Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-19, 16:03   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Jeg har en bunad hvor jeg har plukket alle enkeltelementene selv, og det er ingen tvil om at det er en beltestakk, selv om mange andre beltestakker er nøyaktig like hverandre. Min er mye mer rett i forhold til gamle dager enn de som alle andre har, og jeg kunne fint byttet ut deler av den med noe som så helt annerledes ut, uten at det hadde gjort noe. Det var jo slik man gjorde i gamle dager, sydde av det man hadde tilgjengelig.

Skal du være bunadspoliti er det mye annet å ta tak i enn at man følger gammel tradisjon fremfor den nye.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 16:27   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Enig i det, Elise, men jeg synes egentlig vi godt kan droppe bunadspolitiet helt. Folk gjør ting for en grunn, og det er ingen i verden som reellt tar skade av at vi ikke bryr oss om bunadsregler. Så lenge folk føler seg fine og er glade, så går alt bra, synes jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 18:50   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Det synes jeg og, og derfor har jeg sluttet å bruke bunadsskoene mine.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 20:02   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Her har du uendelig mange varianter av bomullsstoffer. Sjekk at beskrivelsen sier 100 % bomull. Det er litt andre ting der også, men mest bomullstoffer.
https://www.abbystekstiler.no/categories/faste-stoffer

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no