Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

#kostymegate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-17, 00:46   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

#kostymegate

Siv Jensen tropper opp i indianerkostyme på høstfest og instagrammer det. Fører til mye kritikk i SoMe. Mangel på kunnskap om hvilken undertrykking innfødte amerikanere har blitt utsatt for mener noen. Andre igjen peker på en krenkelseskultur som tar overhånd om man ikke kan få kle seg ut som indianer uten å tråkke noen på tærne.


Hva sier FP?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 00:50   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Denne kommentaren hadde jeg sans for: https://www.minervanett.no/karneval-til-besvaer/

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 00:58   #3
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: #kostymegate

Man bør alltid sparke oppover, ikke nedover. Det er ikke bare urbefolkningen i Amerika som er blitt undertrykt, vi har jaggu gjort vårt i Norge også. Og så lenge man tilhører et parti som gir statsrådposter til folk som aktivt jobber mot samiske interesser, så bør man tråkke ekstra forsiktig. Når man ikke gjør det, så tar jeg det som et signal om at man gjør dette som et helt bevisst avledning fra statsbudsjettet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 01:17   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Jeg har aldri tenkt over at å kle seg ut på temafest eller karneval var å sparke i noensomhelst retning. Dette var litt overkill, synes jeg.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 01:20   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Jeg synes man som hvit europeer godt kan være litt tilbakeholden med å gjøre narr av «krenkelseskultur» når det er snakk om grupper som helt åpenbart har blitt, og fortsatt blir, både undertrykt og latterliggjort. (Vi brukte en del tid her hjemme i går på å snakke om hvorfor man bør være forsiktig med, og helst bør la helt være, å sminke seg som en annen etnisitet enn den man egentlig har. I alle fall hvis man er hvit.)

Samtidig synes jeg det er så mye annet å kritisere Siv Jensen og FrP for at det er litt dumt å bruke opp indignasjon og spalteplass på dette, som det er så lett for motparten å avfeie som en bagatell. Jensen har da aldri fremstått som noen fintfølende anti-diskriminator, så det er ingen grunn til å bli sjokkert over at hun også nå er brautende ubetenksom.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 01:27   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg har aldri tenkt over at å kle seg ut på temafest eller karneval var å sparke i noensomhelst retning. Dette var litt overkill, synes jeg.

Jeg er enig. Mange nok av andre Ting man ta henne for.

__________________
røverunger 03 og 08

Sist redigert av mkj : 16-10-17 kl 08:25.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 07:58   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: #kostymegate

Vi bør snart få en Krenket-smiley her inne, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 09:32   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Dette er et tema som har fått mer oppmerksomhet de siste årene. Cultural appropriation.

Se denne lille samfunnsfagtimen som Christina Henriksen gir dere:
https://www.facebook.com/nrknyheter/...5254616226715/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 09:41   #9
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av klok skilpadde

... Samtidig synes jeg det er så mye annet å kritisere Siv Jensen og FrP for at det er litt dumt å bruke opp indignasjon og spalteplass på dette, som det er så lett for motparten å avfeie som en bagatell. Jensen har da aldri fremstått som noen fintfølende anti-diskriminator, så det er ingen grunn til å bli sjokkert over at hun også nå er brautende ubetenksom.

Dette!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 09:41   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Det var en fest med "Ville Vesten" som tema. Jeg syns dette er småtteri, ja, kanskje ubetenksomt, men jeg har sendt barn på karneval med indianerkostyme, og selv kledd meg ut som det halve barndommen (elsket Månestråle! ), og syns rett og slett det ikke er veldig krenkende.

"Blackface" har en annen historie, og er i mye større grad brukt som harselas enn det indianerkostymer er. Der er det mer en litt naiv romantisering.

Jeg syns samekostyme er mer følsomt, fordi det også har vært brukt til ganske ondsinnet harsellas oppigjennom. Og gjør det fortsatt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 09:43   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: #kostymegate

Jeg følger en del twitterkontoer som de siste årene har gjort meg oppmerksom på dette. Og der er det postet bilder som har overbevist meg om at det er noe man bør være varsom med. Selv sender jeg datter utkledd som samurai i dag, mulig det blir feil også?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:01   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var en fest med "Ville Vesten" som tema. Jeg syns dette er småtteri, ja, kanskje ubetenksomt, men jeg har sendt barn på karneval med indianerkostyme, og selv kledd meg ut som det halve barndommen (elsket Månestråle! ), og syns rett og slett det ikke er veldig krenkende.

"Blackface" har en annen historie, og er i mye større grad brukt som harselas enn det indianerkostymer er. Der er det mer en litt naiv romantisering.

Jeg syns samekostyme er mer følsomt, fordi det også har vært brukt til ganske ondsinnet harsellas oppigjennom. Og gjør det fortsatt.


