Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lekelandbursdag - del 46

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-12, 12:31   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekelandbursdag - del 46

Dette er vel strengt talt en spinnoff.

Jeg er på noen ting en skikkelig pingle. Jeg må bare innrømme at jeg synes det høres skikkelig skummelt ut å arrangere bursdag på et lekeland.

Jeg føler at jeg har ansvar for alle gjestene som er i bursdagen. Foreldrene er jo ofte ikke der. Hva om de skader seg? Hva om de blir utsatt for ekkel oppførsel fra unger vi ikke kjenner? Hva om de oppfører seg stygt mot andre og vi ikke er der for å rydde opp?

Er det bare jeg som synes det er vanskelig?

Snuppa er ekstremt veslevoksen og mente hun var for stor for lekelandbursdag nå (hun ble 7 forrige uke), og det var med lettelse at jeg inviterte jentene i klassen på kinobursdag. Vi hadde nemlig ikke anledning til å ha bursdagen hjemme i år. Men om litt over et halvt år blir knerten 5, og han er veldig klar over at ønsket om lekelandbursdag er veldig stort. Jeg gruer meg allerede.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:35   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Det kommer an på alderen på ungene og på lekelandet. Første gang vi hadde lekelandbursdag var poden ikke mer enn 5 år (vi hadde ikke plass hjemme fordi vi flyttet). Da syntes jeg det var skikkelig skummelt. Lekelandet var ganske åpent med mange kroker og jeg telte og telte og telte og telte. Andre lekeland er mer lukket slik at du vet at de ikke stikker ut døra uten at du ser dem. Og de får vester med samme farge. og de ansatte følger opp. Hvis ungene i tillegg er skolebarn hjelper det veldig.

Men man bør være to voksne. Det var en bursdag her som utartet noe veldig, da hadde det bare vært en voksen som ikke maktet å sette grenser for en lek som gikk over styr. Nå består trinnet heldigvis av fornuftige foreldre som snakker sammen ellers kunne det endt med skolevegring og mobbesak tror jeg, men det ble tatt i startgropa. De neste gangene stilte vi mannsterke, men det skjedde aldri noe mer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:37   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Jeg skjønner deg og hadde bedt en forelder til om å være med dersom jeg skulle gjøre noe sånt. Det må jo være helt greit. Er det noen foreldre du har bedre kontakt med enn andre og kan spørre om å være med?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:42   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.633
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Jeg er litt enig med deg, Tjorven! Frøkna ønsket seg lekeland bursdag i år, 7 årsdagen. Det fristet ikke å holde kontroll på jenter jeg ikke kjenner og i tillegg lillebroren. Vi inngikk et kompromiss og hadde bursdagen på Dolly Dimple's med eget partyroom (med scene, gitarer, lydanlegg osv) samt et lite område med lekeland. Der hadde vi kontroll på dem, føltes tryggere for både meg og foreldrene som leverte.

Ei venninne hadde 6-årsdag for gutt på lekeland i høst. En av guttene slo seg skikkelig, måtte hentes av foreldre, legevakt besøk med lett hjernerystelse. Sånt kan selvsagt skje uansett, men....

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:45   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Vi har hatt flere lekeland bursdager og lillebror fikk ha det første gang nå når han ble 5 år. Vi passer på å ha det på en hverdag. I helgene kan det bli kaos og uoversiktlig på lekelandet siden det er så mange andre utenom de bursdagene som er der i tillegg. Og i helgene er det gjerne flere bursdager samtidig. På hverdagene så er det færre bursdager samtidig har jeg erfart i alle fall og enkelt å holde oversikt. Vi er bestandig to voksne. Har hendt at 2-3 foreldre har sittet igjen for å være der i nærheten, men de har aldri hjulpet til med å passe ungene vi har hatt i selskap, men er tilgjengelig der for sin unge om det skulle være noe.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:47   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Nå vet jeg ikke hvilket lekeland du evt. skal bruke, men vi har hatt på Hurlumheihuset 2 ganger og det har ikke vært noe problem, jeg synes det er oversiktlig der. Vi har hatt mellom 8-13 gjester og vært 2 voksne. Vi har hatt bursdagen på en ukedag og da har det ikke vært smekkfullt heller.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:56   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

For vår del er det snakk om Hopp i havet på Sagene. Det er det stedet ungene også blir invitert. Som forelder har du ikke sjangs til å se ungene når de leker. Det er mørkt og de er langt unna området for kakespising/foreldre. Jeg vet ikke engang om man kan ha full kontroll på at ingen stikker av.

Begge ungene mine har vært levert i bursdag der flere ganger. Det har vært helt greit, men jeg har samtidig vært glad for at jeg ikke har hatt ansvaret for hele bølingen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:57   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Vi har hatt på Hopp i havet en gang, ikke veldig vellykket, fordi det er så stort at barna "forsvant" innover og det var vanskelig å få samlet alle til spising osv. Året før hadde vi på Child Planet på Majorstua, tror det var femårsdagen, og det var veldig vellykket. Eget, avgrenset og ikke så stort rom til bursdagsselskapet, og veldig flink ansatt som organiserte så vi foreldre bare kunne kose oss. Anbefales!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:06   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Vi har hatt bursdag på Hopp i Havet, og oppfatter ikke det så problematisk som deg.

