Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 12:39   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Vi har bestemt oss for å reise bort til helgen, Gøteborg og Liseberg med ungene.
Mannen min har bodd dere i flere år mens han studerte, men mistenker at han ikke så veldig mye utenom studielokaler, puben og noe annet. Han var blant annet aldri på Liseberg.
Er det noen som har gode tips for steder å besøke etc i Gøteborg, noe å si om Liseberg kanskje? Vi har med barn på 9 og 12 år.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 12:44   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17 mai helgen

Universeum!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 12:45   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Vi er i Gøteborg og Liseberg nesten hvert eneste år. Vi pleier å bo på Scandic Opalen, de har super frokost og gode familierom. I tillegg er de i gangavstand til Liseberg.

Liseberg er oversiktlig, rent og fint. Det er fint at inngang koster svært lite, også kjøper man åkpass. Enten enkeltbilletter, eller armbånd. Det er veldig fint for oss hver mann og barn kjører mye, og jeg nesten ingenting. De har mye fast-food, men lite annet. Det finnes en restaurant som er ok, men det er ikke sånn som Tivoli. Jeg vil tro dere finner mye gøy både for niåringen og tolvåringen. I tømmerrenna blir man ganske våt, så ha evt. med skift.

Vegg i vegg ligger Universeum, som er et slags teknisk museum og akvarium og fuglehage, all rolled into one. Man tar heisen til toppetasjen og går ned gjennom akvariet og gjennom regnskogen, og over i etasjene med aktiviteter. Der man kan prøve seg som etterforsker, f.eks.

Sjekk om det lønner seg å kjøpe Gøteborgspasset på turistinfoen. Det gir gratis inngang på Universeum og Liseberg (lurer på om det er to dager på Liseberg, faktisk), samt gratis parkering på byens offentlige parkeringsplasser.

De har også en fin gavebutikk, vi pleier å stocke opp på bursdagsgaver herifra.

Haga er et hyggelig strøk litt ala Grünerløkka, men mye, mye mindre. Hyggelige butikker og cafeer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 13:10   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Takk for fine tips. Universeum høres ut som det er verdt å besøke. Tror vi tar Liseberg lørdag og da Universeum på søndag før vi drar hjem. Vi drar fredag ettermiddag.
Synd å høre at det mest er fast food i parken, trodde faktisk det var mer sånn som Tivoli med noen ordentlige restauranter. Men vi spiser frokost utenom, så da kan vi også spise middag utenfor parken på kvelden, tenker jeg. Kanskje i nevnte Haga.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 13:19   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Liseberg er veldig, veldig bra, men det vet du sikkert.

Jeg har ikke vært på Universum på 10 år, men burde definitivt ta med ungene dit en tur. (Jeg var gravid med snuppa uten å skjønne hvorfor jeg var så svimmel, så derfor kan jeg tidsfeste det ganske nøyaktig.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 13:31   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Synd å høre at det mest er fast food i parken, trodde faktisk det var mer sånn som Tivoli med noen ordentlige restauranter.

De har noen ordentlige restauranter altså, men ikke helt på Tivolinivå. jeg må innrømme at jeg ikke har oppdatert meg helt på menyene deres, siden jeg har reist med et kresent barn som helst bare vil ha pølse uansett. Men maten og tilbudet er ekstremt mye bedre enn Tusenfryd.

