Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store Grand Prix-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 00:32   #941
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Ingen må si at ikke GP engasjerer. Vi nærmer oss 1000 inlegg, så stå på jenter. Dette må vi jo klare

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 00:53   #942
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Jeg fortsetter gjerne. Noen som vet hvordan man får ut idiotiske GP-sjørøversanger fra hodet. Har gått og sunget den stadig vekk på jobb i dag, og selv om ungene i 1. synes den er kul er det ikke så mange andre som synes det er veldig inspirerende å høre på.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 00:54   #943
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

1000 innlegg på et par dager i en MGP-tråd? Er interessen et utslag av nostalgi eller er det så mange som er genuint interessert i blandingen av "musikk", bisarre sceneopptredner, påtatt fjollete og sarkastiske kommentatorer og ikke minst nasjonalistisk poenggiving?

Jeg så de siste 10 minuttene av avstemningen, og fikk med meg en halvt påkledd russer som rullet rundt på scenen og sang et eller annet om hjerte og smerte. Det var mer enn nok til at jeg med sikkerhet vet at jeg aktivt kommer til å finne noe annet å se på til neste år også.

:Norvège douze points:

  Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 11:37   #944
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Sambo hadde den svenske låta spillende i hodet i hele går. Han prøvde å overføre den til meg også, men det ringte ingen bjeller for å si det sånn.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
dissing, mgp, sarkasme

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no