gått ut og nektet å komme inn igjen før den var borte. Koronaisolasjon eller ei, da tar jeg heller boten.

Jeg er imponert over at du planlegger å dævve for så å gå inn når alt er ok. Zoombistil eller? Hilsen flisespikkeren.

Thailand har jeg ikke tenkt meg til så den dosituasjonen er irrelevant ekkel. Uæh.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no