Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å miste nøkler i borettslag/blokk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 12:32   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Å miste nøkler i borettslag/blokk

Tingen er at jeg/vi har mistet eller forlagt nøkkelen min som går til ytterdøra i blokka vår, og som går til inngangsdøra til vår leilighet..

Jeg pleide å ha den liggende vd siden av telefonen, men i tidspunktet rundt da den kom bort la jeg den mange forskjellige steder, for så å legge den der den skulle ligge.

En dag låste jeg opp døra til leiligheten, og innenfor stod samboeren min og kledde på seg for å dra til jobb. Jeg var litt overrasket over å se han, for jeg trodde han hadde dratt tidligere. Vi blir stående noen minutter i gangen, så drar han. Vanligvis låser han døra til leiligheten, i noen tilfeller låser jeg innenfra når han drar, men da snakker vi om det ute i gangen.

Etter det har ikke jeg brukt nøkkelen min. Etter det finner vi ikke nøkkelen min, og vi lurer nå på om jeg kunne ha latt den stått på yttersida av døra, og at han kunne ha oversett at den har stått der, (og dermed heller ikke låst døra fra utsida), og nøkkelen har blitt stående i døra på yttersida, og noen har tatt den i løpet av de 5 timene det gikk før han kom hjem fra jobb

Dette er litt ekkelt å tenke på, mest fordi noen da bare kan låse seg inn i leiligheten vår Jeg kjenner jeg tenker litt for mye på dette enn jeg synes er bra, samtidig synes jeg det virker som om litt for mange tilfeldigheter skulle skjedd på en gang; 1: at jeg glemte å ta ut nøkkelen da jeg låste meg inn i leiligheten (men samtidig ble jeg overrasket over at samboeren min stod i gangen da jeg låste meg inn) 2: at samboeren min glemte å låse/ikke oppdaget min eventuelle nøkkel som stod i døra, og 3: at noen naboer som hadde nøkkel eller hadde blitt sluppet inn i oppgangen på dette tidspunktet har sett og tatt nøkkelen.

Det er 8 leiligheter i oppgangen, og jeg tror ingen av naboene kunne ha gjort dette, utenom kanskje familien til ei av de som bor i leilighetene; det bor ei enslig dame i 60-årenen i den ene, hun drikker litt og sliter med dårlig helse, og hun har en sønn som er litt tvilsom (har kjeftet og dytta litt på samboeren til mora si, sånn at vi hørte det og vi bor i 2. etg og de i 4. , men han er der sjelden da, har merka at han har vært der et par ganger i løpet av 2 år ca.

Men jeg klarer altså ikke å få disse tankene ute av hodet. Vi har leita inne i leiligheta, men finner ikke nøkkelen. Men i denne perioden hadde jeg for vane å legge den på de merkeligste steder, for dermed å legge den på riktig plass etter at jeg feks hang av meg klær og sko, la på plass matvarer osv.

Samboeren min mener å huske at han var i kontakt med borettslaget for legne siden ang misting av nøkler, og han mener å huske at de sa det var omfattende og dyrt arbeid å bytte låser og nøkler, og da må vel vi betale? Han mener å huske at moren hans mista nøkkelen i en bil, og de klarte ikke å få den opp.. Men da visste de hovr den var, og det gikk greit, fordi den hadde kilt seg et sted inne i bilen.

Noen som har mista nøkler i borettslag før? Eller som har beroligende eller realistiske tanker omkring dette?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:19   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Anyone?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:24   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Kommer an på hvilket system dere har. I utgangspunktet skulle du jo kun trenge og skifte innmaten i låsen på døren din og få en ny nøkkel til utgangsdøren. Jeg skiftet en sikkerhetslås hos oss, det kostet meg ca 1200 kr og da gjorde jeg det selv.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:32   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk


Jada. Jeg har mistet nøkler ofte i min pure barndom. Det ble aldri byttet nøkkel. For det første: Om man finner en nøkkel: Vil man da mulighet til å forstå hvilket borettslag den tilhører - eller hvilken leilighet den tilhører? (det er jo en viss logikk i nøkkelnummer, men man må vel ha endel nøkler for å se systemet, kanskje?)