Jeg har heller ikke oppfattet indianerkostyme som krenkende, men jeg er hvit majoritetsnordmann og har ikke definisjonsrett på hva som oppleves vondt for minoritetsgrupper som har vært utsatt for hets og diskriminering. Og indianerkostymer har definitivt også vært brukt til ondsinnet harselas og latterliggjøring. Ugh ugh.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:04   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Jo, jeg ser den, men jeg ser ikke noen indianere (hvilket norsk ord skal man bruke? Amerikansk urbefolkning?) som har reagert. Det blir litt sånn "krenket på vegne av andre" over det. Og offergjøring av noen som ikke har bedt om det.

Den første reaksjonen jeg så var en som koblet dette til at oljefondet har investeringer knyttet til den omdiskuterte rørledningen, og da syns jeg det ble ekstremt far fetched.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:05   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Denne saken kom i media på fredag kveld, der den lå rolig inntil delingen tok av på lørdag og det formelig eksploderte på søndag. En kjempefin sak for alle mediebedrifter som vil ha klikk og debatt på sidene sine - og fikk det til gagns.

Kommentarfeltene flyter over av samehat, og man får høre at man ikke har humor. Den vanlige hersketeknikken. Eller man får høre at man er krenket. Som er i ferdig med å gå forbi forrige hersketeknikk på lista.

Siterer fra et kommentarfelt:
- Det her handler ikke om offerrollen og krenkelseshysteriet. Det her handler om urfolkssamhold.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:09   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jo, jeg ser den, men jeg ser ikke noen indianere (hvilket norsk ord skal man bruke? Amerikansk urbefolkning?) som har reagert. Det blir litt sånn "krenket på vegne av andre" over det. Og offergjøring av noen som ikke har bedt om det.

Hvor mange "indianere" har du på vennelista da? Jeg ser flust av folk fra urbefolkningen i USA og Canada som reagerer på denne saken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:18   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Ja, poeng.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:24   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes man som hvit europeer godt kan være litt tilbakeholden med å gjøre narr av «krenkelseskultur» når det er snakk om grupper som helt åpenbart har blitt, og fortsatt blir, både undertrykt og latterliggjort. (Vi brukte en del tid her hjemme i går på å snakke om hvorfor man bør være forsiktig med, og helst bør la helt være, å sminke seg som en annen etnisitet enn den man egentlig har. I alle fall hvis man er hvit.)

Samtidig synes jeg det er så mye annet å kritisere Siv Jensen og FrP for at det er litt dumt å bruke opp indignasjon og spalteplass på dette, som det er så lett for motparten å avfeie som en bagatell. Jensen har da aldri fremstått som noen fintfølende anti-diskriminator, så det er ingen grunn til å bli sjokkert over at hun også nå er brautende ubetenksom.

Dette.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:36   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes man som hvit europeer godt kan være litt tilbakeholden med å gjøre narr av «krenkelseskultur» når det er snakk om grupper som helt åpenbart har blitt, og fortsatt blir, både undertrykt og latterliggjort. (Vi brukte en del tid her hjemme i går på å snakke om hvorfor man bør være forsiktig med, og helst bør la helt være, å sminke seg som en annen etnisitet enn den man egentlig har. I alle fall hvis man er hvit.)

Samtidig synes jeg det er så mye annet å kritisere Siv Jensen og FrP for at det er litt dumt å bruke opp indignasjon og spalteplass på dette, som det er så lett for motparten å avfeie som en bagatell. Jensen har da aldri fremstått som noen fintfølende anti-diskriminator, så det er ingen grunn til å bli sjokkert over at hun også nå er brautende ubetenksom.

Ja, dette var mer velformulert enn jeg ville greid. Jeg syns det var umusikalsk, og vil vel også tro at det er gjort med en smule overlegg (jeg går ikke ut i fra at Jensen er så dum at hun ikke har fått med seg denne debatten), nettopp for å trigge krenket/latterliggjøring-debatten. Jeg ser jo at mange av tilhengerne hennes kommenterer med "SNOWFLAKE! når noen kritiserer dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:37   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde tenkt to ganger på å kle meg ut som indianer hvis jeg hadde blitt invitert til fest med Ville Vesten som tema. Jeg synes dette er litt tullete, og tror det bare fyrer opp alle som mener at pressen går etter FrP for absolutt alt. Jeg tenker også at de kan spare kritikken til noe av alt det andre som er viktig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 10:45   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

En ting er at hun gjør det, det er forsåvidt uskyldig nok, hvis man tar det for hva det er. Men hvorfor må hun på død og liv dele det? Hun er Norges finansminister for pokker. Det er ikke det samme som om en tredjeklassing kler seg ut som indianer på skolens karneval. Det er lov å tenke seg om.

Jeg synes det er unødvendig å lage en sak av det, men slett ikke overraskende at det blir gjort. Det burde ikke være overraskende for Siv Jensen heller. Det hadde trolig også blitt kommentert om Støre hadde posert utkledd som negerslave.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no