Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Knuse disse jævla sosialistene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-19, 07:09   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

«De har vel en far», sa hun lett himlende på tv.

Ja, hun er sikkert villig til å gi asylsøkermenn ekstra lang fedrekvote. Og hvordan skal det hjelpe på integrering?

Som sagt, jeg jobber med disse kvinnene. De er allerede i mange tilfeller veldig fortvilet når de blir gravide. Det er ikke slik at en straff av denne typen vil føre til færre svangerskap.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 08:14   #42
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Erna ville sikkert ikke ha valgt akkurat de ordene...

Erna ber oss om å høre på talen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 08:18   #43
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

En av lokalpolitikerne fra frp her på plassen hevder at Siv ikke uttalte ordet jævla, det er det media og andre som har skapt. Tja, jeg så nå utklipp fra talen, og hun hylte jo ikke akkurat ordet jævla, men det er jo ingen tvil om at hun sa det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 09:52   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Fnis, jeg så noen mente at det ikke var så ikke fordi hun sa «jævla» med sammen ute tenner. Hvordan i huleste er det bedre, egentlig?

Jaja, FrP viser sitt sanne jeg, og Høyre dilter med. Jeg syns ikke det er vanskelig å stemme nå, verken lokalt eller nasjonalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 10:13   #45
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Det blir lettere og lettere å følge hjertet når jeg stemmer. Denne gjengen skremmer meg, Lista er skikkelig skummel, og Fallimyra er sånn Disney glatt og ekkel.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 19:43   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har lav kunnskap om jus, men kan man i det hele tatt vedta lover som skiller på postnummer/kjønn/alder/etnisitet i straffeutmåling?

Altså, er det i det hele tatt mulig?

EMK art 14 forbyr diskriminering.
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1...-30/KAPITTEL_2

Dette vet de jo. Så da får de litt oppmerksomhet før landsmøtet sitt, da.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 19:45   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Jeg blir litt flau over alle sosialistene (og jeg har stemt AP tidligere, og ser ikke bort fra at jeg kommer til å gjøre det igjen, om partiet kommer på rett kjøl noen gang) som griper anledningen med begge hender og har "sosialistjævel" -filter som profilbilde på FB.

Ja, ord betyr noe, men nettopp derfor er det viktig å spare på kruttet til de virkelig hårreisende utsagnene kommer. Og de kommer det til å komme, Listhaug er tross alt tilbake i manesjen.
Såpass må man tåle i den settingen et landsmøte tross alt er. Å bruke begreper som "knuse" om politiske motstandere er tross alt ikke særlig kontroversielt eller nytt. Jeg er så luta lei av at absolutt alt skal beklages og at den politiske debatten altfor ofte handler om den politiske debatten.
Odd Magnus Rydje skriver bl. a dette i Dagbladet: "Siv Jensen beklager at hun sa at Frp skal «knuse disse jævla sosialistene.» Det burde hun sluppet", og jeg er enig med han.
Hele kommentaren her: https://www.dagbladet.no/kultur/diss...ttene/71043356

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 19:54   #48
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

For meg er det ordet jævla som gjør utsagnet helt uspiselig og noe hun selvsagt skulle beklage.

Du kan si at du skal knuse motstanderen, du kan si du skal flå de rike, du kan si du går til kamp mot sosialistene. Alt det der er greit, selv om jeg personlig synes en statsråd burde være mindre vulgær i en tale. Jeg liker det bedre sånn.

Men du sier ikke jævla sosialister. Jeg ville reagert like sterkt om Støre sa han skulle knuse de jævla FrPerne.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 19:57   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Men dama er jo blodharry, da blir det sånn.

Jeg står fremdeles på at man (vi) må velge våre kamper (og en beklagelse fra Frp er alltid en kamp) med omhu.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:03   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Hva tilfeldige FrP-politikere sier bryr meg midt på ryggen, men jeg forventer og synes man bør kunne kreve en mer verdig oppførsel fra statsråder. Uavhengig av partitilhørighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:05   #51
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hva tilfeldige FrP-politikere sier bryr meg midt på ryggen, men jeg forventer og synes man bør kunne kreve en mer verdig oppførsel fra statsråder. Uavhengig av partitilhørighet.

