Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Baggu-poser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-12, 15:18   #1
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Baggu-poser

Vi har i flere år hatt handleposer fra Baggu. Slike:



Nå har posene sett sine beste dager, men jeg husker ikke hvor det var greiest å bestille fra. Den norske nettbutikken har jo bare fem farger, eller noe.

Kan noen tipse meg om det beste og billigste stedet å kjøpe Baggu-poser? Eller finnes det kanskje handleposer som er finere, bedre og mer praktiske?

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 15:57   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baggu-poser

Jeg kjøpte mine på baggu.com.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 16:00   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Baggu-poser

www.reuseit.com

En del utvalg der.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 16:07   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Baggu-poser

http://www.ebay.com/itm/BABY-BAGGU-R...item746af6dbe0

http://www.ebay.com/itm/BAGGU-REUSAB...item6b1be978c4

http://www.ebay.com/itm/BAGGU-REUSAB...item6b1c505e54

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 16:18   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baggu-poser

Flip'n'Tumble er favorittene her. Jeg er for lat til å finne fram nettsiden, men jeg bestilte fra den offisielle siden.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 16:37   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baggu-poser

Jeg er også en stor fan av Flip n'Tumble, jeg har Baggu også, men de oppbevaringsposene forsvant etter ca. 8,5 minutt, mens Flip n'Tumble sine er integrert og betyr at jeg har et sted å legge nøklene mine så de ikke sklir nederst i nettet.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 21:07   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baggu-poser

Jeg kjøpte også mine på Baggu.com

De siste jeg handlet var forøvrig i taxfree på kielferga. Lilla fordi ungene ville ha hver sin til skiftetøy i barnehagen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 20:51   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baggu-poser

Takk! Det at vi mangler et par oppbevaringsposer er vel et tegn på at vi burde prøve Flip n' Tumble. Jeg synes bare Baggu har så tiltalende design. Vi får sjå.

Reuseit.com har jeg aldri vært innom. Fin side!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no