En forelder er nede slik at man har oversikt over utgangen. En forelder er oppe i anlegget sammen med barna, og de er flinke til å komme og si i fra om noen slår seg. Jeg hentet inn en venninne som ekstramannskap (som også er sykepleier ), og alt gikk fint. Min var den eneste som slo seg, han fikk en strekk i ryggen på trampolina. Allikevel anser jeg fordelene ved en bursdag hvor de virkelig fikk brukt kroppen og herjet som større enn ulempene.

Jeg hadde en liste som jeg krysset alle inn og ut på, og arrangerte det på fredag rett før stengetid. Da var det ikke så mange der, og hentesituasjonen ble minst mulig kaotisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:08   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Jeg hadde også ei liste ja med alle navnene og fikk telefonnummeret ved de jeg manglet det på ved levering. Da har en telefonnummer til foreldrene tilgjengelig om det skulle være noe.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:09   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Men når dere har det på en hverdag. Forventer dere da at foreldre både henter og leverer? Jeg skjønner ikke helt hvordan det lar seg kombinere med jobber og leggetid når det skal legges inn reisetid begge veier.

Da vi arrangerte bursdagen til snuppa så hentet vi alle jentene på skolen og dro i samlet tropp. Jeg syntes det var frekt nok av oss å forvente at alle skulle hentes midt i byen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:11   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Jeg hadde ikke hatt lyst til å ha ansvar for 20 seksåringer på et uoversiktlig lekeland, så det har jeg aldri gjort. Hvis det skulle vært aktuelt måtte det vært fellesfeiring, så vi hadde hatt med to ekstra foreldre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:11   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Vi forventer at folk arrangerer skyss ja, som regel samkjører man slik at noen henter og noen bringer. Men avstandene er jo lengre i Oslo og det er kanskje flere familier uten bil?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:11   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men når dere har det på en hverdag. Forventer dere da at foreldre både henter og leverer? Jeg skjønner ikke helt hvordan det lar seg kombinere med jobber og leggetid når det skal legges inn reisetid begge veier.

Ja. Nå bor vi alle veldig nærme da, så det er ikke noe problem. Vi begynte 1730 (skolen er ferdig 1630), og holdt på til 20.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:12   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Hvor langt er det til lekeland fra der dere bor? Hos oss er lekeland i byen 10 minutter kjøring unna og vi har aldri organisert transport. Mange organiserer det seg i mellom og bytter litt på hvem som henter og leverer og tar med fler, men vi har ikke ordnet det. Med større unger så har vi hatt fra 17.30-20.00 på lekeland, men lillebror når han fylte 5 år hadde fra 17.00-19.30. Regnet med at 17.00 gikk greit for de fleste siden alle andre han har vært i bursdag til på avdelingen har invitert til 16.30 i sine bursdager, og da sliter vi litt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:12   #16
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Stort sett opplever jeg at folk forventer at barn blir levert og hentet på alle mulige og umulige steder. Greit nok når man har bil, men litt kjedelig ellers. Det går jo an å samordne seg slik at en leverer flere og en annen henter hele gruppen.

Dersom det er snakk om at selskapet starter kort tid etter at man vanligvis er ferdig på jobb har jeg tilbudt meg å hente og ta med. Sist selskap skulle vi være i sentrum på et litt umulig tidspunkt. Da sa jeg at de som ville reise sammen med oss kunne komme hjem til oss og så tok jeg Bybanen med 12 jenter. Det gikk veldig greit det altså. Og foreldrene kom og hentet etterpå.

Jeg synes ikke at det er nødvendig å tilby å følge alle, men om man har mulighet så er det jo ingen grunn til å ikke være hjelpsom. Jeg innrømmer at jeg hadde satt pris på det om flere tenkte slik.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:12   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Vi har alltid både fulgt og hentet når det har vært arrangert bursdager på lekeland, bowling og denslags. Det blir vel ikke så annerledes enn når det er bursdag hjemme hos noen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:14   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvor langt er det til lekeland fra der dere bor?

Hos oss er det 10 minutters gange. Hadde det vært mer kronglete hadde jeg nok valgt en helg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:14   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Bursdag hjemme hos noen er vanligvis i gangavstand hos oss. Bursdag på et lekeland/badeland kan bety 20-30 minutters kjøring til et sted der det nesten ikke går busser.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:15   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekelandbursdag - del 46

Du bor vel i Oslo, Hoppeland på Sofiemyr er da toppers helt opp til 10år, det?
Vi feiret 9års dagen til storebror der, han er yngst i klassen og da hadde alle fyllt forlengst, og da spurte jeg noen av guttene og jentene i forkant om de synes det var barnslig og da så de rart på meg. Hoppebursdag er toppers.
Det som er aller best er når hele klassen kan være sammen.

Vi har ikke opplevd at noen har blitt skadet. Tror ikke du trenger å bekymre deg, alle har det helt topp i hoppebursdag og vil helst ikke gå derifra, enda så svette og slitne de er..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no