Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-19, 10:33   #961
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Fortsatt syk, så nå spøker det for julaften... er veldig i tvil på hva jeg skal gjøre. bli med på selskapet eller bli i sengen. Har allerede avlyst et julebord, en julekino og et juleselskap...

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 24-12-19, 11:26   #962
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg blir på tvang, psyk men kan være me familie



Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Fortsatt syk, så nå spøker det for julaften... er veldig i tvil på hva jeg skal gjøre. bli med på selskapet eller bli i sengen. Har allerede avlyst et julebord, en julekino og et juleselskap...

God bedring.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 24-12-19, 12:47   #963
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg blir på tvang, psyk men kan være me familie

Så dumt da. Håper det blir trivelig allikevel.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 25-12-19, 17:12   #964
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Utakknemlige unger (egne)
Voksne på kino som må holde på med mobil.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 25-12-19, 17:20   #965
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Syk igjen gitt... skal slutte å skrive og tro jeg er frisk. For det blir jeg jo aldri... nå hr det gått i ett i 2 måneder!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 26-12-19, 00:38   #966
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Nytt gallesteinanfall på gang. Men nå er jeg utstyrt med smertestillende, så det blir vel levelig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 26-12-19, 14:23   #967
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Livet er relativt ukomplisert for tiden tydeligvis for jeg irriterer meg grønn over en nug i candycrush som lukker appen etter en spesiell reklame. Kan de ikke bare fikse det

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-12-19, 17:03   #968
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Livet er relativt ukomplisert for tiden tydeligvis for jeg irriterer meg grønn over en nug i candycrush som lukker appen etter en spesiell reklame. Kan de ikke bare fikse det

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 28-12-19, 17:15   #969
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Kneet krangler etter 1,5 km på ski. Ikke ille, men utrolig kjedelig. Vondt på forsiden av kneskålen, så jeg regner med at det er en av sene som går der som ikke vil at jeg skal gå på ski.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 28-12-19, 19:11   #970
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Hoste og sår hals.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 28-12-19, 21:24   #971
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg gruffer over at jeg ikke vet hvor mange vi blir til nyttårsfeiring. Vanskelig å planlegge, men et sted mellom 4 og 13 stk.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 29-12-19, 08:41   #972
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ikke la deg friste til å trappe ned på noe som helst på egen hånd.

Hilsen strenge tante My.

Så ble dosen redusert fra 650 til 50 mg.. hater den medisinen uansett

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 01-01-20, 11:57   #973
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Ja ja, så toppet det hele seg med en kink i ryggen... 😡

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 01:07   #974
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Får ikke sove,og har hodepine fordi jeg er så trøtt, men det gjør det jo ikke lettere å få sove. Jeg er innmari flink til å snu døgnet da, det skal jeg ha.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 08:31   #975
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg er så innmari umotivert for nytt år. Akkurat nå er jobben kjedelig og jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helst her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 11:35   #976
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Gruffer over noe kjedelig jeg må gjøre manulelt for de som kan dette (support) ikke vet hvordan det skal løses.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 03-01-20, 12:49   #977
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

En tann har kostet meg sinnsykt mye penger det siste halvåret. Nå sist i dag. Det er vel knapt noe igjen av den opprinnelige tanna.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 13:14   #978
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg gruffer over at jeg blir så sliten av Mutter'n. Hun kan ikke noe for tilstanden sin stakkars. Heldigvis trår Yngste til og lager lønsj og tar henne med på en spasertur.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 13:45   #979
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg gruffer stadig over komfyrvakta vår. Først så tok det eviglang tid med piping på kjøkkenet før vi i det hele tatt skjønte at det finnes noe som heter komfyrvakt, og at vi hadde en sånn som trengte nytt batteri.

Nå har jeg brukt irriterende mye tid på feilretting og forsøk på å få sensor og dings til å snakke sammen, noe som krevde en fasinerende rutine for å skru sikringer av og på med gitte tidsintervall samt av og på med kontakter og batterier her og der, inkludert demontering av deler av kjøkkeninnredning. Konklusjon: Ødelagt.

Siden dritten fortsatt piper, så må vi ta ut batteriet i sensor og skru av sikringen til komfyren når vi ikke lager mat. Og skru alt på igjen for å bruke komfyren. Sukk. Av alle ting jeg ikke ønsker å bruke penger på i januar...

Timar er ikke aktiv  
Gammel 03-01-20, 14:41   #980
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Januar på treningssenteret. Aldri før sett så mange folk på tredemøllene en morgen.....

løve70 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no