Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-21, 17:00   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.197
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva fikk du til jul?

Det lurer jeg på i dag.

Selv fikk jeg gullbestikk fra Raw, middagstallerkener og servingsskål, stort julekrus perfekt til te med tilhørende skål og krukke med lokk, fuglemater, askestøvsuger, penger, multiverktøy til bilen med beltekutter, lykt, nødhammer og lufttrykksmåler. Og en avokadojuletrepynt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 27-12-21 kl 17:09.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:03   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger, kjøleskap, vin, juleduk, nisse, skinnvotter, juletrepynt, 2 glass og 2 skåler, kalender, servietter, telys.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:07   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk mindre enn noensinne. Jeg prøver å nedskalere gaveutveksling i alle retninger, så jeg fikk bare fem gaver totalt: votter/kaffe/servietter fra hemmelig nisse her inne, og ellers fikk jeg 250 kroner, en fin liten skål, ullpledd, topp i merinoull, ett par sokker og godteri. Mulig jeg får noe av eldstemann etter jul, men det er usikkert.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:15   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.014
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Votter, stekepanne, ullsokker, sjokolade, hodelykt og gavekort på IKEA.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:15   #5
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Sengetøy, et smykke, to bøker, hjemmestrikket genser, bortestrikket genser, kul kopp, gryteunderlag, høyttaler til mobilen, to ulike opplevelsesgaver og litt annet småtteri.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10

Sist redigert av oslo78 : 27-12-21 kl 17:24.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:21   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.428
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger til lampe, lykt til terrassen, gensere, votter mm.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:35   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk flere gaver enn jeg har fått i hele mitt voksne liv. Noen av dem fra ny svigerfamilie som er helt fantastiske.

Jeg fikk to ullgensere, ullsokker, en topp, en bluse, mummikopp, personlig handlenett, brente mandler, gavekort til teater, penger og et veldig flott og personlig smykke. Jeg ble skikkelig rørt og veldig glad.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:37   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Bok, Sony wh-1000xm4 headsett og første del av juleservise meg 6 tallerken, serveringsfat, sausenebb, en stor og en liten skål.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:41   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.579
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk leukemi, superfancy vannkoker, et sjal i ull, øreringer (som jeg ikke får brukt på kjempelenge), boka Stargate og et sett med dusjsåpe, bodylotion osv. Helt perfekt mengde gaver. Med unntak av leukemien som jeg prøver å undersøke returrett på, men det ser vanskelig ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:42   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk diverse ting til drivhuset: Noen redskaper, verktøykasse, liten glasskuppel til planter, regnsamler og litt sånt. Og så fikk jeg litt penger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 17:56   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg har en mann som er kjempeflink på å kjøpe gaver, dette fikk jeg av ham:

- Det beste av alt! Solbriller i min progressive styrke tilpasset begge øynene for seg, man legger inn det du har fått hos optiker på brillekortet. Kjøpt på nett på salg før jul, jeg fikk være med å velge ut og de ble superkule! Jeg har virkelig slitt på sommeren ettersom jeg ser så utrolig dårlig på nært hold, men helt fint på avstand.
- 4 lys til en Georg Jensen-lysestake som vi har. Den har et format som gjør at vanlige lys ikke passer noe bra. Jeg visste ikke at det fantes spesiallys.
- Et par kule støvletter med herlig for, hæl og grov såle, samtidig som de var smekre.
- Krølltang
- Steamer til tøy (den gamle har tatt kvelden)
- Vannkoker
- Ladestasjon til mobilen som har mikrofon og høytaler.
- Litt diverse lukt-greier fra Rituals
- To Ullvang-gensere
- Airtsg til lommeboken så at jeg kan finne den enklere.


Sist redigert av Pelen : 27-12-21 kl 18:16.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:07   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.516
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk gavekort som jeg har handlet 2 middagstallerkener og 1 bolle til middagsserviset som jeg samler på, i tillegg handlet jeg en kul nisseskål og en tresleiv. I tillegg fikk jeg bolle til samme servise, håndkrem, karameller, grytekluter, rituals gavesett, veninnekopp, lakriste. Den fineste gaven var nok et kubbelys som tanteskatten har dekorert.(Hun er voksen så det er fint utført.) Jeg fikk også noen nydelige engler som kan henges på juletre eller i vindu. Og en annen nydelig engel som også er juletrepynt. Jeg fikk sikkert noe mer som jeg ikke husker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:09   #13
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.510
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jakke jeg ønsket meg, treningsrefleksvest,pannebånd, kjøkkenklokka, shampoer, kremer og egenpleie Matis,wella, Lumene, steketakke, Rituals lys, koseklær,treningstight, smørbrødgrill, blomsterkurv, 2 blomster, vin, 2 matkurver med snacks, pølser, spekemat,penger.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:12   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.827
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk sengetøy, stekesett, fjellreven turtights, Bergans ulljakke, Nøstebarn nattkjole, Rituals produkter, sjokolade og duftlys kjøpt alene av 14-åringen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:13   #15
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.753
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Rituals ting, bok,Gunnar Stålesen Post festum 2020, penger, tesil, kaffe, mokkabønner, mus til pc, gavekort på lokal hudpleiesslong, Ullsokker, puslespill.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:17   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Eg fekk penger øremerka balkongmøbler (som skal kjøpast til våren), Bülow-lakris, kalender, tote-bag, mummi-julekule og håndkrem. Eg har også jobba litt med å nedskalere gavemengden mellom voksne familiemedlem.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:33   #17
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger
Gavekort på restaurant
Vektdyne
Smykke
Ritualsprodukter
Vin
Julepynt
Mummidrikkeflaske
Kopp med hyggelig tekst og sjokolade oppi
Hjemmelaget eggelikør
Varmeteppe
Bok
Hjemmelagde skinnvotterr med ullfor
++
Dette var kun til meg, fikk i tillegg masse felles med mannen. Har vel aldri fått så mye gaver før og jeg er veldig takknemlig for alt jeg fikk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:36   #18
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.045
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Fikk valgfritt gicleétrykk av Lisa Aisato
Penger som jeg tror vil gå til ny skjenk på stua
Penger til bordpeis (Tenderflame eller Ecopeis, hva velger man??)
Lykketegning vinglass
Brettspill
Mummi lysestake
God konfekt
Diverse spiselig og drikkende

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 18:51   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Hjemmestrikkede votter, knivblokk, en bok, dusjsåpe og vedkurv. Alt dette fra mamma og svigermor. Ingen andre som gir gaver til oss.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 19:22   #20
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Ulltrøye
Desigual kjole (brukt)
Tulip og tatamo kjole (brukt)
Matboks med hest (loppemarked)
Oppskriftsbok (regiftet)
Bok fra det året jeg ble født (loppemarked)
Robotstøvsuger (type Nille )
Boblejakke
Trykk av Jan Baker
Selvrørende Hagwarts kopp
Harry Potter quiz game
To sett øredobber og kjede med anheng som passer
Tykke ullvotter
Superundertøy
Pannebånd
Bake kransekakesett (loppemarked)
Penger

Veldig fornøyd. Penge skal legges i potten for skikkelig robotstøvsuger.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no