Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sponsor til jentelag 9 år fotball

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-17, 20:22   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sponsor til jentelag 9 år fotball

Jeg er lagleder for veslas lag. Vi må prøve å skaffe sponsorer til laget. Til nå har jeg oppfordret foreldrene til å undersøke med sine arbeidsplasser om mulig sponsing uten særlig hell. Null hell er mer riktig. Så da må jeg tenke litt utenfor boksen. Kan man skaffe sponsorer på annet vis? Hvordan går jeg evt frem? Er det ufint å spørre om bedrifter vil sponse laget? Eventuelle sponsorer vil få muligheten til å få sin logo trykket på shorts eller genser (ikke kamptrøye, der har idrettslagets hovedsponsorer enerett).

En annen løsning for å få litt inntekt til laget er dugnader. Har dere noen gode forslag å komme med her? (Vi selger toalettpapir for idrettslaget to ganger for året, dette kommer selve idrettslaget til gode, ikke hvert enkelt lag). Salg av kjeks/småkaker er et alternativ, men de er få jenter på laget og de må dermed selge en god del for at det skal gjøre monn noe jeg av erfaring vet de ikke er så veldig lystne på. Dermed må vi prøve å finne en annen variant som vi får laget/foreldrene med på. Kom med gode tips.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no