Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hadde dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 14:55   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Hadde dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Tyrkia til sommerern ?

Vi ser på turer til varmere strøk. Vil reise i sommerferien .
Ser på tur til Mallorca men har funnet ut at vi får to uker i Tyrkia til samme pris som en uke på Mallorca.

Men så er det endel jeg har snakket med som sier det er litt usikkert og urolig der nede, er det det ?

Jeg er så i tvil, vært i Tyrkia en gang og likte meg veldig godt.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:00   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jeg hadde ikke reist midt på sommeren. Synnes det blir for varmt da.
Var en gang på våren og var vedig varmt da, og på høsten så kan ikke tenke meg hvor varmt det er på sommeren hehe


god tur uansett hva dee velger

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:01   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Vi var i Marmaris i sommer, de to siste ukene i juli. Dette var under valget der nede, og vi merket ikke noe til om det evt var usikkert og urolig der nede.

Jeg må legge til at på gradestokken var det meget varmt når vi var der, men det merket vi faktisk lite til. Vi badet hele dagen, enten i sjøen eller i basseng, og smurte oss veldig godt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:12   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Hvis det er kun bad-og solferie er sikkert Tyrkia like greit som Mallorca. Har sett en del billige all inclusive-hoteller der, med flotte badeanlegg rett på stranden. Men bussreisene til reisemålene er jo gjerne mye lengre, gjerne ikke under 2 timer. Men jeg har vært der i juli, og det er ekstremt varmt, varmere enn Hellas og Spania på samme tid. Ihvertfall når jeg var der.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:13   #5
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jeg er av den litt engstelige typen og hadde ikke reist...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:39   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jeg kommer aldri til å dra til Tyrkia..... Synes ikke det virker trygt... Dessuten er det grusomt varmt der..

Har en venninne som har vært der to år på rad med barn og de er veldig fornøyde. Men jeg drar rett og slett ikke til steder hvor man som turist kan bli utsatt for terror. Selv om man sikkert kan bli utsatt for det nesten over alt nå. Men jeg drar heller ikke til Egypt, samme hvor lyst jeg har.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:43   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Vi har store planer om å reise til Side i Tyrkiai sommer
Har vært der to ganger tidligere og liker oss veldig godt
Syntes det er helt grei god og varm sommertemperatur

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:45   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Frida er i Egypt nå!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:49   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jeg ville ikke reist til Tyrkia, men det er av politiske årsaker, ikke fordi jeg vurderer det som utrygt. Jeg vil heller ikke reise til Israel av samme grunn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:54   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ville ikke reist til Tyrkia, men det er av politiske årsaker, ikke fordi jeg vurderer det som utrygt. Jeg vil heller ikke reise til Israel av samme grunn.

Kan du begrunne litt? :nysgjerrig:

Jeg anser Tyrkia som trygt, det har da ikke vært mange terroristanslag mot turiststeder der? Det er mange steder i verden som ikke er trygge pga andre ting som fattigdom og sykdommer, jeg ser ikke helt risikovurderingen, skal man kun reise til Sverige og Hellas i løpet av livet? Eller ikke fly i det hele tatt pga fare for terror?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:56   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Tyrkia og jordskjelv.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:20   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Kan du begrunne litt? :nysgjerrig:

På grunn av deres massive undertrykking av kurderne. Når man legger til folkemordet på armenerne, som de konsekvent nekter å omtale som et folkemord og nedvurderer omfanget av, så er ikke det en stat jeg ønsker skal få mine turistkroner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:27   #13
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jeg reiser gjerne til Tyrkia. Har vært der med baby og som høygravid. Var der i sept. og da var den helt fantastiske temperaturer både i vann og på land. Var der også 1 uken på juni og der var helt supert det også.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 17:37   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På grunn av deres massive undertrykking av kurderne. Når man legger til folkemordet på armenerne, som de konsekvent nekter å omtale som et folkemord og nedvurderer omfanget av, så er ikke det en stat jeg ønsker skal få mine turistkroner.

Takk, jeg er jo kjent med kurderne, men folkemordet på armenerne var ukjent for meg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 17:43   #15
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ville ikke reist til Tyrkia, men det er av politiske årsaker, ikke fordi jeg vurderer det som utrygt. Jeg vil heller ikke reise til Israel av samme grunn.

Samma her. Gir ikke penger til turistindustrien i sånne land.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:09   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Samma her. Gir ikke penger til turistindustrien i sånne land.

Jeg syns for øvrig de kunne skjerpe seg litt raskt, samme med Israel, for det er virkelig haugevis av historiske og kulturelle steder jeg har lyst til å besøke der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:10   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde Dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Takk, jeg er jo kjent med kurderne, men folkemordet på armenerne var ukjent for meg.

Det er et stykke historie som desverre har blitt tiet ihjel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:26   #18
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Jøss, jeg trodde jeg var den eneste som boikottet Tyrkia som ferieland. Det var bra det er flere!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:18   #19
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Nok en Tyrkiaboikotter. Det hadde ikke falt meg inn å vurdere Tyrkia som ferieland.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:33   #20
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde dere hatt betenkeligheter med å reise til ...

Tyrkiaboikottar her og. Det skal solid skjerpings til før vi kjem til å vurdere det i det heile.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no