Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg har fått bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-19, 19:02   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått bil

Og jeg har ikke hatt bil siden 2006. Kjørekunnskapene har jeg vedlikeholdt, men jeg har ikke peiling på hvor man får billigst bensin osv.
Vi har UnoX, Shell og Esso her i byen forresten.
Jeg betaler forøvrig kun for daglig drift foreløpig. Snill far.
Tips og triks mottas med takk!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:07   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Søk og se om det finnes noen Facebook-grupper for deling av slik info der du bor. Har sett sånne her og der. UnoX er vel generelt billig? Her østpå var det i alle fall før slik at søndag kveld var det billigere, samt tidlig mandag morgen, type "tøm tankene". Så fint med bil, det gir jo nye muligheter for mer fleksibilitet for deg, det var snill far ja!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:24   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Sjekk om du kan få rabatt via trumf, coop eller lignende, ofte er prisene samkjørt mellom stasjonene, og det er mer å hente på rabatt.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:27   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Ofte billigst på søndag kveld, det er bare å følge med og spørre erfarne bilister i nærområdet.

Grattis!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:29   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Søndag kveld er ikke billigst lenger sånn det var før, tirsdag formiddag er visst dagen å fylle på n.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:52   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Søndag kveld er ikke billigst lenger sånn det var før, tirsdag formiddag er visst dagen å fylle på n.

Torsdager også, varierer. Følg med er mitt beste tips.

Skaff deg 365+ kort fra Esso og fyll på Esso. Har du trumf kort kan det også lønne seg å fylle hos Esso eller Shell, husker ikke i farten.

Jeg fyller kun hos Esso og bruker 365+ kort, bensinstasjon rett nedi veien.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 19:56   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Appen BensinPris bruker jeg. Den er overraskende godt oppdatert med tanke på at det er basert på at brukerne selv legger inn prisene på de stasjonene man er på. Uno X ligger litt under de andre, omtrent på det nivået det blir når du trekker fra bonusen på de andre.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-19, 20:43   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått bil

Her det er ofte billig søndag kveld og mandag morgen. Og tilfeldig innimellom.

Et tips er, når du ser de lave tallene på en stasjon, så IKKE tenk at der må jeg fylle ETTERPÅ... Stopp med en gang, for etterpå er det gjerne oppe i normale høye priser igjen :P

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no