Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øyafestivalen 2018

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-18, 13:30   #101
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Jeg tror jeg dropper regnjakke og tar med den tynne vindjakken min, bare. Det er ikke meldt mye regn, og jeg tror vi stort sett skal se ting i Sirkus og Hi-Fi-klubben. Og så tenker jeg det blir jeans og joggesko som resten av festivalen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 11-08-18 kl 13:39.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 14:48   #102
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Morsomt hvordan skilpadda og jeg konsekvent valgte motsatte konserter i går, og at jeg også var veldig fornøyd.

I dag går jeg for strømpis og skjørt. Og en allværskåpe som både er vann- og vindtett. Sistnevnte ble konstatert i går.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 15:50   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Jeg var litt innadvendt i starten i går, og synes Hollow Heart var til å sovne av - men de er jo ikke i min sfære, heller. Trail of death var helt fint - sorry at jeg var så fjern, amy. St. Vincent var helt magisk, og Lykke skulle hett Kjede #badabom.

I dag har jeg tee, skjørt, bukse, lue, caps, dunjakke, regnjakke og solkrem.

No. 4 var skikkelig gøy og sjarmerende, så pilutta dokker som droppet det. Myra holdt i 3 sanger for meg. Den horebitchgreia får jeg ikke til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 16:01   #104
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Jeg er ikke helt i form i dag. (Ikke bakfull engang, jeg drakk én øl på Øya og én drink på Blå.) Avventer litt og kommer etter hvert, tenker jeg.

Godt du har sikret deg med solkrem, Candy.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 18:32   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Hah, sol!

Curtis og Jorje var begge positive overraskelser!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 18:33   #106
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Men Neneh, hun var jo så fantastisk for to år siden!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 18:58   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Ja, mannen var ikke happy heller.

Men Boy Pablo! Søtnoser!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 19:50   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Det sier du bare fordi du er fra Bergen. Neida, de var litt søte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 21:56   #109
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Likte Neneh, men litt uforløst. Manglet Buffalo Stance :hulk:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:13   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Sløtface var hinsides morsomt. Jeg gjorde moshpit!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:42   #111
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

No.4 var kjempebra! Boy Pablo synes jeg var dårlig, Neneh Cherry helt passe, Sløtface synes jeg var bra.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 12:03   #112
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Vi ga 15-åringen lørdagsbillett i gave i år og dermed måtte vi jo være med selv også. 15-åringen har et nærmest romantisert forhold til festivalen etter å ha tilbrakt en del dager der da hun var yngre.

Festivallørdagen ble mest på 15-åringens premisser. Hun er stor fan av flere av de norske artistene som spilte i går, blant annet No 4 og Cezinando. Selv hadde jeg også lyst til å se Cezinando, men følte at jeg måtte se Patti Smith, selv om jeg strengt tatt har mer forhold til bøkene hennes enn musikken. Tilfeldighetene gjorde at jeg ble stående helt foran under hele konserten, og jeg synes det var stort! For ei dame, altså!

Ellers hadde jeg mange fine konsertopplevelser i går, altså. Jeg så No 4, Boy Pablo, Sløtface og Bendik og deler av Myra, Neneh Cherry og J Hus.

Også var jeg sjeleglad for at jeg hadde på meg gode joggesko og ikke høye slagstøvler!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 12:05   #113
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Det er egentlig ganske skremmende at det kan være så tørt, selv etter de siste dagers regnvær.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 16:01   #114
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Jeg kom sent i går, for jeg var ikke helt i form. Så mesteparten av Sløtface, som var bra og morsomme, men vi stod langt bak og ble ikke helt revet med. Deretter så vi litt av Bendik, som var veldig flink og bra, og så kikket vi såvidt innom Alex Cameron, som virket for kjedelig, så da gikk vi og spiste mens vi ventet på Das Body i Biblioteket. De var veldig kule og flinke og kan nok bli skikkelig bra.

Så så vi halvparten av kule Khruangbin før vi gikk og stilte oss opp og ventet på Patti Smith. Og hun var helt super. Tok virkelig grep om publikum, og avsluttet med en heftig versjon av Gloria (som jeg mener hun ikke sang sist hun var på Øya). Jeg var kjempefornøyd med avslutningen på festivalen.

Oppsummert vil jeg si at dette helt klart var damenes Øya. St. Vincent, Patti, Wolf Alice, Fever Ray, Charlotte Gainsbourg, Chelsea Wolfe, Jenny Lewis, Halie, Jenny Hval, Kelly Lee Owens, Sløtface, Phoebe Bridgers, SASSY 009 og Das Body. (Og mannen var over seg begeistret over Sudan Archives, som jeg dessverre gikk glipp av, og vil nok ha henne på sin topp tre-liste.) Det var ikke mer enn en håndfull mannlige artister på min liste, og bortsett fra Kendrick Lamar var det ingen av dem som markerte seg spesielt. Grizzly Bear var bra, men har vært bedre før, og Arctic Monkeys var bra, men forglemmelig.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med festivalen. (Og litt glad for at det er over og jeg ikke trenger å gå dit i dag også. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 18:02   #115
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Mine highs var Sløtface, No. 4, St. Vincent, Wolf Alice og Fever Ray, tror jeg. Jeg kom altfor sent, så jeg så ingenting av Patti. Og ga opp etter 3-4 sanger. Så da fikk jeg de siste høydepunktene fra Cezinando også, og jeg liker ham godt (og var trøtt og mett og gladfull), så det var ikke så verst, det heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no