Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henter du barna i tide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 18:03   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.523
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Lillebror har forresten blitt hentet for seint en gang i sin forrige barnehage, da var det pappaen som skulle hente, og da visste jeg at det kom til å skje og hadde gitt beskjed til de som jobbet på avdelingen at det var han som skulle hente. Jeg hadde dårlig samvittighet for å gjøre det, men det var bare slik det måtte bli, og de som jobbet på avdelingen hadde heldigvis forståelse for det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:03   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

I god tid før stengetid når jeg henter - noen få minutter før når pappan henter.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:05   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Skal jeg være ærlig så er jeg ikke sikker på hvor lenge barnahagen er oppe. Det er sikkert til fem, samme med SFO regner jeg med. Heldigvis er det ikke noe vi behøver å forholde oss til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:06   #24
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Vi har alltid hentet før barnehagen har stengt. Mannen min slutter nemlig på jobben minimum en time før barnehagen stenger.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:06   #25
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Den som er først ferdig på jobb henter, i god tid.
Det har skjedd en gang at mellomste ikke ble hentet, det var pappan min som hadde glemt at han skulle hente barnebarnet sitt gitt.
Gjett om det var en pinlig telefon å få, mens jeg lå på benken hos akupunktøren, og gjett om pappa fikk høre det etterpå.
Det er ikke noe problem med for sein henting i barnehagen vår har jeg forstått, det er godt å høre.
Vi har hatt et par runder hvor det har blitt snaut med tid for å hente på SFO, da har jeg ringt og bedt dem sende poden oppover veien, så har vi plukket han opp der. Vet at de har hatt perioder på SFO med masse hentetull.

Respekt for andre folks arbeidstid og fritid, enkelt og greit !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:08   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Hvis jeg må hente ungene i barnehagen (noe jeg vanligvis ikke gjør) så holder det bare akkurat, og da er vi ute av porten ferdig hentet og ute av porten 2 minutter før stengetid og er da sist. Vi har aldri hentet for sent noen gang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:10   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Vi henter alltid i tide. Jeg bestreber å hente innen kl 16, men de dagene jeg selv har senvakt må mannen hente og da blir det ved stengetid 16.30. Nå når jeg har fri henter jeg ca kl 15 (og leverer kl 9).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:11   #28
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Nei, henter i god tid. (Heimastudent.) Men ein gang blei eg sittande stuck pga dårlig vær, og ringte kjempestressa til barnehagen for å beklage at eg vart sein. Henta med 30 min. margin...........
I vår barnehage må ein betale for kvar påbegynte time om ein henter for seint, trur da er 250 kr eller noko.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:13   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Hos oss må man betale hvis man kommer for sent den fjerde gangen, tror jeg.
I denne runden med barnehagebarn har vi aldri vært i nærheten av å komme for sent, jeg jobber redusert for å slippe stresset på ettermiddagen. Derimot kunne det skje når jeg sluttet kl 16, måtte hente storesøs på SFO og så hente mellomste i bhg. Var det ørlite tegn til kø da, så sprakk skjemaet. Jeg har imidlertid aldri kommet mer enn ti minutter for sent (og veldig sjelden), så barnehagen tok det heldigvis sporty. Jeg syntes det var forferdelig ekkelt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:15   #30
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Jeg har mitt tredje barn i bhg, og har aldri hentet over stengetid.

Har opplevd at naboer ved to anledninger ikke har rukket det, men da har de ringt andre foreldre ved bhg for å få hjelp til å hente.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:17   #31
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Jeg har aldri kommet etter stengetid, men det har hendt flere ganger at jeg kom 5 minutter før stengetid på sfo. Barnehagen har åpen til 17.00, så det har aldri vært et problem.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:19   #32
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Jeg har aldri kommet forsent - og tror ikke det er noe problem i vår barnehage heller. Jeg henter alltid senest 4.45, for jeg må rekke SFO etterpå, og min er som regel en av de siste som hentes. Samme på SFO.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:19   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Nei. Det har aldri hendt at vi har hentet barna for sent.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:19   #34
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

det har hendt EN gang jeg ikke rakk sfo men da var det en ulykke så bussen sto fast i kø..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:20   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Det har hendt oss en gang at vi trodde vi ikke rakk hente Storebror innen barnehagen stengte kl 17. Vi bor ca en halvtimes kjøretur unna Oslo, og vi hadde vært på Rikshospitalet med Lillemann. Vi kjørte derfra klokka 15, og hadde altså to timers margin... Og vips var det en diger bilulykke, og vi ble sittende fast på motorveien.

Ikke fikk jeg tak i en sjel som kunne plukke med seg guttungen, så da var det bare å ringe barnehagen, legge seg langflat og beklage. De tok det med knusende ro, og guttungen fikk være igjen sammen med en assistent som skulle jobbe overtid likevel, for å male noen dører.