Sannsynligheten for at du har mistet den ute er forøvrig også relativt liten tror jeg. Den er nok høyst sannsynlig lagt en rar plass.

Om du tenker du vil føle deg tryggere, så kan du jo evt sette inn ekstralås i døra - slik at dere kan bruke den når dere er bortreist om ikke annet. Kanskje det er forsikringsavslag (på noen usle, få kroner) om dere har det også?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:38   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Kommer an på hvilket system dere har. I utgangspunktet skulle du jo kun trenge og skifte innmaten i låsen på døren din og få en ny nøkkel til utgangsdøren. Jeg skiftet en sikkerhetslås hos oss, det kostet meg ca 1200 kr og da gjorde jeg det selv.

Presiserer at det dreier seg om 1 nøkkel som både går til oppgangsdøra nede og til leiligheten vår.

Selv om jeg skulle få en ny nøkkel vil jo de som eventuelt har tatt den (hvis den stod på utsiden av døra til leiligheten vår) ha tilgang til oppgangsdøra nede.

Vi så for oss at hvis vi sier fra om dette til borettslaget må vi betale for å skifte ut lås hos døra vår inn til leiligheten, + oppgangsdøra (som er felles med 7 andre leiligheter). Samtidig tenker jeg at jeg kan da umulig være den første som har mista en slik nøkkel?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:44   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Jada. Jeg har mistet nøkler ofte i min pure barndom. Det ble aldri byttet nøkkel. For det første: Om man finner en nøkkel: Vil man da mulighet til å forstå hvilket borettslag den tilhører - eller hvilken leilighet den tilhører? (det er jo en viss logikk i nøkkelnummer, men man må vel ha endel nøkler for å se systemet, kanskje?)

Sannsynligheten for at du har mistet den ute er forøvrig også relativt liten tror jeg. Den er nok høyst sannsynlig lagt en rar plass.

Om du tenker du vil føle deg tryggere, så kan du jo evt sette inn ekstralås i døra - slik at dere kan bruke den når dere er bortreist om ikke annet. Kanskje det er forsikringsavslag (på noen usle, få kroner) om dere har det også?

Takk for optimistisk svar! Det er bare det at enten så har jeg forlagt den et sted inne, eller så har den stått på utsiden av leilighetsdøra, og skrekkscenariet er at noen skumletyper har tatt den Jeg vet ikke hvor stor sannsynlighet dette har da, men jeg er flink til å tenke det verste Men mest sannsynlig er det nok at den ligger på en rar plass ja, men det er det at jeg har lett over de fleste steder mener jeg, men når man mister sånne ting ligger de jo på de underligste steder.

Takk for tips om ekstralås! Mener du sånn sikkerhetslenke, som de har i amerikanske filmer? Vet ikke om det går an å feste på døra til leiligheten, det er en branndør, og veldig hard liksom. Mener å hsuke at det feks ikke er lov å feste dørskilt på den på utsiden, da den vil miste noe av branneffekten visstnok.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 14:20   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Jeg tenker ekstralås med nøkkel ja - sånn som ofte er plassert litt høyt opp på døra mer som.

Om du bor i oppgang, så er det vel ikke så mange skumletyper som kommer INN dit da - bare evt skumletyper som evt har nøkkel til inngangsdøra til oppgangen - ergo noen som bor der allerede.

Er det unger som har tatt den, så tør de kanskje ikke å levere den tilbake *erfarent blokkbarn*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 14:25   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tenker ekstralås med nøkkel ja - sånn som ofte er plassert litt høyt opp på døra mer som.

Om du bor i oppgang, så er det vel ikke så mange skumletyper som kommer INN dit da - bare evt skumletyper som evt har nøkkel til inngangsdøra til oppgangen - ergo noen som bor der allerede.

