Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal et hotell i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-14, 11:08   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Anbefal et hotell i London?

Vi skal for første gang til London.
Barna blir med og vi skal være skikkelige turister og se feks big ben og alt annet!

Kan du anbefale et hotell i nærheten av turisttingene?
Sluk at vi enkelt finner fram og kan bruke dagen på det og ikke havner i motsatt ende av London?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 11:14   #2
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Vet noen hvordan man finner ut hvilke musikaler som går?
Noen som har noen å anbefale for gutter 10-12 år?
Og hvor bestiller man billetter?

Alt av tips ønskes (vi er lite reisevant)

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 11:27   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Jeg har bestilt musicalbilletter herfra:
http://www.londonmusikaler.no/

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 11:42   #4
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Jeg syns det var veldig greit å bo på Comfort Inn Victoria. Rent og pent, og helt ok, enkel standard.
Det ligger et steinkast fra Victoria Station, og vi tok ekspresstog fra Gatwick og rett dit. Det er Metro-stasjon på Victoria, om dere vil ta t-bane, eller så var det også endestasjon for en del av turistbussene. Vi kjøpte flerdagersbillett på de bussene og hoppet på og av ved behov på forskjellige attraksjoner.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 12:05   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Hvis jeg har god tid, skal være litt turist og slappe av, bor jeg et sted langs South Bank. Sist ParkPlaza Riverbank - men det er et lite stykke unna. Jeg ville heller gått for ParkPlaza Westminster. Det finnes flere andre rimelige hoteller i området.

Har jeg en helg hvor jeg skal handle mye, bor jeg på Marble Arch - Thistle Marble Arch er veldig OK, og har større rom enn en del av de andre hotellene i området. Perfekt beliggenhet hvis du ønsker å stikke innom hotellrommet og legge igjen handleposene, og kort vei til Regent's Street eller Westfield.

Hvis jeg skal på kombinasjonshelg, velger jeg en Premier Inn. Veldig rimelige rom, og god standard. Jeg bodde sist på Premier Inn Old Street, og det var en bra beliggenhet. Litt for langt fra Westfield, da.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 13:12   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Vi bodde på Crown hotell.

Det ligger masse London-tips her inne. London Eye vil sikkert være kjekt. Vi dro med en 12-åring og en 16-åring og så Billy Elliot.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 21:46   #7
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 355
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Hotellet som jeg er superfornøyd med, og har anbefalt til mange er Radisson Grafton Edwardian Hotel, et lite stykke opp i Tottenham Court Road. Ett minutt å gå til t-banen og 20 min ned til Oxford Street. Store og fine rom, og sågar enkle suiter for familier.

Ville sett Billy Eliot, We will Rock you eller Lion King som musical.

God tur og kos dere masse!

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 21:52   #8
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

The Arch. Fantastisk hotell. Perfekt beliggenhet, 2 minutter fra Oxford street.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:20   #9
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Nada: Er den ikke dyr? Jeg spiste lunsj der i forrige uke. God mat.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:17   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Premier inn. Ligger et rett ved London Eye.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:24   #11
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Anbefal et hotell i London?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Nada: Er den ikke dyr? Jeg spiste lunsj der i forrige uke. God mat.

Jo, men helt vidunderlig når man først skal på tur. Dog ikke noe vi gjør ofte.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no