Det hører med til historien at vi rakk å hente gutten to minutter før stengetid - for å finne en pottesur unge som var ytterst skuffet for at det ikke ble noe av malingen.

Selv har jeg opplevd, som ansatt i barnehage, titt og ofte at barn blir hentet for seint, og det er et irritasjonsmoment når det skjer med samme barnet gang på gang. Ringer foreldrene og beklager, men de sitter i kø, greit nok - da har jeg fått beskjed og en unnskyldning, og kan ordne evt. noen som kan ta seg av mine barn, eller gi mannen beskjed så han får kastet seg rundt og hentet dem. Men når folk gang på gang henter for seint, vitner det om lite respekt for andre sin tid.

Jeg er veldig i mot å gå fra å kalle det for bot til å kalle det "kjøp av ekstra tid." Den frasen høres ut i mine ører som det er en vare du kjøper, og da er det greit at du kommer seinere, for du betaler jo for det - nesten så vi burde belage oss på å holde en ansatt igjen, sånn i tilfelle noen ønsket å kjøpe ekstra tid hver dag.

I barnehagen jeg jobber i nå, har vi fått styrets velsignelse til å gi bøter dersom barnet blir hentet for seint, etter tredje advarsel. Jeg syns det er å gi bra slakk.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:22   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

I barnehagen vår ER det bøter dersom man kommer for seint. I barnehagen vår kommer ALDRI noen for seint, og henter man kl 17 som er stengetid, så er det flaks om det i hele tatt er noen barn eller ansatte der. I vår barnehage er det nærmest konkurranse om å hente tidlig, og jeg vet at mange av foreldrene som har lang reisevei til jobb (30 min. eller mer) må reise FØR arbeidsslutt for å rekke barnehagen...vet ikke hvor riktig jeg synes dèt er heller...

Barnehagen vår er på papiret dessuten en s.k Flexi-barnehage, dvs. de skal egentlig kunne holde åpen til 21. Jeg tviler sterkt på at det ville blitt godt mottatt dersom man som foreldre sa i fra at jeg vil hente ca. kl 20 hele neste uke...

Jeg mener at den barnehagen vår burde kommunisere ut åpningstiden fra 0700-2100 TYDELIG. Når snor de seg unna best det går for at de egentlig ikke har lyst til å holde åpent så lenge....og så lenge alle henter før 17 og helst før 16, så er alt såååå mye mer behagelig. Nå er det slik at det bare er flaut å måtte innrømme at man har behov etter kl 17 noen ganger. Jeg som jobber til alle døgnets tider hadde verdsatt en slik barnehage, og jeg vet at omtrent halvparten av foreldrene i barnehagen vår er skiftarbeidere i en eller annen form (Gardermoen ligger rett ved - de fleste jobber enten der eller i Oslo). Så den som tør å satse utradisjonellt og satse på en langåpen barnehage her oppe i Gardermo-området ville kunne gjøre god butikk tror jeg....

Litt forsinkelser innimellom må også barnehageansatte forvente seg, og akseptere, og faktisk helt utan at det skal føles flaut for foreldrene dersom det ikke skjer til stadighet... akkurat som alle vi andre som også innimellom blir forsinket i jobben vår. Det hadde vært innmari deilig å vri om nøkkelen på jobb og bare si "sorry, stengt. Arbeidstiden min er over" og reist, men slik fungerer ikke real life alltid.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:27   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

VI har hentet for sent vi altså. En gang fordi det var kø pga ulykke, en gang pga kø pga en kar som ønsket å hoppe fra broa vi må over for å komme hjem (og trafikken ble stengt) og en gang fordi mannen var sikkert på at vi hadde avtalt at jeg skulle hente - og jeg var sikker på at det var han.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:35   #38
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Rart da Elin. Jeg jobber i samme firma, og vi er åpen til kl 19 flere dager i uken. Lengre enn 17 de aller fleste dager. Ikke noen som sier noe på det hos oss.

Jeg har aldri kommet etter stengetid, men holdt hardt noen ganger.
Egentlig skal jeg jo jobbe til kl 17 innimellom, men grei sjef lar meg begynne en halvtime før og går 16.30. Dersom det er mange barn igjen på min avd hender det jeg har kommet løpende inn for å hente mine gutter 16.50, da er jeg ute av døren 16.57.

I barnehagen jeg jobber gir vi ut bot hver gang, og det hender 4-6 ganger i mnd ca.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:37   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Jeg har kommet for sent et par ganger. Typisk vinter hvor trafikken står bom stille og bilene sklir sidelengs ned bakkene. Da er vi sjelden alene om problemet. De gangene det har skjedd har vi ringt passe fortvilet til barnehagen/SFO og møtt stor forståelse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:39   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Hos oss er forresten "for sent" alt etter kl 1615. Barnehagen har åpent til 1630, men man må være der før 1615 for å være sikker på å komme seg ut i tide.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no