Dette.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:08   #52
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

For meg blir ordet jævla i denne sammenhengen mer enn blodharry. Det er ekstremt lite respektfullt.

Jeg kan derimot være enig i at kamper på velges, og dessverre er det slik at FrP styrer dagsorden med sine utspill. De tilfredsstiller sine egne og skaper et "oss mot dem"-fellesskap.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:14   #53
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

En ulykke kommer sjelden alene...

https://www.aftenposten.no/norge/i/E...sialistutspill

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:14   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Jeg er litt på lag med rine her. Synes selvsagt uttalelsen er helt på trynet, men den er det den er, helt utilslørt, blodharry, og sånt som Per Sandberg, Martin Schanke og andre i samme kategori også lett kunne ha sagt, uten at jeg hadde tatt det særlig høytidelig. Og det viser ganske tydelig hvem hun er, og er sånn sett ganske nyttig, så jeg nøyer meg med å bare riste oppgitt på hodet. Jeg synes retorikken til Sylvi Listhaug er mye, mye verre. Den er sleip og utspekulert, pen og glatt utenpå, og grotesk inni. Som sagt i en annen kommentar i en avis jeg leste, politikken deres bekymrer meg mye mer. Og jeg er redd for at det å blåse opp slike ting som dette tar fokuset vekk fra nettopp det som er det mest skremmende med FrP. Ikke språket de bruker, men innholdet i det de sier. Og da mener jeg ikke det bokstavelige innholdet i det å "knuse" sosialister, som alle skjønner er sagt i overført betydning.

Gahr Støre eller Solberg ville selvsagt aldri brukt en sånt språk. Men de er heller ikke prisgitt den samme velgermassen, den som setter størst pris på "folkelig" språk og "spade for en spade". Det er viktig for Jensen å vise at hun ikke har forlatt grasrota, og når hun ikke greier å vise det med politikken (for der har hun jo måttet realitetsorientere seg som finansminister) så er det bare språket hun har igjen, der hun kan vise at hun snakker til, og som, Folk Flest. Og det er jo slik Folk Flest (som i de fra Livets harde skole) snakker, og synes det er stas når maktpersoner også snakker sånn, i stedet for pent og diplomatisk politikerspråk med masse fjonge fremmedord.

Hun glemte bare et øyeblikk at hun også er finansminister, der hun var blant sine egne …

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-05-19 kl 20:22.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:18   #55
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hun glemte bare et øyeblikk at hun også er finansminister, der hun var blant sine egne …

Det tror jeg ikke et sekund på. Jeg tror hun visste veldig godt hva hun sa, og veldig godt hva som kom til å bli reaksjonen. Jeg tror vi hopper og danser akkurat slik spinndoktorene har regissert.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:19   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Jeg synes det er veldig lite classy, men jeg blir ikke mer provosert av jævla sosialist enn kapitalistsvin eller velferdsprofitør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:19   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg tror vi hopper og danser akkurat slik spinndoktorene har regissert.

Ja, men så slutt med det, da. Det funker jo mye bedre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:23   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det tror jeg ikke et sekund på. Jeg tror hun visste veldig godt hva hun sa, og veldig godt hva som kom til å bli reaksjonen. Jeg tror vi hopper og danser akkurat slik spinndoktorene har regissert.

Nettopp.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:25   #59
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, men så slutt med det, da. Det funker jo mye bedre.

Ja, selvsagt kan jeg slutte, men det utgjør neppe store forskjellen. Jeg tror ikke at å "tie i hjel" er mulig, men det er en kode som må knekkes. For akkurat nå er det helt klart hvem som leder spillet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 20:42   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Jeg tror ikke på å tie ii hjel. Jeg tener at vi å SI FRA. Vi må si fra når folk i tilltsposisjoner egger til strid og til økt konflikt og steilere fronter.

"Vi skal knuse de jævla sosialistene" hører ikke noe sted hjemme i en offentlig anledning med pressen til stede - fra landets finansminister. Vi da vel for søren ikke tåle så himla godt at folks opptreden i politikken blir mer og mer ufin og blodharry? Hvor ille må det være før man skal reagere liksom?

HVorfor kan ikke voksne folk bare oppføre seg litt mer respektfullt? (Og hvordan holder Erna ut?)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no