Er det unger som har tatt den, så tør de kanskje ikke å levere den tilbake *erfarent blokkbarn*

OK, skal tenke på det med ekstralås ja

Nei, jeg har også tenkt på det med skumel typer, som sagt er det kun hun ene dama som har en litt skummel sønn, som ikke bor der, og som er sjeelden på besøk. Men jeg tror det er stoff med i bildet..

Det med barn har jeg ikke tenkt på, det er en mulighet, gutten på 7-8 år som bor over oss har hatt en tnedens til å ta i dørhåndtaket når han går forbi, så det er en mulighet.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 16:02   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Nå har jeg leita og leita, og borte er de

Begynner å tenke på å si fra til borettslaget om at vi ønsker å skaffe ny lås, jeg blir litt gal i hodet av å tenke på at det kan gå rundt noen som har nøkkelen vår. Når nøkler kommer bort går det ikke på forsikringen vår ihvertfall.

Har hørt om flere i andre borettslag som har skiftet lås på bare leiligheta når nøkler har kommet bort, så satser på at vi ikke må ut med flerfoldige titusener for å bytte alle låsene i oppgangen.

Dette bør gå greit ja?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:35   #10
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Jiiipppppiiiiii!!!!!!!

Det var jeg som hadde mista nøkkelen, men i kveld fant jeg den!!

Jeg satt i reclineren, og skulle begynne på fredagsgodteriet, sånn stor vaniljefudge, og mista den heldigvis under setet liksom, og der, blant mye støv, ostesmørbrødbiter fant jeg nøkkelen!!!!

Deilig, for jeg ble litt gal i hodet av å tenke på at noen bare kunne låse seg inn. Da har jeg hatt den i lomma, og den har sklidd ut.

Letta nå altså

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:09   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Det lønner seg å spise godis.

Så bra at den dukka opp!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:15   #12
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Så fint du fant de.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.

Sist redigert av Mams : 03-04-09 kl 22:21. Årsak: Lese hele tråden først er noen ganger lurt...
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:15   #13
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Godt å høre at du fant dem igjen

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 00:32   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Godt du fant nøkkelen! Nå har jeg sett krimmen på NRK, med en skikkelig creepy låssmed, og tenkte stakkars Ine som risikerer å måtte tilkalle en låssmed som beholder en ekstra nøkkel.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:14   #15
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Godt du fant nøkkelen! Nå har jeg sett krimmen på NRK, med en skikkelig creepy låssmed, og tenkte stakkars Ine som risikerer å måtte tilkalle en låssmed som beholder en ekstra nøkkel.

Hihi, bra jeg ikke så den da, og at jeg fant den før jeg eventuelt skulle ha sett den.

Nei det var deilig å finne den i går, jeg orka ikke den usikkerheten mer, så jeg sa fra til sambo at vi måtte si fra til borettslaget og ordne ny lås, men da fant vi den, o lykke

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 10:54   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.



Sannsynligheten for at du har mistet den ute er forøvrig også relativt liten tror jeg. Den er nok høyst sannsynlig lagt en rar plass.

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg satt i reclineren, og skulle begynne på fredagsgodteriet, sånn stor vaniljefudge, og mista den heldigvis under setet liksom, og der, blant mye støv, ostesmørbrødbiter fant jeg nøkkelen!!!!

Jeg påpeker selv min egen påskand Så fint at du fant dem!!!!!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 12:33   #17
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Den pleier som regel å dukke opp, om enn på ganske rare steder.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 18:09   #18
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg påpeker selv min egen påskand Så fint at du fant dem!!!!!

Du hadde jammen rett! Noen få timer ble jeg veldig beroliget av innlegget ditt også, til tankene begynte å kverne i hodet igjen..

Skal kjøpe et stort nøkkelknippe å henge på

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 18:10   #19
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Den pleier som regel å dukke opp, om enn på ganske rare steder.

Så sant så sant

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no