Du kan lese mer her: http://liseberg.se/sv/hem/mat/restauranger/

Også har de ordentlig kaffe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 13:36   #7
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Vi fikk veldig god mat her http://liseberg.se/sv/hem/mat/restau...-restaurangen/ og stas å sitte i en jernbanevogn å spise.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 13:39   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Jeg ville aldri ha beregnet å gå et annet sted etter Liseberg, man trenger hele dagen og vel så det. Det er noen steder som er ok der altså, ut over fastfood.
Hamnkrogen tror jeg for eksempel er ok.
http://liseberg.se/sv/hem/mat/restauranger/hamnkrogen1/

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:05   #9
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Bare hold dere langt unna pizzabuffen dem har på liseberg, ett av spisestedene som kun har pizzabuffet det smaker helt forferdelig.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:13   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Takker alle sammen. Nå så jeg på restaurantutvalget på Lisebergsiden og det er jo mye bedre enn Tusenfryd ja! Vi skal nok finne noe for oss her, tenker jeg.
Den italienske så ut som den kan falle i smak, blant annet. Ungene har dilla på Pasta Carbonara og Pasta Bolognese, hehe.
Jeg gleder meg, har ikke vært på Liseberg siden jeg var 10 år gammel selv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:13   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Liseberg har flere spisesteder med helt ålreit mat. De gangene vi har vært på Liseberg har vi vært der fra de åpnet og nesten til vi kastes ut (det er nærmere midnatt og det er i de tilfellene jeg er glad for at jeg har noen natteranglere av noen unger.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:15   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Liseberg har flere spisesteder med helt ålreit mat. De gangene vi har vært på Liseberg har vi vært der fra de åpnet og nesten til vi kastes ut (det er nærmere midnatt og det er i de tilfellene jeg er glad for at jeg har noen natteranglere av noen unger.)

Høres ut som jeg bør ha gode joggesko. Mine er B-mennesker, så intet problem med å være lenge oppe.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:16   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Ja, vi har ikke hatt tid til å gå ut og spise etterpå. Når jeg tenker etter kan nok tidsprioriteringer også ha noe med at vi ikke har spist på restaurantene. Gutta mine (både den voksne og barnet) prioriterer ikke sitt-ned-middag fremfor berg-og-dal-bane anyday.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:17   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Er Liseberg et hyggelig sted å være om man har barn som ikke liker kjøre ting, eller bør man finne på noe annet i såfall?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:21   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er Liseberg et hyggelig sted å være om man har barn som ikke liker kjøre ting, eller bør man finne på noe annet i såfall?

Tja, det er jo kanskje litt bortkastet? Liker barnet ingenting? De har jo rolige rides også. Hiawata tar alltid Kaninresan sammen med meg, fordi han vet at jeg ikke liker noe av det andre.

Jeg som voksen syns jo det er greit å være der uten å kjøre noe. Jeg passer sekker, lommebøker og klær, titter litt i souvernirsjappene, sitter på en benk og leser et blad osv, men det er jo litt anderledes for et barn å være der uten å like tivoliaktiviteter. Gutta mine pleier å dra dit med en gang det åpner mens jeg tusler litt i byen,også kommer jeg bort på tidlig ettermiddag og henger med dem til vi reiser hjem.

Det er daglige konserter om sammeren, samt et barneteaterstykke, også finnes det en diger spillehall og diverse tombolaaktiviteter. Så om han liker noe av det kan det jo være et poeng å dra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:22   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.831
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Universeum er kjempeflott både for voksne og barn i alle aldre !

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:25   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Guttungen liker virkelig ikke noe som helst av rides, (sære ungen )men han syns f.eks. det er hyggelig å være med i Tivoli i København, da det er mye fint å se på, spesielt om kveldene med alle lysene. Så jeg lurer vel egentlig mest på om Liseberg kan være et like hyggelig sted?

Har ikke vært der på 30 år selv, og ikke husker jeg noe av det, annet enn at loopen den gangen var det ypperste av skumle ting en kunne kjøre. Noe sier meg at stedet har endret seg litt siden jeg var 14.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:34   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Liseberg er ikke like stilrent som Tivoli, så om jeg skulle dratt dit uten at han skulle kjøre noe ville jeg valgt en dag det var en konsert eller et eller annet annet interessant som skjedde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:36   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Ok - kjekt å vite.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 14:40   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ok - kjekt å vite.

Liker han tombolagreier eller spillehaller med pinball, wackamole og arcades?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no