Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Messenger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-20, 20:06   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Messenger

Hva er greia med å kun ha messenger og ikke Facebook?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:08   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

Det er en kommunikasjonskanal som fungerer godt og som mange bruker. Det er da ingen egentlig direkte sammenheng mellom FB og messenger?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:09   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Messenger

Vet ikke helt hva du spør om, men jeg har Messenger og ikke Facebook. Hadde Facebook i mange år, trengte pause og satte derfor Facebook-kontoen min som inaktiv. Da beholder jeg alle FB-kontaktene mine som Messenger-kontakter og er fortsatt synlig der med samme profil som jeg hadde på FB. Eller har, det er lett å logge inn og aktivisere FB igjen hvis jeg vil, men så lenge den er inaktiv er den ikke synlig.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:13   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

At man bare vil ha messenger og ikke Facebook, kanskje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:14   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Messenger

Min datter og hennes venner har messenger, men ser ikke vitsen med facebook.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:20   #6
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Messenger

Men hvis man kun har messenger kan man ikke se innlegg på Facebook, ikkesant?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:25   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Men hvis man kun har messenger kan man ikke se innlegg på Facebook, ikkesant?

Nope. Mulig man kan gå inn på profilen via messenger og se det som ligger som offentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:29   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

Min datter på 12 år er med i ei treningsgruppe med aktiviteten sin. Der sendes det ut beskjeder og avklaringer i en gruppechat på messenger. Hittil har jeg vært med i chatten, og må videreformidle alle beskjeder til henne. Nå er jeg lei av det, så jeg prøvde å lage en bruker til henne på messenger, uten fb. Fikk det ikke til, så jeg ga opp etter mye plunder og heft og opprettet en fb-profil til henne likevel. Det har hun egentlig verken bruk for eller ønske om, men nå har hun det i alle fall. Den yngre generasjon bruker ikke facebook noe særlig.

For min del foretrekker jeg messenger foran både sms og snap, på grunn av at det er lett tilgjengelig på pc. Hadde ønsket å ha den muligheten selv om jeg ikke skulle hatt facebook.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:38   #9
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Messenger

Jeg spør fordi foreldrene i klassen har en gruppe. En familie har kun messenger og lurer på om de får sett gruppa vår... Det klarer jeg ikke hjelpe han med..

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 20:38   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

Nei, det får de ikke da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 21:29   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Messenger

Min 15-åring har kun Messenger og ikkje Facebook. Hadde det ikkje vore for at eg treng tilgang til diverse grupper på Facebook hadde eg gjort det samme sjølv. Har ikkje posta noko på Facebook på snart tre år og scrollar sjelden gjennom feeden for å sjå kva andre legg ut. Eg forholder meg berre til fem lukka grupper (skuleklassane til ungane, ein fritidsaktivitet og ei veninnegruppe).

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no